נהג אוטובוס הילדים מואשם בהריגה

מצב
הנושא נעול.

orensaab

New member
נהג אוטובוס הילדים מואשם בהריגה

נהג אוטובוס הילדים מואשם בהריגה
נגד יוסף שלום, נהג אוטובוס הילידים שהיה מעורב בתאונה הקטלנית ב 30 ביוני כפר יונה הוגש כתב אישום. כזכור, האוטובוס התנגש בג'יפ צבאי משוריין, הסתחרר ,והתהפך בעת פגיעתו באי התנועה. התאונה גרמה כאמור למותם של שלושה ילדים ממושבי האיזור שהיו בהסעה בדרכם חזרה הביתה מיום הלימודים האחרון של שנת תשס"ד. ישנן עדויות רבות וסותרות לגבי מידת אשמתם של יוסף שלום ושל הקצין שנהג בג'יפ, אבל...מי הוא אשר נהג בג'יפ ? לא מפרסמים את שמו. איני בטוח שמישהו בדק כלל את חלקו בתאונה, כאשר חלק ניכר מהעדויות שפורסמו בתקשורת מיחסות לו כניסה פזיזה לצומת באור אדום. לא התייחסו עד עכשיו כלל וכלל לתשתית במקום, תשתית שאם היתה נבנית בסטנדרטים אירופיים היתה מונעת את התהפכות האוטובוס ואת הקורבנות. על התשתית ארחיב בהמשך, אולם דבר מאוד מעיק, את יוסף שלום רצחו כבר בציבור. במידה ויזוכה, כך אני מקווה, העניין "יושתק" בלשון המעטה כי כך נוהגים בארץ עם נהגי רכב ציבורי ונהגים מקצועיים אחרים כבר שנים רבות. כאן המקום לדון ולהביע דעות, כי תחבורה ציבורית זה אנתנו.
 

orensaab

New member
הבהרה לזיכוי וה"השתקה"

נהג אוטובוס הילדים מואשם בהריגה
נגד יוסף שלום, נהג אוטובוס הילידים שהיה מעורב בתאונה הקטלנית ב 30 ביוני כפר יונה הוגש כתב אישום. כזכור, האוטובוס התנגש בג'יפ צבאי משוריין, הסתחרר ,והתהפך בעת פגיעתו באי התנועה. התאונה גרמה כאמור למותם של שלושה ילדים ממושבי האיזור שהיו בהסעה בדרכם חזרה הביתה מיום הלימודים האחרון של שנת תשס"ד. ישנן עדויות רבות וסותרות לגבי מידת אשמתם של יוסף שלום ושל הקצין שנהג בג'יפ, אבל...מי הוא אשר נהג בג'יפ ? לא מפרסמים את שמו. איני בטוח שמישהו בדק כלל את חלקו בתאונה, כאשר חלק ניכר מהעדויות שפורסמו בתקשורת מיחסות לו כניסה פזיזה לצומת באור אדום. לא התייחסו עד עכשיו כלל וכלל לתשתית במקום, תשתית שאם היתה נבנית בסטנדרטים אירופיים היתה מונעת את התהפכות האוטובוס ואת הקורבנות. על התשתית ארחיב בהמשך, אולם דבר מאוד מעיק, את יוסף שלום רצחו כבר בציבור. במידה ויזוכה, כך אני מקווה, העניין "יושתק" בלשון המעטה כי כך נוהגים בארץ עם נהגי רכב ציבורי ונהגים מקצועיים אחרים כבר שנים רבות. כאן המקום לדון ולהביע דעות, כי תחבורה ציבורית זה אנתנו.
הבהרה לזיכוי וה"השתקה"
אני מאוד מקווה שיזוכה, ושהזיכוי לא "יושתק" בתקשורת אלא יפורסם ברעש גדול.
 

