משפט נהדר של ברנרד שואו

../images/Emo45.gifאביבה הכוונה היתה

שאני מצטרפת לקניה של המשפט כלומר לזה שקנה את המשפט קודם גם אני בדקתי על מה היתה תגובתך כלומר מסכימה עם המשפט שיהי לך שבוע קסום ליידיסנו נ.ב. אני מקווה שעכשיו זה ברור
 
זה מה שאומר לי המשפט../images/Emo45.gif

אביבה סליחה אבל לא הסתכלתי על מה מדובר הכוונה היתה שאני מצטרפת לקניה כלומר מסכימה עם מי שהגיב לפני ואמר אני קונה את המשפט בזה אני מקווה שאני ברורה יותר שיהי לך שבוע קסום ליידי סנו
 
ליידי, את עונה בלי להסתכל

במה מדובר??? לא את לא ברורה בכלל, את לא ממש רוצה להיות ברורה... אי אפשר לנהל דיון כלשהו עם שברי מילים ובריחה מהירה, כפי שאת עושה.... מה מבהיל אותך כל כך כאן? אין צורך לבקש סליחה, אני לא כועסת, וסליחה היא סליחה תמיד לעצמך.כשאת לא ברורה, את לא ברורה לעצמך. כשאת לא נמצאת... את לא נמצאת לעצמך... עוד נדון בזה הרבה. בינתיים רק שתדעי שכך הם הדברים, ולא משנה באיזה טוטם,חיה, מדיטציה, שיטה, דרך, מסלול, מגרש משתמשים. בבקשה אל תברכי אותי כל פעם באותה ברכה. דבר שחוזר על עצמו כל פעם מחדש בדיוק באותה צורה אין לו כבר הטעם... זה כמו מסטיק לעוס... לא חייבת לברך, שיחה רגישה פשוטה, אנושית ומקורית, זה כל מה שאני רוצה שיהיה כאן. לא "צריך להיות בסדר" או נחמד. חשוב לכבד את האדם שנמצא כאן בנוכחות מלאה מתוך הקשבה ותשומת לב לדבריו. "חצי עבודה" לא ילך כאן, כי אני שמה לב לפרטים קטנים... מאוד קטנים... אז את מוזמנת, באופן מלא, ואמיתי, להתמודד באמת עם דברים, אם זה אפשרי מבחינתך... יום נעים
 
|4האם את מרגישה שאני לא מכבדת אותך?

מזה אצלך לכבד??? נכון טעיתי ולא שמתי לב,מה באמת מרגיז אותך בתגובות שלי???? מזה התמודדות בשבילך??? האם כתיבה על חויה שלמדה אותי הסתכלות אחרת על דברים כולל התיחסות לסבלנות והכוונה היתה באמת לתהליכים שאני עוברת עם עצמי להיות יותר קשובה לעצמי ולאהוב את עצמי אני חושבת שזה ברור לפעמים צריכים לשים לב גם באיזה מקום נמצאים מילים מסיומות וגם על התמונה בכללותה. היתה סיבה לחוסר תשומת הלב שלי אבל אני לא חשה צורך להתנצל על כך איפו אני נוגעת לך בחלק שלך שבורח מעצמו??? איך אני לא מכבדת את האנשים שנמצאים פה,אשמח עם תצרי איתי קשר {כמובן עם תרצי} ונלבן את הדברים בשיחה פשוטה ואנושית שאת רוצה. ואני לא תמיד מקורית אני גם מעתיקה אז להתראות יום נעים ליידיסנו
 
לתקן (חייבת...../images/Emo8.gif)

ברוכה הנמצאת באשר את שתמיד תהיי ברוכה את ברכה בעצמך... קיבלתי.לקחתי וקיבלתי.מסתם לקחת לא קורה כלום.אז זה אצלי וזהו.אבל כשאני מקבלת-אני מערה לתוכי את הדבר, המילה. ולקנות-בזה אני הופכת את זה לשלי...לתקופה שאני צריכה ומשתמשת. לא צריך-צריך לזרוק
 
בואי נמשיך ונחדד, ביחד עם כולם

האם כשאנחנו "קונים" זה הופך לשלנו באמת? מה באמת צריך להיות כדי שזה יהיה "שלנו"? הרי יש כל כך הרבה דברים ש"קנינו", כי הם נראים או נשמעים טוב, והם בכלל לא שלנו... דירסט אמר על זה שהוא אוסף הרבה דברים אליו בדרך, ושהו פוחד מאלה שהם סוסים טרויאניים... ממממממ..... בוקר טוב ויום נהדר....
 

