משפוחה קטנטונת שלי...כמה מילים.

משפוחה קטנטונת שלי...כמה מילים.

היי יקיריי המופלאים:) שבת שלום ושבוע נפלא , שמחתי מאוד לראותכם בהופעה בבארבי- עדכונים לגבי הבאות יגיעו בהמשך... בשבועות אלו אני משתדל לסיים את האלבום השני שמתעכב קמעה בגלל אלף ואחד דברים- חיפוש חברת תקליטים נכונה לי מבעבר, מציאת בית הולם לדרכי האומנותית והמסחרית ורצון עז להתביית ולנוח במקום שיידאג לכל מה שנכון ורצוי לי... כל הדברים הם אחד. מטבע היותי לא מתפשר ועם זאת מודע למציאות- זה ייקח עוד קצת זמן, אני מבטיח עדכונים כנים על כל דבר ודבר בדרכנו המשותפת. הדאגה למוסיקה שלי ולעתידי חזקה מהחיפזון. בימים אלו שיר חדש שכתבתי להראל סקעת יוצא באלבומו השני (תמימותי), אני כותב לשירי מיימון, לסדרה "חצויה" ולעוד זמרות וזמרים שאתם מכירים ושעוד תכירו בהמשך... (וכמובן גם עובד עם כנרת על הדיסק שלה:) יחד עם זאת, בקרוב יעלה אתר חדש ואיתו גם פורום גדול יותר ואישי שלנו... כל אלה שהיו איתי ברגעי השקט והסבלנות- ולא רק ברגעי ה"רעש"- יהיו לצדי ובתוכי תמיד....:) תודה. אני מעריך את אהבתכם, תמיכתם והליכתם בדרכי- שהיא דרכנו... אוהב עד השמיים ובחזרה-סוף קיץ נפלא משפחונת יקרה... שלכם- תמיד כפיר נ.ב בקרוב נעשה אירוח מסודר ואוכל לענות על כל השאלות בצורה מסודרת .
 
החיפזון מהשטן!

קח את כל הזמן שצריך אנחנו פה ונשאר פה תמיד
אוהבת מתגעגעת, ורוצה הופעות בצפון
 
אחח כפירוש.

אתה חייב להתחיל לכתוב בעברית, כי אני לא מבינה חצי ממה שאתה כותב :) אבל אני סולחת לך בכל זאת, תיקח את הזמן, תעשה את מה שאתה הכי טוב בו- וזה כמיובן, מוסיקה.
אנחנו נשארים פה. מחכים. איתך.
 
איזה כיף:)

כאן איתך לאורך כל הדרך ונהנת מכל רגע... מתרגשת מכל צעד וצעד מכל חידוש שיהיה בהצלחה ושתגיע למקומות הנכונים:)... 3>
 

inbarIL

New member
מלאך.. :)

כיף לשמוע ממך.. איתך בכל צעד ובכל דרך ובכל מקום תמיד. תודה רבה על העדכונים :) שבוע טוב מלאך3>
 

amitshilo

New member
../images/Emo23.gif

אני פשוט קוראת ומחייכת ואין לי תגובה באמת... טובה. אז... אהבה. בכמויות.
 

biraniboong

New member
נשמהה ../images/Emo23.gif

אני מחכה לאלבום השני בכיליון עיניים! מקווה שיהיו הופעות באיזור הקריות או חיפה. אני מצפה לזה. =] ד"א אני מקווה שזה לא מאוחר מידי להצטרף אל הפורום שלכם..! :)
 
../images/Emo214.gifזה לא מאוחר, אולי אפילו תצליחי

לעזור לרומם אותו...הוא קצת "נעלם" בגלל שהאנשים פה מתגייסים בין השאר...
 

biraniboong

New member
אויייש התבלבלתי....

תיקון טעות!! התאריך גיוס שלי הוא ב-20/12/2010 לא ב-10 התאריך שלי זה בדצמבר..
 
למעלה