משחק שלושת השלבים!

Music Man XD

New member
משחק שלושת השלבים! ../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif

רעיון המשחק הוא כזה: אני אתן שמות של שני זמרים/להקות, ואחד מכם יצטרך לקשר ביניהם בשלושה שלבים. דוגמה: השמות: 1. נינט טייב 2. כריסטינה אגילרה הקישור בשלושה שלבים: 1. נינט הקליטה קאבר לשיר "Crazy" של נארלס בארקלי. 2. אחד החברים בנארלס בארקלי הוא סי-לו גרין. 3. סי-לו גרין הוא מנטור בתכנית "The Voice", לצד אדם לווין, בלייק שלטון, וכריסטינה אגילרה. כל מי שפותר את החידה צריך לתת שני שמות חדשים שצריך לקשר ביניהם. אני אשמח אם תזרמו :)
 

Music Man XD

New member
שני השמות הראשונים הם...

1. ליידי גהגה 2. נלי פורטדו (פתאום נזכרתי בה חח..) אפשר להיות יצירתיים :)
 
../images/Emo26.gif

1. ליידי גאגא עשתה דואט "טלפון" עם ביונסה 2.לביונסה יש שיר בשם Work It Out שאותו הפיק פארל וויליאמס מהנפטונז. 3. פארל וויליאמס והנפטונז הפיקו לג'סטין טימברלייק חצי מאלבום הבכורה שלו. 4.ג'סטין טימברלייק עשה דואט עם טימבלנד ונלי פורטדו בשם Give it to me. תמצאו את הקשר בין מארק רונסון למדונה.
 

DAN1EL

New member
../images/Emo26.gif

1. מארק רונסון הפיק לכריסטינה אגילרה את Slow Down Baby 2. כריסטינה אגילרה הופיעה עם מדונה ב-VMA 2003 או: 1. מארק רונסון הפיק קאבר ל-Toxic של בריטני 2. בריטני הקליטה דואט עם מדונה בשם Me Against The Music אני מניח שמותר גם פחות מ-3 שלבים...? מצאו את הקשר בין ריהאנה לשר.
 
../images/Emo27.gif

1. שר השתתפה יחד עם כריסטינה אגילרה בסרט ברולסק. 2. כריסטינה מתארחת בשיר החדש של מארון 5 - Moves Like Jagger. 3. אותם מארון שיתפו פעולה עם ריהאנה בדואט If I Never See Your Face Again מ2008.
מצאו לי את הקשר בין ריהאנה לג'סי ג'יי.
 

Music Man XD

New member
אני אנסה

1. ריהאנה הקליטה רמיקס לשיר S&M עם בריטני ספירס. 2. רבים משיריה של בריטני ספירס מופקים ע"י ד"ר לוק. 3. ד"ר לוק הפיק מספר שירים באלבום הבכורה של ג'סי ג'יי. מצאו לי את הקשר בין קאנייה ווסט לארית'ה פרנקלין.
 
../images/Emo27.gif

1. קנייה ווסט סימפל את שירה של צ'אקה קאן "Through The Wire" בסינגל ה1 שלו מ2003 - "Through The Wire" 2. שירה של צ'אקה קאן "I'm Every Woman" קוברר בידי ויטני יוסטון. 3. אריתה פרנקלין הינה הסנדקית של ויטני יוסטון.
ועכשיו מצאו לי את הקשר בין אריתה פרנקלי וזה יהיה קשה ל... קשה! ועוד משהו נדב - בדר"כ משחקים את המשחק הזה ב6 שלבים אבל זה כיף גם בשלושה
 

DAN1EL

New member
אני יכול למצוא את זה בשני שלבים

1. Think של ארת'ה פראנקלין בוצע ע"י כריסטינה אגילרה בתוכנית "מיקי מאוס קלאב". 2. כריסטינה וקאשה חתומות שתיהן באותה חברת תקליטים - RCA.
 
לני ללילי ../images/Emo26.gif

1. לני קרביץ היה שותף בכתיבת הלהיט של מדונה מ91' - Justify My Love. 2. מדונה שיתפה פעולה עם בריטני בלהיט "Me Againt The Music" מ2003. 3. שירה של בריטני "Womanizer" קוברר בידי לילי אלן. נסו למצוא את הקשר בין לילי אלן לאלטון ג'ון.
 

DAN1EL

New member
חוץ מהעובדה

שהיא ביססה עליו את הקליפ ל-Who'd Have Known ושמופיע שם חקיין שלו? 1. לילי אלן עשתה קאבר ל-Womanizer של בריטני. 2. בריטני הייתה אמורה לבצע במקור את "טלפון" של ליידי גהגה. 3. ליידי גהגה הופיעה עם אלטון ג'ון בגראמי מצאו את הקשר בין מישל בראנץ' ("Are You Happy Now?") לג'ניפר לופז.
 
