מתי ואיך משתמשים ב לוק טייט

hofnoan

New member
מתי ואיך משתמשים ב לוק טייט

פתחתי את הברגים של הוריאטור בזהירות ושמתי לב איפה שמתי כל בורג כדיי שאוכל להחזיר את אותו בורג לאותו מקום. סגרתי עם ידית מומנט לאט לאט ואני שם לב שלא נסגר והבורג התחיל להסתובב על עצמו. פעם ראשונה פתיחה ראשונה ועדיין זה קרה... כך גם בעוד 2-3 ברגים ושם אפילו נזהרתי יותר אחרי הראשון. קודם כל לא מבין את הקטע איך זה קורה.... אבל חוץ מזה הבנתי שאפשר לשים לוקטייט על זה. השאלה אם לברגים שאני אצטרך לפתוח בעתיד שוב ושוב שמים לוקטייט? כמה שמים? איך שמים? האם יש פתרון אחר....
 

Tribel

New member
לוקטייט לא מתקן הברגה טחונה

אתה צריך לתקן את ההברגה במקומות הרלוונטיים.
לוקטייט לעניות דעתי שמים במקומות שמועדים לרעידות - קליפר ועוד.
ברגים שחשופים לרעידות נוטים להיפתח,לוקטייט מונע את זה.
שמים פס על הספירלה של הבורג.

בברגים של מכסה וריאטור לא שמים.
 

hofnoan

New member
לא שמים כי?

גם ברגים של קליפר נפתחים שוב ושוב.... וגם בוריאטור יש רעידות.
זה גם ממש מוזר וקצת מתסכל שאחרי פתיחה ראשונה איי פעם ההברגה נטחנה למרות שהייתי ממש עדין ועם מפתח מומנט. זה מוזר.
בכל מקרה היום הסתכלתי אחרי משהו כמו 1000 קמ והברגים לא מסתובבים עם היד.
&nbsp
ואיך מתקנים? הברזה? יש לך את השם של זה באנגלית שאני אחפש קצת ברשת?
 

Tribel

New member
משהו בגישה שלך..לא מוצא חן בעיניי

דבר ראשון,קליפר זה רכיב בטיחותי.

דבר שני,קליפר ומכסה וריאטור לא עובדים באותן רעידות או עומס.
מכסה וריאטור זה פאנל ואין עליו עומס והוא גם לא חשוף לרעידות כאלה שיפתחו את הברגים (אני מטפל שנים בקטנועים שלי ולעולם לא קרה מצב כזה),בניגוד לקליפר,שבולם את כל המסה של הקטנוע בתוספת המסה שלך,וכזה שזז,עם כל תנועה של הבולם מכל פיפס שהגלגל יפגוש בדרך.
מה גם שהבלימה עצמה,וגם כשהכל תקין,יכולה לגרום לברגים להיפתח רק מכמות הכוח שמופעלת עליהם.

דבר שלישי,הגישה שלך..היא לא מוצאת חן בעיניי,תלמד לכבד משתמשים אחרים,ביחוד כאלה שעוזרים לך - תשתמש במלים כמו "תודה" ו"בבקשה",לפני שאתה מבקש הסבר,ולא "לא שמים כי?" ,יותר כבוד ונימוס,אני לא חבר שלך.
 

hofnoan

New member
לא נורא. לא כולם חייבים לאהוב אותי

ואני שמח שאני לא חבר שלך
מה שאתה מאחל לי מאחל לך פי 1000

&nbsp
המון ביי
 

cool456

New member
באיזו ידית מומנט השתמשת?

באיזה קטנוע מדובר, ומה המומנט שבו סגרת את הברגים?
יש לך ספר רכב לקטנוע?
 

hofnoan

New member
תשובות

דיאלים S1 יש לי ספר רכב וסגרתי לפי המומנט שהיה כתוב (לא זוכר כרגע זה היה לפני כמה חודשים פשוט זה עדיין מטריד אותי)
ומה הכוונה באיזה ידית מומנט השתמשתי?.... ידית מומנט זו ידית מומנט -העיקר שאתה מכוון אותה נכון.
&nbsp
בכל אופן בשאר הברגים זה היה בסדר. מתוך 11-12 ברגים 3 כשלו. אני משוכנע ב 100% שלא עשיתי טעות במומנטים.
 

cool456

New member
ידית מומנט

הכוונה היא באיזה מומנט סגרת ומה טווח המומנט של הידית שבה השתמשת.
אם לדוגמא יש לך ידית מומנט בטווח של 5-100 Nm, לא הייתי משתמש בה כדי
לסגור ברגים במומנט של עד 20 Nm. רמת הדיוק של הידית בטווחים הנמוכים לא תהיה כל כך מדוייקת.
מומלץ להשתמש ב-2 ידיות מומנט, אחת למומנטים הנמוכים והשנייה לגבוהים.
לי יש ידית אחת 1/4 בטווח של 5-25 Nm, והשנייה 3/8 בטווח 20-110 Nm.

ולא כל ידיות המומנט הן בהכרח אותו הדבר.
אני לא אומר שצריך לקנות את הכי יקר, אבל כאלה בלי שם, לך תדע את רמת הכיול,
במיוחד כשאתה סוגר ברגים קטנים.
 

hofnoan

New member
הבנתי

אכן הידית שלי היא ממונט נמוך יחסית עד ההכי גבוה שיש בקטנוע שזה לגלגל האחורי. סליחה שאני מדבר באופן כללי אני לא מול הידית כרגע. בכל אופן בספר רשום על כל הורג ממומנט מסויים עד מומנט מסויים ואני תמיד מתחיל בהכי נמוך...
מה אומר לגבי הלוקטייט?
 
למעלה