מתעכבים בבוקר לגן.....

מתעכבים בבוקר לגן.....

היי שלום,
הבן שלנו בן ארבע ותשעה חודשים, אוטוטו בן חמש:)
בעלי בדרך כלל לוקח אותו בבוקר, כי אני יוצאת מוקדם. בעלי לא עובד, ולכן לא לחוץ בבקרים והילד לוקח את הזמן, רוצה להחליף בגדים, מתמהמה, משחק, וגם כשבעלי אומר לו שממהרים וצריך ללכת הוא עדיין בשלו, מתעקש על דברים מסויימים, על נעליים מסויימות שרוצה שנקנה לו, על חולצה אחרת, על מכנס אחר. גם כשבעלי אסרטיבי איתו ואומר לו חד משמעית שעכשיו יוצאים, פותח את הדלת ואומר לו לבוא, גם אז זה יכול לקחת עשר דקות עד שייצא.
היום קמתי מאוחר לרציתי לקחת אותו לגן והוא ממש התלהב, אבל לא שם גרביים, לא נעליים, וכשאני לקחתי ופשוט שמתי לו אותן, הוא החליט שהוא רוצה חולצה אחרת וכו'. הייתי קונקרטית איתו אבל הרגשתי שאני צריכה פשוט לצאת מהבית וזהו. אז אמרתי לו : בייי מתוק, אבא ייקח אותך" חיבקתי ונישקתי והוא התפרץ בבכי ואמר: את תקחי אותי, בבקשה בבקשה אמא" והלב שלי לא נתן לי ללכת. בסופו של דבר .....הגענו שעה אחרי שהוא התעורר....דברתי עם בעלי שיהיה זריר איתו יותר בבוקר והוא תמך בזה. החלטנו לשבת ולשוחח עם הילד ולהסביר לו בקצרה שבבוקר ממהרים (למרות שאמרנו לו זאת מליון פעם), שיחה שתהיה בחדר שלו, במיוחד לנושא הזה.
אשמח לעיצות איך יוצאים מזה ואיך גורמים לו ל"התניע" בבקרים ובכלל - בכל יציאה מהבית.
המון תודה וסליחה על החפירה:)
 
התארגנות בוקר

הי ,,,, התארגנות בוקר מהירה ועניינית אפשרית. התארגנות בוקר קשורה גם להצבת גבולות. מה דעתך להתחיל את התארגנות הבוקר כבר בלילה? אפשר להכניס לטקס השינה בחירת בגדים ולמידת סדר ההתארגנות בבוקר... נקום בבוקר נעשה טקס בוקר: נפתח את החלון נאמר לכולם בוקר טוב, נאכל ארוחת בוקר נצחצח השיניים ונתלבש....כמובן לשקף את טקס הבוקר כפי שאתם מוצאים לנכון. האם נראה לך אפשרי? מתאים לכם כמשפחה?
 

googit

New member
רעיון

אני אמא לתאומים שקצת גדולים מהבחורצ'יק החמוד שלך, אבל נתקלתי באתה בעיה, וכשראיתי שאני חייבת משהו שידרבן ויזרז ובמקביל התחיל לרוץ להם בפה המשפט "אמא אני רוצה שתקני לי" אמרתי, אני אנצל את המשפט הזה ואת הרעיון של ההתארגנות לחיסכון וכל בוקר כשהם עמדו במשימה ז"א (זה התחיל מגמילת לילה והמשיך להתארגנות: שתיית השוקו והחלפת בגדים, מקלחת אם צריך- היתה תק' של הרטבת לילה, נעליים וכו') כל פעם היו מקבלים כמה עשרות אגורות, כמה שזה ישמע מצחיק אבל בסופו של דבר הם צברו סכום והצליחו לרכוש לעצמם את מה שהם רצו, ככה שהרווחנו פעמיים,
כיום הם בני 6, יש מידי פעם בעיות התארגנות ולכן לא כל בוקר הם מקבלים את הכסף, רק כשמגיע, ולכן צריך להיות מאוד עקבי ונוקשה אבל גם גמיש למצבים מסויימים.
מקווה שעזרתי,
בהצלחה
googit
 
התארגנות בוקר

איזה רעיון חמוד,
 
למעלה