בין מרץ ליולי, לפי הודעה לעיתונות של בומברדייהמתי יגיע הציוד החדש לרכבת ישראל
פורסם שבמהלך 2017 תקבל רכבת ישראל קרונות וקטרים וחדשים.
האם ידוע תאריך מדוייק למשלוח הראשון ?
בין מרץ ליולי, לפי הודעה לעיתונות של בומברדייה
http://www.bombardier.com/en/media/...dditional-60-twindexx-vari.bombardiercom.html?
קטר חשמלי ראשון יגיע במרץמתי יגיע הציוד החדש לרכבת ישראל
פורסם שבמהלך 2017 תקבל רכבת ישראל קרונות וקטרים וחדשים.
האם ידוע תאריך מדוייק למשלוח הראשון ?
לא רק הקומתיים החדשים יופעלו עם קטרים חשמלייםקטר חשמלי ראשון יגיע במרץ
לפי ״כלכליסט״ מ 25.09.2016.
לא ברור מה יעשו איתו!
האם בסוד מקימים מסילה קטנה מחושמלת כדי שיתאמנו נהגים ואנשי תחזוקה?
הקרונות החדשים של בומברדיה מיועדים למהירות של 160קמ״ש, כלומר שרק בהם ישתמשו ב A1, כי אלה שברשות ר״י כמדומני מיועדים ל 140קמ״ש בלבד.
מעניין שבהודעה של בומברדיה שהביא Bus Nerd כתוב שהקרונות החדשים מיועדים למערכים של 8 יחידות, כאשר מאידך היו כבר פרסומים שבקו החדש לירושלים יש כוונה להפעיל רכבות של 10 קרונות; משהו לא מסתדר לי!
סביר להניח שהקרונות החדשים כבר מותאמים לחשמל למרות שהם הוזמנו הרבה זמן לפני הזמנת הקטרים החשמליים(לא היה פרסום בנדון).
סביר גם להניח שחלק מהקרונות החדשים הם עם תא נהיגה לתפעול ב מו-דו, עד כה לא היה פירסום על כמות, כמדומני (צריכים 62 יחידות?).
הסימולטור מסוג Full mission simulator המדמה את הקטר החשמלי של בומברדיה יגיע מצרפת רק בסוף השנה, זה אומר שיקח עוד זמן עד שאפשר יהיה להתאמן עליו.
נכון להיום, סימן השאילה הגדול הוא, מי הזוכה במכרז 330 הקרונועים החשמליים, כנראה קשה לר״י להחליט, מכאן שהיא בטח לא תוכל לקבל את הראשונים ב 2019 כפי שהיא פירסמה?
בקשר לקרונותקטר חשמלי ראשון יגיע במרץ
לפי ״כלכליסט״ מ 25.09.2016.
לא ברור מה יעשו איתו!
האם בסוד מקימים מסילה קטנה מחושמלת כדי שיתאמנו נהגים ואנשי תחזוקה?
הקרונות החדשים של בומברדיה מיועדים למהירות של 160קמ״ש, כלומר שרק בהם ישתמשו ב A1, כי אלה שברשות ר״י כמדומני מיועדים ל 140קמ״ש בלבד.
מעניין שבהודעה של בומברדיה שהביא Bus Nerd כתוב שהקרונות החדשים מיועדים למערכים של 8 יחידות, כאשר מאידך היו כבר פרסומים שבקו החדש לירושלים יש כוונה להפעיל רכבות של 10 קרונות; משהו לא מסתדר לי!
סביר להניח שהקרונות החדשים כבר מותאמים לחשמל למרות שהם הוזמנו הרבה זמן לפני הזמנת הקטרים החשמליים(לא היה פרסום בנדון).
סביר גם להניח שחלק מהקרונות החדשים הם עם תא נהיגה לתפעול ב מו-דו, עד כה לא היה פירסום על כמות, כמדומני (צריכים 62 יחידות?).
הסימולטור מסוג Full mission simulator המדמה את הקטר החשמלי של בומברדיה יגיע מצרפת רק בסוף השנה, זה אומר שיקח עוד זמן עד שאפשר יהיה להתאמן עליו.
נכון להיום, סימן השאילה הגדול הוא, מי הזוכה במכרז 330 הקרונועים החשמליים, כנראה קשה לר״י להחליט, מכאן שהיא בטח לא תוכל לקבל את הראשונים ב 2019 כפי שהיא פירסמה?
