מתגייס עוד 40 יום. שרשור רחמים

meetAmeet

New member
טייסים חותמים יותר. 9 אם אני לא טועה.

לא כולל 3 של הקורס.
 

meetAmeet

New member
נו איתמר... תעשה טובה... הגעת לשלבים מאוד

מתקדמים וזכור לי שהתאכזבת שזה לא הלך... הכעס שלך לא יכול לנבוע טיפה מזה?
 

Itamarro

New member
אני לא אומר שלא התאכזבתי

מאוד התאכזבתי מזה שלא התקבלתי עד הסוף... אבל עכשיו במחשבה אחורה, אני מבין שרציתי להצליח בגלל שרציתי להצליח, ולא בגלל שרציתי להיות בתוכנית תלפיות.
 

meetAmeet

New member
אני עכשיו גם מרוצה מלאן שאני הולך...

אבל המוח שלנו באופן טבעי מחפש לומר לנו כמה טוב בדרך אחת כשאנחנו הולכים בה וכמה טוב בשנייה ורע בראשונה כשאנחנו הולכים באחרת. אנשים טובים ומוכשרים, אם לא יעשו יותר מידי שטויות ולא יהיו קטנוניים יתר על המידה, יזכו לחיים טובים בין אם יהיו בתלפיות ובין אם לא.
 

Krishi

New member
להתחלף עם בן אדם שמכר את נשמתו לצבא? ../images/Emo6.gif

אני אעדיף להתאבד קודם.. חחח..
 

dimgold

New member
הגזמת... היית הולך לשם אם היית עובר

ולא לא בגלל שאתה להוט ללכת לשם זה פשוט ברור שלא היית חותם ויתור בחיים חחח מזל שלא התקבלת אה? אני רק מקווה בשבילך שתיפול בטייס. איזה חבר מניאק אני?
 

meetAmeet

New member
למה כן, למה לא.

ביקשת, קיבלת למה לא: - האם אתה אוהב פיזיקה/מתמטיקה? (עם אפשרות לשילוב עם מדעי המחשב)... אם לדוגמא שנאת כל התיכון ללמוד פיזיקה אולי זה לא המקום בשבילך... - האם תואר בפיזיקה/מתמטיקה/מדמ"ח תואם את השאיפות שלך לקריירה? אם אתה רוצה להיות משפטן או רופא, לא יעזור כלום, תלפיות זה לא המקום בשבילך... - האם אתה בנוי לשרת 6 שנים בצבא? מה שנראה עכשיו סבבה אולי לא יראה מזהיר כל-כך הגיל 24-27...מסגרת צבאית נוקשה הרבה יותר מכל מקום עבודה רגיל - האם אתה סגור על עצמך בכלל? האם אתה יודע שבחייך תרצה לעסוק בפיסיקה/מתמטיקה (ואולי מדמ"ח)? אתה אולי יודע שאתה לא רוצה להיות שוטר או כבאי, אבל אתה יודע בכלל מה אתה רוצה לעשות בעתיד? האם אתה מאמין שהתחום הזה הוא בשבילך? זה מצריך חשיבה בוגרת למדי. -האם אתה יכול להתמודד עם לחץ בלימודים שלפחות בשנה הראשונה הוא גדול מאוד יחד עם מטלות שונות כמו שמירות שצריך לעשות? למה כן: - אנשים איכותיים - אתה הולך להיות (לפחות ב-3 שנים הראשונות) עם אנשים איכותיים מאוד, מאוד, מאוד... אנשים חכמים, חברותיים ואם תשאל אותי יותר מידי צנועים. בקיצר אחלה חבר'ה, אחת הסיבות הכי טובות להיות שם. - תואר רחב- תואר עצום השקול לתואר וחצי וכמעט תואר כפול. מאוד מרשים ולמי שזה מעניין אותו מן הסתם מאוד מעניין. - יציאה קלה לאזרחות - בוגרי "תלפיות" נחטפים ומוחזקים בשבי במרטפי חברות כמו אינטל וכדו' - כסף - המסלול הזה בסה"כ די משתלם, אתה מקבל משכורת של קצין קבע כל 6 השנים בניגוד לעתודאים שמקבלים רק על 3. כמו כן באזרחות תרוויח טונות כסף ותהיה מוצלח ועשיר ואשתך תהיה יפה וכולם יעריצו אותך... (אל תסתכל עליי, זה מה שכתוב בפרוספקט) בקיצור... אם משהו מהחסרונות לא ממש מנקר לך, כלומר אם אתה יודע שתעסוק בתחומים האלה, זה מעניין אותך ולא מלחיץ אותך שירות ארוך וללא ספק לא פשוט אז לך על זה. התוכנית הזאת נחשבת מאוד יוקרתית וממש לא סתם. נ.ב. אני שונא אותך.
 

lsd500

New member
עכשיו כשחושבים על זה...

עוד 46 יום אני חייל! ולי זה נדמה כאילו יש לי את כל הזמן שבעולם.... מפחידדדדדדדדדדד!!!!!
 
למעלה