משחקי היום, עוד לא מאוחר.

גייהורן פאקרס ! אני לא מאמין

טרי ראן הומראן שנותן הוורי והם עולים ליתרון 9-8 !!!!!!!!!!!!!! איך אפשר לקבל 6 ראנס באינינג התשיעי ???? מה זה ????? אני לא מאשים את הוורי בטעויות, הוא עייף , אני מאשים את לו שלא יודע לנהל את הקבוצה ! לואי תתפטר לא רוצים אותך יותר ! רוצים את ג'ו!
 
ג'ירארדי כמובן

הסמל . טורה לא מתאים למנטליות שלנו , אבל לזכותו יאמר שהוא יידע לנהל את הקבוצה מההיבט החברתי .זה לא קל לנהל קבוצה שיש פער מעמדות - שחקן אחד מרוויח 17 מיליון דולר לעונה ואחר מרוויח 2 מיליון דולר לעונה באותה עמדה . זה יוצר מצב חברתי קשה וטורה יודע לעבוד עם שחקנים שמרוויחים הרבה . בכל זאת , מתאים יותר לכיוון של הוויט סוקס .
 
שיעלו את גייהורן פאקרס מהמינורס

פיצ'ר סולידי שלשם שינוי גם יודע לסגור אינינג כמו שצריך ... כמה חשוב שיש לך קלוזר טוב שיודע לסגור אינינג בביטחון . אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל דמפסטר חסר..
 
דמפס נפצע אבל דיי טו דיי

דיי טו דיי דה טודיי שואו .. הוא נפצע בסיום המשחק הראשון נגד הוויט סוקס לפני 4 ימים כשעלה לסייב . הוא צפוי לחזור בימים הקרובים לסדרה נגד מילווקי בסוף השבוע . גייהורן... סיפור ארוך .
 
הוורי בינתיים שם אותנו במצב טוב יותר

עם 2 גראונד אאוטים של טוראלבה וספילבורג . עכשיו PH סאליבן עולה לחבוט ומקבל סטרייק אאוט . דירוסה-פאגן-בואוון ---> לצערי לא נגיע יותר רחוק מזה . 1-2-3 אינינג לפואנטס . נתראה מחר חברים ! להתראות בשמחות בייסבול ואחרות !
 
רגע זה לא נגמר! ! ! ???

דירוסה עם לידאוף סינגל ! יאללללה אנגל ! בבקשה רק סינגל או ווק ...לא יותר מזה הומס .
 
ריץ' הארדן חזר היום מהבולפן של האייז

זרק אינינג. היה אמור לזרוק עוד אחד, אבל לא. למה? הוא נפצע.
 
אז טברז חזר לפגוש את הAL

וזה...לא הלך טוב. ההופעה השנייה הכי גרועה שלו העונה. הוא נראה פצוע האמת. אם זה באיך שהוא נראה בבאנט שניסה להיות הפילדר או שהוא לא אותו דבר ורץ ואומר לכל פילדר לאן לזרוק את הכדור
הוא נראה קצת צולע. מעניין מה יקרה אם הוא יאלץ ללכת לDL, אני די בטוח שבאקהולץ עקף את לסטר בDEPTH CHART אבל בוסטון לא ירצו לעלות אותו עדיין. בטח הנסק. זה הכל ספקולציה בינתיים אבל ככה זה נראה לי.
 
למעלה