לא יוכלו להשתמש במסילה לניסויבקשר לקרונות
אם אני לא טועה (אני צריך לבדוק בצד הקרון בפעם הבאה שיוצא לי לנסוע במערך מהסדרה החדשה, אבל לא יודע מתי הפעם הבא שייצא לי לנסוע ברכבת. אם אתה נוסע, שים לב למידע הרישוי בצידי הקרונות) הסדרה הכי חדשה שיש בר"י בימים אלו כבר מותאמת להפעלה חשמלית מראש וגם למהירות 160 קמ"ש, ואני מניח שאפשר לחבר קרונות מההזמנה החדשה לקרונות הקיימים.
ויקיפדיה העברית תומכת בטענה שלי עם מקור שהוא כתבה בגלובס מ־2014: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000928150
חלק מהקרונות הישנים יותר הוסבו גם הם להפעלה חשמלית ועליהם יש מדבקה "הוסב לחשמל", אבל אני חושב שהמהירות המקסימלית שלהם נשארה 140 קמ"ש.
גם קרונות הסימנס, שיועדו במקור לקו לירושלים, מותאמים כבר ל־160 קמ"ש, ואם ר"י תפעיל אותם בקו לירושלים (לא סביר, הם רוצים את קיבולת הנוסעים הגבוהה יותר של קרונות הדאבל-דק) הם בהחלט יופעלו במערכים של 10 קרונות.
מבחינת מסילה לניסוי, כבר יש קטע mockup של עמודים אז אני מניח שתוך כמה חודשים גם תהיה שם חשמולת ויהיה אפשר לעשות שם נסיעות ניסוי (בקטע בין ענבה לכניסה למנהרות). אני בספק שמקימים מסילת ניסוי מחושמלת במקום אחר כדי להתאמן על הקטר. איפה היו בונים אותה? החשמול לא מגיע עדיין לבאר שבע או חיפה, אז המקום ההגיוני היחיד הוא לוד, ושם אין הרבה שטח לניסיונות. יכולים גם בבית הספר למקצועות הרכבת בהולץ, אבל זו תהיה מסילה מאוד קצרה שמתחברת ל־main line, אז זה לא יהיה מאוד שימושי לניסויים
זו אופציה אם רוצים להתאמן עליו לפני השלמת החשמול עד לוד.לא יוכלו להשתמש במסילה לניסוי
ללא חיבור למוסך ואזור החניה בלוד, אחרת היכן ישאירו את הקטר בין לבין?
 
מתקשה להאמין שגרירתו באמצעות קטר דיזל היא אופציה סבירה לתקופה שלפני השלמת החשמול לאזור המוסך בלוד.
בקשר לנסיעות מבחן וניסוי מערכים חשמליים,מה קורה עם תת"ל 18א?זו אופציה אם רוצים להתאמן עליו לפני השלמת החשמול עד לוד.
השאלה אם מתכננים לעשות את זה או לא. נראה לי שהם יהיו חייבים או לעשות את זה או להגביר *משמעותית* את קצב העבודה על החשמול כדי שיהיה מספיק זמן להכשיר את נהגי הקטרים לפני פתיחת הקו.
איפה יש מידע רישוי,בחלק החיצוני?בקשר לקרונות
אם אני לא טועה (אני צריך לבדוק בצד הקרון בפעם הבאה שיוצא לי לנסוע במערך מהסדרה החדשה, אבל לא יודע מתי הפעם הבא שייצא לי לנסוע ברכבת. אם אתה נוסע, שים לב למידע הרישוי בצידי הקרונות) הסדרה הכי חדשה שיש בר"י בימים אלו כבר מותאמת להפעלה חשמלית מראש וגם למהירות 160 קמ"ש, ואני מניח שאפשר לחבר קרונות מההזמנה החדשה לקרונות הקיימים.
ויקיפדיה העברית תומכת בטענה שלי עם מקור שהוא כתבה בגלובס מ־2014: http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000928150
חלק מהקרונות הישנים יותר הוסבו גם הם להפעלה חשמלית ועליהם יש מדבקה "הוסב לחשמל", אבל אני חושב שהמהירות המקסימלית שלהם נשארה 140 קמ"ש.
גם קרונות הסימנס, שיועדו במקור לקו לירושלים, מותאמים כבר ל־160 קמ"ש, ואם ר"י תפעיל אותם בקו לירושלים (לא סביר, הם רוצים את קיבולת הנוסעים הגבוהה יותר של קרונות הדאבל-דק) הם בהחלט יופעלו במערכים של 10 קרונות.