orensaab

New member
תשתית בצומת הכפר יונה

הבהרה לזיכוי וה"השתקה"
אני מאוד מקווה שיזוכה, ושהזיכוי לא "יושתק" בתקשורת אלא יפורסם ברעש גדול.
תשתית בצומת הכפר יונה
התשתית בצומת האומלל בו קרתה התאונה בנויה לפי "שיטת מע"ץ". שיטה ולא תקן, פשוט כי אין תקן ומע"ץ עד היום עשתה ככל שיכלה על מנת שלא לאמץ תקנים אירופיים לתשתיות כבישים. מע"ץ היא מע"ץ הישנה, שעוברת שינוי מהותי בימים אלו,וכולי תקווה שבאמת תגווע עם הקמת מע"ץ החדשה שאמורה לעבוד לפי סטנדרטים אירופיים. אירופיים ולא אמריקאיים מהסיבה הפשוטה שבאירופה יש תקן מחייב לכל דבר הקשור בתשתית תעבורתית ובאמריקה ישנם נוהלים והמלצות בלבד. אצלנו ? באמת, הצחקתם אותי. זה פשוט מיותר. ראו בתמונות שצולמו יום אחד בלבד אחרי התאונה. כ 300 מטרים מצידי הצומת נפסקת גדר ההפרדה ובמקומה קיים אי תנועה. אי התנועה הוא מלכודת מוות כאשר כלי רכב ולא משנה איזה כלי רכב פוגע בו. הפגיעה במהירות במדרגה בגובה 10 ס"מ לפני השיפוע פשוט מקפיצה כל כלי רכב ומסיטה אותו מיד על עבר הנתיב הנגדי, ובמקרים רבים כמו במקרה האוטובוס מייד, כלי הרכב יתהפך מייד. זוהי מלכודת מוות, שכן נפגעים יהיו בכל מקרה של פגיעה באי תנועה זה. גדר הפרדה תקנית במקום זה, היתה מונעת "קפיצה" ומעבר של האוטובוס אל הנתיב הנגדי, וכמובן גם את התהפכותו הקטלנית. המהנדס שחתם על תכנית הבנין של הצןמת אחראי לא פחות מכל אחד אחר למוות המיותר הזה,והגיע הזמן שגם אלו ישלמו את מחיר הדמים שהם אחראים לו.
 

orensaab

New member
תמונת תשתית 1

תשתית בצומת הכפר יונה
התשתית בצומת האומלל בו קרתה התאונה בנויה לפי "שיטת מע"ץ". שיטה ולא תקן, פשוט כי אין תקן ומע"ץ עד היום עשתה ככל שיכלה על מנת שלא לאמץ תקנים אירופיים לתשתיות כבישים. מע"ץ היא מע"ץ הישנה, שעוברת שינוי מהותי בימים אלו,וכולי תקווה שבאמת תגווע עם הקמת מע"ץ החדשה שאמורה לעבוד לפי סטנדרטים אירופיים. אירופיים ולא אמריקאיים מהסיבה הפשוטה שבאירופה יש תקן מחייב לכל דבר הקשור בתשתית תעבורתית ובאמריקה ישנם נוהלים והמלצות בלבד. אצלנו ? באמת, הצחקתם אותי. זה פשוט מיותר. ראו בתמונות שצולמו יום אחד בלבד אחרי התאונה. כ 300 מטרים מצידי הצומת נפסקת גדר ההפרדה ובמקומה קיים אי תנועה. אי התנועה הוא מלכודת מוות כאשר כלי רכב ולא משנה איזה כלי רכב פוגע בו. הפגיעה במהירות במדרגה בגובה 10 ס"מ לפני השיפוע פשוט מקפיצה כל כלי רכב ומסיטה אותו מיד על עבר הנתיב הנגדי, ובמקרים רבים כמו במקרה האוטובוס מייד, כלי הרכב יתהפך מייד. זוהי מלכודת מוות, שכן נפגעים יהיו בכל מקרה של פגיעה באי תנועה זה. גדר הפרדה תקנית במקום זה, היתה מונעת "קפיצה" ומעבר של האוטובוס אל הנתיב הנגדי, וכמובן גם את התהפכותו הקטלנית. המהנדס שחתם על תכנית הבנין של הצןמת אחראי לא פחות מכל אחד אחר למוות המיותר הזה,והגיע הזמן שגם אלו ישלמו את מחיר הדמים שהם אחראים לו.
תמונת תשתית 1
 

