משחק הפורום ה-1

ran refael

New member
משחק הפורום ה-1../images/Emo103.gif

חלקכם מכירים, חלקכם עדיין לא אני אזכיר את הכללים בכל שבוע נקיים אתגר שבועי שבו אחד מחברי הפורום שיבחר יעלה תמונה אחת לפורום, תמונה פשוטה מבחינת קומפוזיציה ולא מעובדת בשום אופן על ידי תוכנה גרפית כזו או אחרת. במשך יומיים כל אחד מחברי הפורום, ינסה את מיטבו כדי לתקן, לשפץ או לשנות בצורה הטובה ביותר את התמונה לפי ראות עיניו ולפי דמיונו האישי, כל אחד עם התוכנה שברשותו. השופטים כעבור יומיים יהיו רק אותם אלו שהשתתפו באותו אתגר כל משתתף שעיבד והעלה תמונה לאתגר יחוייב לבחור 2 מהתמונות הטובות ביותר שלדעתו הגיעו לתוצאות הטובות ביותר ולדרג אותם למקום ראשון ושני כמובן שאסור בשום אופן לבחור בתמונה שאותה העלתם. עם הזמן, נוכל גם לצרף פרסים לאתגר כך שכל מי שיזכה מס' פעמים רצוף, יזוכה בפרס מתנת הפורום :)
 
שאלה

מיכוון שאנחנו כבר לא בפורום צילום אז בעיבוד, מותר לי לגלוש לעולמות שפורום הצילום לא איפשר לי?! הכוונה לעיבודים שחורגים ממסגרת הצילום....
 
אבל גם כאן צריכים להיות גבולות...

זה לא פורום גרפיקה אלא הפורום בא להראות איך אפשר לשפר צילום בעזרת גרפיקה, אבל המטרה שזה עדיין ישאר צילום לא?!
 

ran refael

New member
אפשר לגלוש בכייף

כל עוד העיבוד הוא על תמונה, ולא מדובר בציור נטו או בתמונות וקטוריות.
 

yanivfel

New member
מי שרוצה לדעת על מה מדובר...

...יכול לראות פרוייקט דומה שהתחיל מתמונה שצילמתי בתחנה המרכזית החדשה בת"א. בפרוייקט השתתפו אנשי הפורום. הראש של המצולם בתמונה קיבל משמעויות חדשות ומעניינות. הפרוייקט נמצא בקישור הזה - בגלריות של פורום גרפיקה ודפוס. בהצלחה לכל המשתתפים. יניב פלדמן.
 
למעלה