מתי יש משחקים של האיגלס?

kfirbep

New member
מתי יש משחקים של האיגלס?

טוב אז ככה, כבר כמה שנים שאני מנסה להיכנס לקטע הפוטבול אבל כל פעם היו לי דברים שהפריעו לי בין אם זה היה בגרויות או צבא (עדיין מפריע אבל פחות) או שלא היתה לי בכלל קבוצה שאהדתי אז הלכתי לאיבוד עם כל המשחקים שהיו או שבדיוק איך שרציתי להתחיל נגמר הסופרבול או שניסיתי להבין את כל החוקים אבל זה היה קשה לעקוב אחריהם במשחק. זה היה ממש קשה ללמוד גם את החוקים של המשחק וגם לנסות למצוא קבוצה שאני רוצה לאהוד כשאין לי שום חיבור אליה ושום ידע עליה ולנסות גם להבין אילו קבוצות חזקות שכדאי לראות את המשחקים שלהם ובנוסף להבין אילו שחקנים גדולים יש בפוטבול האמריקאי שכדאי לשים עליהם עין ולדעת קצת עליהם (כמו שבכדורגל כולם יודעים מי זה מסי או רונאלדו או רובן וכו'). אה וכמעט שכחתי, לנסות ולמצוא אתרים שמשדרים את המשחקים למרות שעכשיו יש לי ערוצי ספורט אמריקאים בטלוויזיה אבל אני לא יודע אם הם מספיקים לשדר את כל המשחקים (במיוחד של הקבוצה שאני עכשיו אוהד). בקיצור העמסתי על עצמי ניסיתי ללמוד ולדעת הכל בבת אחת ולבסוף זנחתי את זה.
עכשיו לפחות מצאתי קבוצה שאני יכול לאהוד וככה יהיה לי יותר קל להתחבר לפוטבול. החלטתי לאהוד את האיגלס בגלל איזושהי סיבה ובאתי לחפש משחקים שלהם שהולכים להיות אבל בESPN רשום רק משחקים שכבר היו ובאתר שלהם היומן ריק ואין בכלל משחקים שלהם (לפחות לא בחודשיים הקרובים). מישהו יודע מתי יהיו משחקים שלהם? הם הפסידו ובגלל זה אין יותר משחקים שלהם?
הידע שלי בפוטבול נשאר כמו לפני שנתיים זה אומר אפסי, אולי אפילו יותר גרוע כי אני כבר לא זוכר את מה שלמדתי אז אני עדיין לא יודע את החוקים וכל הדברים שחפרתי עליהם מקודם אז אשמח אם תוכלו לעזור לי בדברים האלה...
תודה מראש!
 

Yo-man

New member
הי כפיר, ברוך הבא

ביום ראשון הקרוב מתקיים הסופרבול, שזה משחק הגמר של העונה.
נשארו רק 2 קבוצות שישחקו ביום ראשון (ניו אינגלנד פטריוטס וסיאטל סיהוקס), כל השאר יחכו לפתיחת העונה הבאה, בספטמבר 2015.
שמח שבחרת את האיגלס (הקבוצה שלי גם), ואני מקווה שתתמיד

לגבי החוקים ואיך דברים עובדים - הדרך הכי טובה ללמוד היא לצפות במשחקים.
תקליט לך את הסופרבול (משודר בפוקס, ערוץ המזרח התיכון ובאחד מערוצי הספורט) ותראה אותו. בגלל שהרבה אנשים רואים את המשחק גם אם הם לא מעריצים שרופים של פוטבול, הפרשנים טורחים להסביר המון דברים.
תחזור אחרי הסופרבול (בלי ספוילרים עד 48 שעות לאחר המשחק), ונוכל לדבר על חוקים וחוויות.
&nbsp
אה, ויש מאמרים בפורום על החוקים הכלליים. שווה לך לקרוא אותם.
 

kfirbep

New member
תודה רבה

המשחק מוקלט אני אראה ואחזור לפה :)
ראיתי בלוח שידורים שהמשחק הוא 6 שעות זה מטורף! הבנתי שיש הופעות ופרסומות (נפרגן להם ב3 שעות למרות שנראה לי שזה דיי מוגזם) אבל אין לי מושג עדיין איך משחק כזה יכול להימשך במשך 6 שעות...
 
למעלה