נאום הניצחון של שלי יחימוביץ - YouTube

נאום הניצחון של שלי יחימוביץ - YouTube

מתוך הנאום (זהירות, נאום של יותר מ-20 דקות): "אני קוראת לכל אזרח להתפקד מחר בבוקר למפלגת העבודה. בואו נציב לנו יעד ראשון של 100,000 מתפקדים, ואחר כך 200,000 תנועת העבודה היא שבנתה את המדינה, יחד עם תנועות אחרות כמובן, אבל היא הייתה התנועה המרכזית. הגיע הזמן לבנות אותה מחדש! ברוח סוציאל דמוקרטית! הרוח שלנו! לשים קץ לתהליכים מפוררי חברה, לשים קץ להפרטה. זאת המשימה הלאומית שלנו, דרכה נחזור להיות המפלגה של העם. בוקר טוב מפלגת העבודה!
 
איך עושים את זה?

איך גורמים לאזרחים להתפקד למפלגה. איך גורמים לאנשים להיות יותר אכפתיים מהנעשה בפוליטיקה, לצאת מתוך הקובייה שלהם ולגלות מעורבות? אני מאמינה בכל לבי ששלי יחימוביץ היא אדם הנכון במקום הנכון, אני מקווה שכל המאצ'וים שנמצאים במפלגה יוכלו להתלכד מאחורי יחימוביץ
 
זה לא קשור למאצ'ואים.

הם לא יכולים להתלכד מאחורי אף אחד, ונראה שהאסימון שהם כבר לא המערך הגדול אלא יותר בכיוון של "עם אחד" - מסרב ליפול. מי שרוצה לתמוך בשלי - אחלה, אבל לצפות שמפלגת העבודה תתלכד מאחוריה - קצת ריאליות לא תזיק.
 
שלי צריכה להמשיך בעשיה המבורכת שלה

מי מהמצ'ואים יעמוד בקצב שלה ויצטרף אליה - ברכה! "נחבק", אותם. מי שלא יצטרף - ישאר מאחור ! שלי סימנה מטרה: להרחיב מעגל המתפקדים למפלגה, אנחנו צריכים להירתם למשימה הזאת.
 
עכשיו - תורכן ../images/Emo70.gif

ד"ר סמדר סיני, ראש היחידה לקידום נשים, יצאה בקריאה לנשים: "זה הזמן לפנות אליכן -חברות הקבוץ, הרואות בהתמודדות הפוליטית -ציבורית דרך חיים ומוכנות לשאת באתגר. הבחירות המוניציפאליות למועצות האזוריות כבר בפתח. זה הזמן להתארגן, להכין מטה, ולצאת להתמודדות. יש חברות שמתאימות לכהן כראשי מועצות. עד היום כיהנה כראש מועצה אזורית אישה אחת בלבד. בואו ניקח דוגמא מהזירה המפלגתית - אישה בראשות מפלגת קדימה, ואישה בראשות מפלגת העבודה. נשים בפוליטיקה הן בשורה, הן התחדשות, תקווה לחברה עם הווה ועתיד אחרים". ואני מוסיף: ראינו את המאצ'ואים בפעולה עד עכשיו: פואד וברק בראשות מפלגת העבודה, יש לנו גם מאצ'ו - ראש הממשלה הנוכחי. ראינו אותם בפעולתם..... עכשיו - תורכן !
 
למעלה