בני ישראלי
New member
מתי למשוך את החכה
פוסט ב"שיווק זורם": מתי למשוך את החכה Ifeel, קובי פומפן, 16.02.11 אין דבר קריטי יותר להצלחת תהליך המכירה מאשר עיתוי נכון. תובנות מביקורם של קובי פומפן וילדיו בפארק דיג קודם ערך, אחר כך תשלום כיצד קשור סיפור זה למכירות? קשור גם קשור! העיתוי שבו אנו מציגים את המוצר שלנו ומנסים למשוך בחכה, הוא פקטור קריטי להצלחה. ברור לכולנו שאם נציג ללקוח מוצר או שירות כשהצורך שלו חלש, ההשפעה עליו תהיה קטנה. כך גם ברור שאם נציג את המוצר או השירות כשהצורך של הלקוח חזק – ההשפעה תהיה משמעותית. קודם צורך, אחר כך פיתרון הצגה מוקדמת מדי לפני שפותחו צרכי הלקוח עלולה לייצר אפקט בומרנג, וניסיונות שלנו להעצים את הצורך יכשלו. רצוי קודם להעצים הצורך ורק לאחר מכן להציג המוצר. ואסיים בשאלה ששאל מאמן הכדורגל האגדי דוביד שווייצר את מרבית חניכיו: אתם יודעים מדוע הגיע הדג לצלחת? מפני שהוא פתח את הפה.
פוסט ב"שיווק זורם": מתי למשוך את החכה Ifeel, קובי פומפן, 16.02.11 אין דבר קריטי יותר להצלחת תהליך המכירה מאשר עיתוי נכון. תובנות מביקורם של קובי פומפן וילדיו בפארק דיג קודם ערך, אחר כך תשלום כיצד קשור סיפור זה למכירות? קשור גם קשור! העיתוי שבו אנו מציגים את המוצר שלנו ומנסים למשוך בחכה, הוא פקטור קריטי להצלחה. ברור לכולנו שאם נציג ללקוח מוצר או שירות כשהצורך שלו חלש, ההשפעה עליו תהיה קטנה. כך גם ברור שאם נציג את המוצר או השירות כשהצורך של הלקוח חזק – ההשפעה תהיה משמעותית. קודם צורך, אחר כך פיתרון הצגה מוקדמת מדי לפני שפותחו צרכי הלקוח עלולה לייצר אפקט בומרנג, וניסיונות שלנו להעצים את הצורך יכשלו. רצוי קודם להעצים הצורך ורק לאחר מכן להציג המוצר. ואסיים בשאלה ששאל מאמן הכדורגל האגדי דוביד שווייצר את מרבית חניכיו: אתם יודעים מדוע הגיע הדג לצלחת? מפני שהוא פתח את הפה.