אם אתה חושב ש"העדפה"="אין עצירות"
רצוי שתלמד קצת את הנושא. יש טווח הרבה יותר רחב של מה שנחשב העדפה, ולמעשה כל מה שנותן תוחלת המתנה יותר נמוכה מאשר לו זמן ההמתנה היה מקרי - יכול להיחשב להעדפה
אם אתה חושב ש"העדפה"="אין עצירות"
רצוי שתלמד קצת את הנושא. יש טווח הרבה יותר רחב של מה שנחשב העדפה, ולמעשה כל מה שנותן תוחלת המתנה יותר נמוכה מאשר לו זמן ההמתנה היה מקרי - יכול להיחשב להעדפה
יש הרבה בעיות, ולא רק עדיפות ברמזורים.כהרגלך אינך מקשיב לאחרים וסתם מתלהם
היא כן הדבר הכי קרוב ל-BRT שיש בארץ.
נסעתי בה ביום שהחלה הסערה הענקית, אמצע דצמבר האחרון, ובעיר התחתית היא עקפה את הפקקים כמו גדולה.
כמו כן 4 דלתות כניסה/יציאה לכל אוטובוס ונהג שלא מתעסק בכסף, זה וואחד חידוש.
הבעיה היא אך ורק עדיפות ברמזוים, כי לאורך קילומטר וחצי פקוקים היא עשתה זאת במהירות שיא.
היא נוסעת על מסלולים ייעודיים שגם צבועים באדום ובכל הביקורים שלי בחיפה, גם בכאלו שלא נסעתי בה, לא ראיתי ולו נהג פרייבט אחד ש"גונב" את הנתיב שלה.
לא נכון תדייק בבקשהכהרגלך אינך מקשיב לאחרים וסתם מתלהם
היא כן הדבר הכי קרוב ל-BRT שיש בארץ.
נסעתי בה ביום שהחלה הסערה הענקית, אמצע דצמבר האחרון, ובעיר התחתית היא עקפה את הפקקים כמו גדולה.
כמו כן 4 דלתות כניסה/יציאה לכל אוטובוס ונהג שלא מתעסק בכסף, זה וואחד חידוש.
הבעיה היא אך ורק עדיפות ברמזוים, כי לאורך קילומטר וחצי פקוקים היא עשתה זאת במהירות שיא.
היא נוסעת על מסלולים ייעודיים שגם צבועים באדום ובכל הביקורים שלי בחיפה, גם בכאלו שלא נסעתי בה, לא ראיתי ולו נהג פרייבט אחד ש"גונב" את הנתיב שלה.
אוי, למה אתה מקלקל לו עם העובדות?לא נכון תדייק בבקשה
אתמול בשעה 07:40 כאשר נסעתי ברכב פרטי ממרכזית חוף הכרמל לכיוון תחנת מרכז השמונה פרייבטים עלו כמו גדולים על המסלול של המטרונית בלי להתבלבל וברייש גלוי.
איפה המשטרה להוריד את הנהגים האלו ולתת להם קנס ? ? אמא שלי שאלה אותי, תגיד אמרת שבמטרונית רכבים פרטיים לא עולים אז איך יש כל כך הרבה רכבים בנתיב הזה?
השוטה הבזוי הוא אתהאוי, למה אתה מקלקל לו עם העובדות?
הוא חי בגן עדן של שוטים, ואתה מפוצץ לו את הבועה. לא יפה!
אתה קצת חסר סבלנותלא, היא לא
כדי להיות BRT היא חייבת להיות מהירה (האות R מייצגת את המילה RAPID).
מאחר שהיא לא מהירה, לא בערך מהירה ולא כמעט מהירה, אלא אטית כמו קלנוע של קשישים, היא לא BRT ולא "קרובה" לBRT.
אפשר לקרוא לה BST (כשהאות S מייצגת את המילה SLOW) וכמובן שר"ת BS יכולים גם לייצג את משמעותם המקובלת באנגלית... בתרגום לעברית (נקיה) "רכבת הבלוף".
אבל BRT היא לא.
ברור לי למה אתה מגונן על הנת"צים בחיפה,אתה קצת חסר סבלנות
מאדם שמתיימר להיות אינטליגנטי ובוגר אני מצפה לגישה קצת שונה ולראייה פחות צרה. לצערי אני נתקל בהתלהמות כמו אחרון הטרולים.
לא טענתי שהמערכת עובדת בצורה חלקה ואפילו לא שמדובר ב-BRT מלא (כי המטרונית עדיין לא שם). מה שכן - הכיוון הוא מאוד נכון, ולאט לאט היא גם תתגבר ע מחלות הילדות.
התואיל לפרט?ברור לי למה אתה מגונן על הנת"צים בחיפה,
אבל אם שמים בצד את הנת"צים שבוצעו בצורה טובה מאד, התפעול של הפרויקט הזה מחפיר. אני לא יודע אם אפשר לקרוא לזה "מחלות ילדות" כשכל דבר שיכול להיות מתוכנן גרוע, תוכנן גרוע.
יש המון בעיות, הנה רק כמה מהן:התואיל לפרט?
אני מודה שאני לא מכיר את הפרויקט טוב מספיק. לא הבנתי מדבריך אם מה שהשתבש הוא התכנון או הביצוע.