orensaab

New member
תמונת תשתית 2

תשתית בצומת הכפר יונה
התשתית בצומת האומלל בו קרתה התאונה בנויה לפי "שיטת מע"ץ". שיטה ולא תקן, פשוט כי אין תקן ומע"ץ עד היום עשתה ככל שיכלה על מנת שלא לאמץ תקנים אירופיים לתשתיות כבישים. מע"ץ היא מע"ץ הישנה, שעוברת שינוי מהותי בימים אלו,וכולי תקווה שבאמת תגווע עם הקמת מע"ץ החדשה שאמורה לעבוד לפי סטנדרטים אירופיים. אירופיים ולא אמריקאיים מהסיבה הפשוטה שבאירופה יש תקן מחייב לכל דבר הקשור בתשתית תעבורתית ובאמריקה ישנם נוהלים והמלצות בלבד. אצלנו ? באמת, הצחקתם אותי. זה פשוט מיותר. ראו בתמונות שצולמו יום אחד בלבד אחרי התאונה. כ 300 מטרים מצידי הצומת נפסקת גדר ההפרדה ובמקומה קיים אי תנועה. אי התנועה הוא מלכודת מוות כאשר כלי רכב ולא משנה איזה כלי רכב פוגע בו. הפגיעה במהירות במדרגה בגובה 10 ס"מ לפני השיפוע פשוט מקפיצה כל כלי רכב ומסיטה אותו מיד על עבר הנתיב הנגדי, ובמקרים רבים כמו במקרה האוטובוס מייד, כלי הרכב יתהפך מייד. זוהי מלכודת מוות, שכן נפגעים יהיו בכל מקרה של פגיעה באי תנועה זה. גדר הפרדה תקנית במקום זה, היתה מונעת "קפיצה" ומעבר של האוטובוס אל הנתיב הנגדי, וכמובן גם את התהפכותו הקטלנית. המהנדס שחתם על תכנית הבנין של הצןמת אחראי לא פחות מכל אחד אחר למוות המיותר הזה,והגיע הזמן שגם אלו ישלמו את מחיר הדמים שהם אחראים לו.
תמונת תשתית 2
 
הענין "סוב-יודיצה"

נהג אוטובוס הילדים מואשם בהריגה
נגד יוסף שלום, נהג אוטובוס הילידים שהיה מעורב בתאונה הקטלנית ב 30 ביוני כפר יונה הוגש כתב אישום. כזכור, האוטובוס התנגש בג'יפ צבאי משוריין, הסתחרר ,והתהפך בעת פגיעתו באי התנועה. התאונה גרמה כאמור למותם של שלושה ילדים ממושבי האיזור שהיו בהסעה בדרכם חזרה הביתה מיום הלימודים האחרון של שנת תשס"ד. ישנן עדויות רבות וסותרות לגבי מידת אשמתם של יוסף שלום ושל הקצין שנהג בג'יפ, אבל...מי הוא אשר נהג בג'יפ ? לא מפרסמים את שמו. איני בטוח שמישהו בדק כלל את חלקו בתאונה, כאשר חלק ניכר מהעדויות שפורסמו בתקשורת מיחסות לו כניסה פזיזה לצומת באור אדום. לא התייחסו עד עכשיו כלל וכלל לתשתית במקום, תשתית שאם היתה נבנית בסטנדרטים אירופיים היתה מונעת את התהפכות האוטובוס ואת הקורבנות. על התשתית ארחיב בהמשך, אולם דבר מאוד מעיק, את יוסף שלום רצחו כבר בציבור. במידה ויזוכה, כך אני מקווה, העניין "יושתק" בלשון המעטה כי כך נוהגים בארץ עם נהגי רכב ציבורי ונהגים מקצועיים אחרים כבר שנים רבות. כאן המקום לדון ולהביע דעות, כי תחבורה ציבורית זה אנתנו.
הענין "סוב-יודיצה"
לכן אין להיכנס לפירוט-יתר, ובהחלט לא נכון לעשות "משפט דרך העתונות". אני מצפה ממערכת המשפט להיות רגישה לנושא ולהגיב בהתאם אם מישהו עבר את הגבול. אני מסכים איתך, אורן, שחלק מהתשתיות מאוד מסוכן. מידיעה אישית אני יכול להעיד שמהנדסי דרכים וערים עושים הכל היום כדי לתכנן כבישים "סלחניים" בסטנדרטים בין-לאומיים גבוהים ביותר, ע"מ למזער פגיעות ונזקים הנובעים מטעויות אנוש. זה מתבטא הן בפרוייקטים בין-עירוניים והן ברמה המקומית. אבל - (א) לא בנו את רומה ביום אחד... (ב) כל בעל רשיון נהיגה, במיוחד נהג מקצועי מנוסה, חייב להבין שעוד לא שיפרו את התשתית בכל מקום, לדעת "לקרוא" את הכביש, להיות עירני למצבים ומקומות מסוכנים, ולהתאים את התנהגותו לכל זאת תוך הוספת "מקדמי בטחון" סבירים. הבה נחכה לתוצאות המשפט.
 

kennedy

New member
יש לשלול מהנהג את רשיונו לנצח!