מבחינת מסילה לניסוי, כבר יש קטע mockup של עמודים אז אני מניח שתוך כמה חודשים גם תהיה שם חשמולת ויהיה אפשר לעשות שם נסיעות ניסוי (בקטע בין ענבה לכניסה למנהרות). אני בספק שמקימים מסילת ניסוי מחושמלת במקום אחר כדי להתאמן על הקטר. איפה היו בונים אותה? החשמול לא מגיע עדיין לבאר שבע או חיפה, אז המקום ההגיוני היחיד הוא לוד, ושם אין הרבה שטח לניסיונות. יכולים גם בבית הספר למקצועות הרכבת בהולץ, אבל זו תהיה מסילה מאוד קצרה שמתחברת ל־main line, אז זה לא יהיה מאוד שימושי לניסויים
בצידי הקרון, מתחת למפלס הדלתותאיפה יש מידע רישוי,בחלק החיצוני?
הנה תמונה יפה של קרון ל 160קמ״ש, מה זה IR? לא יודע.בצידי הקרון, מתחת למפלס הדלתות
אם ה־gap בין הרציף לרכבת גדול מספיק, תוכל לראות את זה, אבל זה מתחת לגובה הרציף. יותר קל לראות את זה כשמסתכלים על רכבות שעוצרות ברציף אחר (שלא נמצא באותו אי רציפים שעליו אתה עומד).
שם כתובה המהירות המקסימלית ולידה המילה VMAX (משמעות: maximum velocity), ועוד כמה פרטים על הקרון עצמו, כולל מספר רישוי.
Israel Railways?הנה תמונה יפה של קרון ל 160קמ״ש, מה זה IR? לא יודע.
לא, InterRegional, קרונות אלא משתמשים גם במדינות אחרותIsrael Railways?
נכוןלא, InterRegional, קרונות אלא משתמשים גם במדינות אחרות
רק צבועים אחרת
הקיצורים האלה הם מידע אשר נותן לנוסע ידיעה על סוג הקרון או רכבת, יש גם IC אשר משמעותו InterCity - רכבת בין עירונית
InterRegional רכבת בין אזורית
יש גם קיצורים אחרים, רובם אף מופיעים בלוחות זמנים אירופאיות
ISR הוא לא קוד בינ"ל רכבתי אלא קוד בינ"ל לכמעט הכל עקבנכון
אם הכוונה הייתה Israel Railways אז היה כתוב ISR שזה הקוד הבינ"ל לרכבת ישראל. ישראל אומנם לא מחוברת רכבתית למדינות אחרות, אבל לפחות יש לנו קוד בינ"ל למקרה שאי פעם כן נתחבר
IR הגדולה ביותר היא Indian RailwaysISR הוא לא קוד בינ"ל רכבתי אלא קוד בינ"ל לכמעט הכל עקב
ISO 3166-1-A3.
קוד 3166-1-A2 דו תווי : IL
קוד 3166-1-A3 תלת תווי : ISR
קוד 639 (שפות) : he, heb
קוד 4217 (מטבע) : ILS
וכו'
(לא לפתוח דיון דמגוגי מהעובדה ש-IR ב-3166-1 הוא איראן)
זה לא עובד לפי ISOISR הוא לא קוד בינ"ל רכבתי אלא קוד בינ"ל לכמעט הכל עקב
ISO 3166-1-A3.
קוד 3166-1-A2 דו תווי : IL
קוד 3166-1-A3 תלת תווי : ISR
קוד 639 (שפות) : he, heb
קוד 4217 (מטבע) : ILS
וכו'
(לא לפתוח דיון דמגוגי מהעובדה ש-IR ב-3166-1 הוא איראן)
אכן אתה צודק, זה עובד עפ"י UIC RICS וחפיפה עם ISO הוא במקרהזה לא עובד לפי ISO
כי יש מפעילות רכבת פרטיות שאינן שייכות לממשלה כלשהיא, ואז קוד ISO לא היה אומר כלום. הקוד הוא של המפעילה במקרה הזה, לא של המדינה.
RIC בא מאיטלקית ואומץ על ידי רשויות רכבתיות כמעט בכל אירופהאכן אתה צודק, זה עובד עפ"י UIC RICS וחפיפה עם ISO הוא במקרה
http://www.uic.org/spip.php?action=telecharger&arg=1832 (קובץ Excel)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.