spectacular

New member
יש לימוד שעושים לבד

ויש לימוד שעושים ביחד,שמישהו מבחוץ בא ואומר לנו- עכשיו תלמד את זה, לפעמים זה באמת מוסיף לקבל ידע מבחוץ, שניהם חשובים לדעתי, אבל יותר כיף ויותר מעמיק מה שלומדים לבד, אני לא חושבת שלבד הייתי מגיעה להבנות במדעים למשל או בטכנולוגיה ההישגים של האנושות ככלל מורכבת מיכולות היחידים, לכן זה כן חשוב לדעתי, שכולם ילמדו אותם נושאים בבית ספר, וברור שכל אחד יתפתח מבחינה אישית בתחומים המענינים אותו, חבל שלא מלמדים בבית הספר בצורה אחרת ,בדרך יותר חוויתית.
 
שאלה spectacular

בעצם כמה שאלות, נניח שמישהו בא ואמר לך ללמוד את "זה"...את תמיד מסכימה? את עושה כל מה שאומרים לך? אפילו אם זה הדבר הכי נכון לעשות, לא קרה שלא רצית לעשות אותו? מה ואיך לדעתך לומדים כשלומדים בצורה חוויתית?
 

spectacular

New member
לימודים.../images/Emo63.gif

אני לא עושה מה שאומרים לי וזה בגלל שאני עקשנית, ולא תמיד זה חכם מצידי, אם אין לי יכולת ,מכל סיבה שהיא,ללמוד משהו, הרי שגם אם זה "הדבר הנכון" לעשות,זה לא נכון כרגע, ואולי לא נכון אף פעם. ובדרך כלל חבל שאין לי את היכולת, בקשר ללימודים של ילדים בבית ספר, אני בכלל לא הבנתי מה שדיברו שם,כלום,אפס, אחר כך מאוד הצטערתי שלא יכולתי ללמוד שם יותר טוב, כי הייתי צריכה להשלים הכל אחר כך כדי שאוכל ללמוד באוניברסיטה נושא שמאוד אהבתי,וזה קצת עיכב אותי וחבל, מה גם שגיליתי שמה שניסו ללמד אותי בבית ספר היה דוקא מאוד מעניין, אני פשוט לא רציתי לשמוע,וסגרתי את הראש. לימוד בצורה חוויתית מאפשר לכל אחד לקלוט את המידע על ידי שימוש ביותר חושים , ולא רק הקשבה,הבנה,שינון.שזה בעיקר חוש השמיעה, ןחוש הישיבה על התחת בשקט... לימוד בצורה חויתית -דוגמאות: דרמה ומשחק תפקידים,בנית מודלים,יציאה לטבע, יציאה למקומות רלונטיים לנושא,ראיון אנשים שסיפורם רלונטי לנושא, סרטי וידאו,אומנות הקשורה לנושא, כמובן שתלוי בגיל ובנושא הנלמד. הלימוד בצורה חוויתית מאפשר לכל אחד לקלוט את המידע בדרך המיוחדת לו, והכי דומה ללימוד שאנחנו עושים לבד,בבית הספר של החיים.
 

Deerest

New member
שכר לימוד.

יש כמה נקודות חיבור בין מה שאת כותבת למה שאני חש. בית הספר של החיים... כמה נכון. לעיתים שכר הלימוד גבוה מדי. נ.ב. את זוכרת? "אל תתרחק לי" "אל תתרחק ממני". שכחת? לא ראית? לא רוצה להגיב? אין תגובה? זה מעניין אותי, צורת ההתבטאות הזו.
 

spectacular

New member
סוגי קירבה ../images/Emo41.gif

אל תתרחק ממני-בעצם אומר,שאתה באופן אקטיבי מתרחק, ההיפך מזה אומר- שאתה באופן אקטיבי מתקרב, אל תתרחק לי-אל תעשה כלום, תישאר איפה שאתה. ההיפך אומר שאני אקרב אותך אלי. אתה בעצם פסיבי.
 

Deerest

New member
הכל יחסי

אני זוכר את ההרגשה ביום שקניתי את המודם הראשון שלי והתחלתי ל"טייל". איזו תחושה... העולם התגמד למשהו שנמצא מעבר לדלת. לא משנה "לי" או "ממני", למרות שמבחינה טכנולוגית המילים שלך חסרות משמעות (כמעט), אני חושב שהבנתי מה את מבקשת.
 
למעלה