נכון/לא נכון
אין ספק שמה שנקרא ,נכון" עבור חוגי התעמלות לא בהכרח "נכון" עבור שיעורי ספורט. השאלה היא מה "נכון". האם "נכון" ללמד תלמידות בשיעורי ספורט גילגול לפנים דרך קיפול או להסתפק בגילגול לפנים רגיל? האם "נכון" ללמד תלמידה עמידת ידיים עם מכרע רחוק לפנים ופתיחת כתף 180 או להסתפק בילדה שמניפה את שתי הרגליים ישרות למעלה? יש כמה תשובות ולכל מורה/מאמנת יש את התשובות שלה. עבורי, אני כן מתפשרת כשאני מלמדת תלמידות לעומת מתעמלות. אני גם דואגת להבהיר להן שיש הבדל בין לעמוד על הידיים לבין עמידת ידיים, לכל תלמידה את הדרך שלה, למתחילות או לבנות חסרות כישרון אני מסתפקת ב"לעמוד על הידיים" לעומת בנות שמתעמלות גם בחוגים או מראות כישרון אני כן אלמד "עמידת ידיים" לפי החוקים. ולדעתי הרמת הידיים בסוף/תחילת אלמנט היא בוודאי לא הדבר הכי חשוב, אם כי אני כן מבקשת מהן את זה.
אין ספק שמה שנקרא ,נכון" עבור חוגי התעמלות לא בהכרח "נכון" עבור שיעורי ספורט. השאלה היא מה "נכון". האם "נכון" ללמד תלמידות בשיעורי ספורט גילגול לפנים דרך קיפול או להסתפק בגילגול לפנים רגיל? האם "נכון" ללמד תלמידה עמידת ידיים עם מכרע רחוק לפנים ופתיחת כתף 180 או להסתפק בילדה שמניפה את שתי הרגליים ישרות למעלה? יש כמה תשובות ולכל מורה/מאמנת יש את התשובות שלה. עבורי, אני כן מתפשרת כשאני מלמדת תלמידות לעומת מתעמלות. אני גם דואגת להבהיר להן שיש הבדל בין לעמוד על הידיים לבין עמידת ידיים, לכל תלמידה את הדרך שלה, למתחילות או לבנות חסרות כישרון אני מסתפקת ב"לעמוד על הידיים" לעומת בנות שמתעמלות גם בחוגים או מראות כישרון אני כן אלמד "עמידת ידיים" לפי החוקים. ולדעתי הרמת הידיים בסוף/תחילת אלמנט היא בוודאי לא הדבר הכי חשוב, אם כי אני כן מבקשת מהן את זה.