שכחתי מזה ../images/Emo67.gif

1. מישל בראנץ השתתפה בלהיט של סנטנה מ03' - The Game Of Love. 2. סנטנה אירח בשירו "The Boy's Fire" מ08' את גנ'יפר לופז.
מצאו לי את הקשר בין ג'ניפר לופז לדאפי.
 

DAN1EL

New member
למה רק אנחנו משתתפים? ../images/Emo6.gif

1. ג'ניפר לופז רקדה בצעירותה בקליפ של ג'נט ג'קסון. 2. ג'נט היא אחות של מייקל ג'קסון. 3. דאפי עשתה פעם מין מחווה למייקל כשהיא הופיעה מאש-אפ בין "בילי ג'ין" ל"מרסי". http://www.youtube.com/watch?v=7I6DyCRSUus טוב, זה יהיה קשה: מה הקשר בין טרייסי צ'אפמן לכריסטינה אגילרה?
 

Music Man XD

New member
דווקא לא מאוד קשה

1. טרייסי צ'אפמן הקליטה גרסת דואט לשיר "The Thrill Is Gone" עם B.B. King באלבום הדואטים שלו משנת 1997. 2. B.B. King הופיע עם כריסטינה אגילרה בתכנית לכבוד חג המולד (Xmas In Washington) בשנת 1999 (אאל"ט). או לחילופין: 1. טרייסי צ'אפמן הקליטה גרסת דואט לשיר "The Thrill Is Gone" עם B.B. King באלבום הדואטים שלו משנת 1997. 2. כריסטינה סימפלה הופעה חיה של B.B. King באינטרו של האלבום BTB (הופעה חיה של השיר "The Thrill Is Gone"). מצאו לי את הקשר בין ג'יימס בראון לרד הוט צ'ילי פפרס (אני בעצמי עוד לא חשבתי על זה חח..)
 

DAN1EL

New member
יפה, חשבת על משהו הרבה יותר פשוט

ממה שעלה לי לראש מלכתחילה! ג'יימס בראון קוברר ע"י כריסטינה אגילרה בגראמי כריסטינה אגילרה הופיעה עם דייב נבארו (חבר לשעבר בפפרז) ב-2003 ב-VMA מה הקשר בין קאנייה ווסט לאדל?
 

Music Man XD

New member
וואלה, נכון..

יש לי רעיון אבל זה קצת חלש
1. קאנייה ווסט הפיק שיר באלבום האחרון של ביונסה. 2. ביונסה ציינה שאחת ההשפעות שלה לאלבום הזה היא הזמרת אדל. יש לי עוד אחד: 1. אחד ממפיקי האלבום האחרון של קאנייה ווסט (עם ג'יי-זי) הוא Q-Tip 2. Q-Tip הוא אמן אורח בשני (?) שירים של מארק רונסון, באלבום הראשון שלו ובאלבום השלישי שלו (תקנו אותי אם אני טועה, אני לא בקיא בנושא חח..) 3. מארק רונסון הפיק לאדל שיר באלבום הראשון שלה, 19. מצאו לי את הקשר בין סנטיגולד לאלה פיצג'רלד
 
../images/Emo266.gif

1.סנטוגולד עבדה עם סוויץ' ודיפלו(צמד מייזו'ר לייזר) והם (בין אם ביחד או בין אם לחוד) הפיקו את רוב השירים מאלבומה Santogold. 2.מייזו'ר לייזר נתנו לביונסה את ההפקה של השיר Pon The Floor שממנה הם יצרו את השיר Run The World שלה. 3.ביונסה בצעה יחד עם ליידי גאגא את השיר "טלפון". 4. ליידי גאגא בצעה בכמה וכמה הופעות שלה את השיר Someone To Watch Over Me של אלה פיצג'רלד. ועכשיו למצוא את הקשר בין אריקה באדו לבריטני ספירס.
 

DAN1EL

New member
../images/Emo234.gif

1. אריקה באדו שיתפה פעולה עם מייסי גריי בשיר Sweet Baby (למרות שאני לא מבין מה החלק של אריקה שם בדיוק). 2. בשנת 2000 בריטני ומייסי גריי היו מועמדות שתיהן באותה קטגוריה בטקס הגראמי - Best New Artist מצאו את הקשר בין הביטלס למיסי אליוט.
 

Fresh Kid M

New member
הביטלס ומיסי אליוט? ובכן-

1. ג'ון לנון, סולן הביטלס, אמר שהשיר I Can't Stand the Rain של אן פיבלס הוא השיר האהוב עליו. (ראו בויקיפדיה לשיר, לדוגמה.) 2. I Can't Stand the Rain היה הבסיס לשיר Supa Dupa Fly של מיסי. 3. VOILA! מצאו את הקשר בין סטיבי וונדר לטייסטו.
 

DAN1EL

New member
אין לי שמץ של מושג

ולגבי מיסי והביטלס - התכוונתי לקשר אחר (רמז: זה קשור למייקל ג'קסון) אבל יפה! :)
 
למעלה