אני חושב שחלק גדול מהבעיות שמניתיש המון בעיות, הנה רק כמה מהן:
- שילוט אלקטרוני חסר, ועתיר בתקלות, הן בתחנות והן באוטובוסים
- אי דיווח מוחלט של נתוני זמן אמת לאפליקציות
- כריזה ברמה ירודה מאד אך עוצמה חזקה מדי, לא עוברת דקה בלי תקלה כלשהי בכריזה, ונשמעים רעשים של קליק בתחילה ובסיום של כל קטע כריזה
- הרעת תנאים בכרטיסי מעבר בינעירוניים (מה שמביא גם לאי-אחידות עם השירות העירוני של אגד)
- הפרת ההבטחה על איחוד מלא של הכרטוס עם אומני אקספרס ונצרת נסיעות ותיירות, בפרט בנשר
- חוסר שילוט במרכזית חוף הכרמל
- דחייה חוזרת ונשנית של תאריך ההפעלה ושל תאריך תחילת גביית התשלום, כשהדחייה בוצעה תמיד בדקה ה-91 והיה ברור לכל בר דעת כמה ימים קודם שהתאריכים לא הגיוניים. ההתנהלות הזאת בולטת במיוחד על רקע ההתנהלות של אגד, שהפעימות שלה באיזור חיפה פורסמו לפחות שבוע-שבועיים מראש וקרו כמתוכנן.
וזה רק קצה הקרחון.
כמחלות ילדות אפשר *אולי* להגדיר שלוש מתוכן:אני חושב שחלק גדול מהבעיות שמנית
אפשר להגדיר כמחלות ילדות. זה לא מפחית מחומרתן.
מסכים עם כל מה שכתבתיש המון בעיות, הנה רק כמה מהן:
- שילוט אלקטרוני חסר, ועתיר בתקלות, הן בתחנות והן באוטובוסים
- אי דיווח מוחלט של נתוני זמן אמת לאפליקציות
- כריזה ברמה ירודה מאד אך עוצמה חזקה מדי, לא עוברת דקה בלי תקלה כלשהי בכריזה, ונשמעים רעשים של קליק בתחילה ובסיום של כל קטע כריזה
- הרעת תנאים בכרטיסי מעבר בינעירוניים (מה שמביא גם לאי-אחידות עם השירות העירוני של אגד)
- הפרת ההבטחה על איחוד מלא של הכרטוס עם אומני אקספרס ונצרת נסיעות ותיירות, בפרט בנשר
- חוסר שילוט במרכזית חוף הכרמל
- דחייה חוזרת ונשנית של תאריך ההפעלה ושל תאריך תחילת גביית התשלום, כשהדחייה בוצעה תמיד בדקה ה-91 והיה ברור לכל בר דעת כמה ימים קודם שהתאריכים לא הגיוניים. ההתנהלות הזאת בולטת במיוחד על רקע ההתנהלות של אגד, שהפעימות שלה באיזור חיפה פורסמו לפחות שבוע-שבועיים מראש וקרו כמתוכנן.
וזה רק קצה הקרחון.
הכריזה קוצצה רק כאשר שם התחנה זהה בשפות שונותמסכים עם כל מה שכתבת
אבל לדעתי כל אלו לא מראים על פרוייקט כושל באופן גורף אלא על ביצוע לא טוב במיוחד. כמו שכתב עמית חלקן הגדול של הבעיות הן מחלות ילדות שנפתרות עם הזמן (לדוגמה השילוט בחוף הכרמל שכבר הותקן).
בעיות נוספות שהיו ונפתרו כבר הן בעיית הדלתות שלא נסגרו ובעיית הכריזה בשלוש שפות (שקוצצה רק לעברית), כלומר כן חל שיפור במהלך הזמן.
היות והפרוייקט כבר הוקם ופועל צריך להפעיל לחץ על דן בצפון/יפה נוף/משרד התחבורה כדי שיפתרו את הבעיות האלו. זה מוביל לבעיה הגדולה ביותר לדעתי - לא ניתן לקבל מהם מענה גם לאחר מספר ניסיונות....
אני חושב שבחלק מהרמזורים יש העדפהמתי המטרונית תקבל העדפה ברמזורים...?
למה בדיוק מחכים?
זו שאלה מצוינתאני חושב שבחלק מהרמזורים יש העדפה
השאלה היא, אם כך, מתי משלימים את ההעדפה לרמה שהיא אשכרה תורגש ע"י הנוסעים...
באיזה חלק בדיוק?אני חושב שבחלק מהרמזורים יש העדפה
השאלה היא, אם כך, מתי משלימים את ההעדפה לרמה שהיא אשכרה תורגש ע"י הנוסעים...
חל שיפור מורגש בזמני נסיעהבאיזה חלק בדיוק?
אני הייתי שם בחנוכה. חוץ מאולי רמזור או שניים לא היה רמזור שלא עמדתי בו. ועבדתי בכל הקוים(יכול להיות שבקריית ים היה טיפה יותר ירוקים,אבל אני לא הכי זוכר)
האם מאז חנוכה היה שיפור בנושא הרמזורים?
לא ענית לשאלהחל שיפור מורגש בזמני נסיעה
אני לא יכול לומר אם הוא התרחש הודות לעדיפות אקטיבית ברמזורים, אבל הוא בוודאות התרחש.
אני לא מתכנת רמזורים ולא מודד זמני המתנהלא ענית לשאלה
בחודש-חודשיים האחרונים יש שיפור ניכר ברמזורים?
זה בסדראני לא מתכנת רמזורים ולא מודד זמני המתנה
יש שיפור בזמן הנסיעה. את הסיבה לכך אפשר לנחש, אלא אם קורא כאן מישהו שעובד בפרוייקט ורוצה לשתף איתנו את הידע שלו בנושא
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.