משחק חדש ומלהיב!

משחק חדש ומלהיב!

משחק מגניב שהמצאתי ואני מקווה שתשתפו פעולה.... משחק משפטי מורות!!!!!!!!!!!
מורה לצרפתית: אני קופה פה מקור
 

MoRu§h

New member
לא הבנתי כל כך את המשחק..

בא לך להסביר לי עוד פעם בבקשה?.. חחח תודה.!!
 
אחחחח קשת קליטה...חחח סתם!

אז ככה: את צריכה לרשום משפ או משפטים ממש מצחיקים או מוזרים שהמורים שלך אמרו... סבבה?
 

MoRu§h

New member
סבבה ממי תודה..

טוב אז יש לי אחד.. המורה שלי לאנגלית:מחר פגישת חורים(היא רוסיה אז היא לא מדברת ברור אז במקום הורים היא אומרת חורים..>>המבין יבין)
 
וואי שיר גדול!

שני ילדים ביקשו לצאת אז המורה: מזה פה בצוותה? אתה תחזיק לו והוא יחזיק לך? בעעעעעעעעעעעעעעעעע
 

MoRu§h

New member
עוד אחד

המורה לאנגלית:מה זה פה בשר?.!!(הכוונה לבזאר כאילו שוק>>>בגלל שעשינו רעש).. חיחיחי
 
המורה שלי גם רוסיה

אבל לא עולה לי בינתיים דברים מצחיקים שהיא אומרת, אבל תמיד במקום דובדבן היא אומרת דובדובן....
 
(המורה לאנגלית כאילו)

והמורה להיסטוריה תמיד אומרת "חמוד של אמא" נגיד "חמוד של אמא אתה היית צריך לעשות ת'שיעורים להיום!!!" או "חמודה של אמא תסתכלי אליי כשאני מדברת אלייך"
 

miss chupi

New member
המורה שלי להיסטוריה....

היא צעירה בערך בת 35 ככה...אומרת ככה: עוד שנייה אני אתקע לך מינוס כבר לא תחייך כמו סמיילי. והמחנכת שלי היא הייתה גרה ברוסי ואחכך בארגנטינה (תתארו ת'מבטא אעאעאע) היא כותבת עם שגיאות כתיב וכל פעם אנחנו צוחקים והיא כזה רצינית ולא מבינה למה אנחנו צוחקים עד שהיא קולטת והיא מזה כועסת! וגם נגיד בפיזיקה היא רוצה להגיד ככל אז היא אומרת כמו שזה נשמע: קי קול. והמורה לספרות רק מדברת על זה שבעלה והיא חברים מגיל 15 וכמה הבנים שלה מוצלחים ויש לה גם סיפורים דוחים! פעם היא סיפרה שהבן שלה היה צריך אהמ קונדום והוא בא לקחת מהחדר שינה שלה ושל בעלה כי יש להם מלאי במגירה כאילו איוווווווווווווו איזה אישה גועלית! שלא תחלוק את סיפורי האימה שלה איתנו!
 
המחנכת שלנו בת 30, היא באותו ראש

כמו שלנו כזה, היא צעירה ועושה איתנו צחוקים, נגיד בטיול שנתי עשינו קייאקים, אז היו כמה ילדים בסירה, אז ילד אחד עמד על הסירה לפניי שהיה מפל, ואז היא כזה צועקת "יואבבבבבבב" "יואבבב" "אני אפרק אותו!!!" (בצחוק כאילו חחחחחחח) והיא תמיד אומרת אני אפרק אותך או.. נגיד לפניי שהיא עמדה להכנס לבי"ס התכופפתי ולא נתתי לה להכנס והיא לא ראתה מי זה אז אחר כך כששחררתי ת'דלת היא ראתה אותי והתחילה לצחוק ועשתה כאילו היא באה להרביץ לי (בצחוקקקק אל תדאגו)(היא כזה רדפה אחריי קצת) חחח זה היה קורע אחר כך היא חיבקה אותי כזה חחח אנחנו מדברים איתה על הכל על דברים אישיים וזה.. על דברים שקורים לנו.. אין היא המורה הכי טובה שיש...
 
לי יש מורים/מורות מצויינים

המורה למתמטיקה, אנחנו צוחקים איתו הרבה בשיעור, אין דבר כזה בלי הומור אצלו בשיעור.הוא המציא שמות חדשים(בצחוק) לתלמידים בקבוצה, כוול אותי. הוא ממש מצחיק.ויש עוד מלא דברים. עם המורה למדעים, צוחקים הרבה. למורה לאזרחות, הוא נחמד והכל, אבל התלמידים בכיתה שלי לא סובלים אותו..חחח, יש לו כל מיני משפטים מוזרים.שהוא כותב את האות ז', כאילו בתור סעיף על הלוח, אז הוא כותב 7.(המבין יבין). עם המחנכת,יש הרבה דברים מצחיקים. המורה לאנגלית היא צעירה, אז היא תמיד מדברת איתנו, על כל מיני דברים. יש מלא דברים. המורים/מורות שמלמדות/מלמדים את הכיתה שלי, הם דווקא צעירים יחסית. אתם מבינים שעוד חודשיים אני מסיימת ללמוד בחטיבה?????.. אני עדיין לא תופסת את זה.
 
למעלה