משמעות קלף הסיכום

blackcat2

New member
משמעות קלף הסיכום../images/Emo42.gif

הי לכולם מה משמעותו של קלף הסיכום והאם היא לעולם אחידה? עפי רוב אנו נוהגים לבחון את קלף הסיכום כפוטנציאל הכללי של הפריסה אולם מה קורה בפריסה המציגה תמונה מאד חיובית על השאלה הנשאלת אולם מסתכמת בקלף סיכום בעייתי? האם ניתן להסיק במקרה זה כי קלף הסיכום דווקא מציג את מצבו הנוכחי של השואל ונוכח הקלפים החיוביים בפריסה למעשה קורא לשואל להתאושש? מה אתן אומרות?
 

דליה08

New member
קלף סיכום

אם יבוא קלף סיכום בעייתי.. השאלה מה זה בעייתי.?? האם קלף השטן בפריסה חיובית יהיה בעייתי.?? כשהוא בא בקלטית כקלף בעד. או כקלף סיום בפריסה חיובית.? איך נתרגם אותו, פשוטו כמשמעו.. לתת ליצרים של השואל לצאת החוצה, לתת לעצמך חופש פעולה גם מתוך התכונות האפלות שבך, לעיתים אדם צריך לצאת קצת מעצמו על מנת להגשים את מטרותיו, ולאו דוקא בדרך שלילית, אלה לעמוד על דעתו,לא לוותר, להיות אפילו "רע" לפעמים.? הכל תלוי במשמעות הקלף שיוצאת. לא מזמן יצא לי לפרוס פריסת שאלה, שהיתה חיובית וקלף סיכום יצא 8 חרבות.. מה אומרים.? יצא לי לומר לשואל שזהו קלף של מוּדעוּת, קלף האומר לו שלמרות שמתפרשת לו כאן פריסה חיובית , הרי שהוא חייב לראות ולהרגיש את הסובב אותו, להיות חד ושקול על מנת לחוש את הדברים (הבלתי נראים)לא להתעלם.אחרת קיימת סכנה של בלבול והגבלה. בכל שלילי יש חיובי הכל תלוי בסך הכל הקלפים ולאן בעם הם מובילים את השואל.
 

blackcat2

New member
הי דליה../images/Emo140.gif

מסכימה לחלוטין עם הטיעונים שלך. אני תהיתי אם אני תופסת נכון קלף סיכום "בעייתי" בפריסה חיובית. תודה
 

שודו

New member
קלף סיכום ופתיחה

ומה קורה כשיש קלף סיכום וקלף פתיחה בעייתיים ובאמצע סדרה מלבבת?....
 

דליה08

New member
קלף בעייתי../images/Emo10.gif../images/Emo132.gif

מה זה קלף בעייתי.??? כל קורא אמור לקרוא את משמעות הקלף ולאן להמשיך את הקריאה קלף התחלתי נותן כיוון וקלף סיום, ברור מאליו שיש משמעות. צריך לתת גם לאינטואיציה לפעול מתוך הפריסה.. בוקר טוב
 
למעלה