משקפי שמש

אדם 08

New member
משקפי שמש ../images/Emo218.gif

לפני שבוע עברתי ניתוח לייזר להסרת משקפיים. באותו הקשר- עכשיו אני רוצה לקנות משקפי שמש (לא אופטיים!! סוף סוף). בקרתי בשתי חניות: 1) אירוקה- המחירים די גבוהים, אבל נראה שהסחורה טובה. אני בכלל מתלבט אם המותג מעיד גם על איכות העדשה או רק על העיצוב של המשקף. כי לשלם 1500 ש"ח על רייבן. זה כיף בשביל המותג. אבל חשוב לי יותר מהכל עכשיו הבריאות של העיניים. שם יש מבצע של 1+1 על הרבה דגמים או 30 אחוז הנחה על דגם אחד. 2) אופטיקנה - אישית אני לא אוהב את היחס של המוכרים שם. כבר הייתי בחנות בעבר. המשקפיים שם מרגישות יותר פלסטיות. פחות מותגים. אבל הן הרבה הרבה יותר זולות. יש שם אחוזי הנחה שונים על דגמים מסוימים. פתאום מתחשק לי כמה זוגות. אבל נראה לי קצת בזבזני לקנות שתי זוגות ומעלה. גם ככה יש רק זוג אחד של עיניים ללכת איתן :) מה דעתכם? מישהו יודע להמליץ על מבצעים בחנות משקפי שמש מסוימת? עדיף אזור אשדוד אולי אתם מכירים משנה קודמת- מתי מתחילים המצבעים המשמעותיים למשקפי שמש? כי יש לי משפקיים לא אופטיים. בא לי לחדש- אבל לא בוער לי. מוכן לחכות לתקופת סיילים - אם יש כזו. המשקפופרים לשעבר- יש איזה דגש למשקפיים מסוימים שמסננים במיוחד? אחת המוכרות אמרה לי שמומלץ לקנות עדשת פולורואיד - אבל מוכרת אחרת אמרה לי שזה רק למניעת סינוור למי שנוהג מלא. זה לא מהותי בריאותית לטענתה. בקיצור- כל טיפ או המלצה- יתקבלו בברכה. אני בכל מקרה חושב שאחכה עוד כמה ימים לפני שאקנה- עד שהראיה תהיה חדה יותר.
 
אאוטלטים למשקפי שמש

אאוטלט של אירוקה בקניון סירקין בפ"ת ואאוטלט של אופטיקנה בקנאור באור יהודה. לא אשדוד, אבל מחירים ממש טובים. אני תמיד קונה שם.
 

אדם 08

New member
אנסה

שאלה אחרת, אם אני רוצה לקנות משקפי שמש באינטרנט (מחו"ל- כי שם המחיר זול יותר) 1. איך אני יכול לוודא במאה אחוז שאני מקבל סחורה מקורית? כלומר, גם אם אני מקבל אחריות של "ריי-בן" נניח- היא יכולה להיות מזויפת. לא? 2. באיזה אתרים כדאי לחפש משקפי שמש לגברים? שב"ש!
 

menny1970

New member
אני באופן אישי רק בגלל שאני מכיר .....

את האופטומטריסט, אני הולך לאופטיקה הלפרין ורוכגש שם. לפני כשנה רכשתי 2 RAYBAN ו1 מרצדס שני ראייה ואחד שמש בפחות מ- 2000 ש"ח וב- 12 תשלומים ללא ריבית. החנות שאני רוכש זה במרכז שוסטר רמת ארביב ג' ושוב אני מגיע לשם רק כי אני מכיר באופן אישי את האופטומטריסט אחרת, הייתי הולך ליבואן LUXVISION שפעם בשנה מוכר מותגים אצלו במשרדים בקיסריה בסוף שנה שיהיה בהצלחה לכולם
 
למעלה