הענין "סוב-יודיצה"
לכן אין להיכנס לפירוט-יתר, ובהחלט לא נכון לעשות "משפט דרך העתונות". אני מצפה ממערכת המשפט להיות רגישה לנושא ולהגיב בהתאם אם מישהו עבר את הגבול. אני מסכים איתך, אורן, שחלק מהתשתיות מאוד מסוכן. מידיעה אישית אני יכול להעיד שמהנדסי דרכים וערים עושים הכל היום כדי לתכנן כבישים "סלחניים" בסטנדרטים בין-לאומיים גבוהים ביותר, ע"מ למזער פגיעות ונזקים הנובעים מטעויות אנוש. זה מתבטא הן בפרוייקטים בין-עירוניים והן ברמה המקומית. אבל - (א) לא בנו את רומה ביום אחד... (ב) כל בעל רשיון נהיגה, במיוחד נהג מקצועי מנוסה, חייב להבין שעוד לא שיפרו את התשתית בכל מקום, לדעת "לקרוא" את הכביש, להיות עירני למצבים ומקומות מסוכנים, ולהתאים את התנהגותו לכל זאת תוך הוספת "מקדמי בטחון" סבירים. הבה נחכה לתוצאות המשפט.
יש לשלול מהנהג את רשיונו לנצח!
מה כל הסיפור כאן?אנשים הפקידו בידיו את היקר להם מכל,והוא מתווכח אם הוא נהג כחוק או לא? מה זה רלוונטי?בכביש היה חכם לא צודק.חוץ מכח עליון,בו נפערת האדמה והאוטובוס נופל פנימה,אי אפשר להסביר מדוע נהג נכנס בכזאת מהירות לצמת אפילו ברמזור ירוק! איפה האחריות הסבירה והמינמלית על חיי העוללים שבידיו?
 
אני זוכרת שאחרי התאונה

יש לשלול מהנהג את רשיונו לנצח!
מה כל הסיפור כאן?אנשים הפקידו בידיו את היקר להם מכל,והוא מתווכח אם הוא נהג כחוק או לא? מה זה רלוונטי?בכביש היה חכם לא צודק.חוץ מכח עליון,בו נפערת האדמה והאוטובוס נופל פנימה,אי אפשר להסביר מדוע נהג נכנס בכזאת מהירות לצמת אפילו ברמזור ירוק! איפה האחריות הסבירה והמינמלית על חיי העוללים שבידיו?
אני זוכרת שאחרי התאונה
הראו תמונות של האוטובוס והתגלגלה שם פחית בירה, מה היא עשתה שם, מי שתה ממנה ומתי, זה אני לא יודעת. אני מקווה שחקרו את הנקודה הזאת.
 

aviy99

New member
השערה פרועה לדעתי

אני זוכרת שאחרי התאונה
הראו תמונות של האוטובוס והתגלגלה שם פחית בירה, מה היא עשתה שם, מי שתה ממנה ומתי, זה אני לא יודעת. אני מקווה שחקרו את הנקודה הזאת.
השערה פרועה לדעתי
ולא נראה לי שהיא שייכת למקרה. בעצם אולי נהג הג'יפ שתה? גם זה קשה לי להאמין. לכי תדעי מה קרה באמת. והפחית הזאת אולי שייכת למישהו מצוות ההצלה או איזה עיתונאי? או סתם סקרן?
 
עדות נסיבתית

השערה פרועה לדעתי
ולא נראה לי שהיא שייכת למקרה. בעצם אולי נהג הג'יפ שתה? גם זה קשה לי להאמין. לכי תדעי מה קרה באמת. והפחית הזאת אולי שייכת למישהו מצוות ההצלה או איזה עיתונאי? או סתם סקרן?
עדות נסיבתית
יש מדינות בארה"ב בהן אסור להחזיק בכלי רכב מיכל משקה חריף כשהוא פתוח! במקומות בהם נהיגה תחת השפעת אלכוהול היא בעיה חמורה (עדיין לא בארץ, טפו! טפו!) זה רעיון טוב.
 
לא כתבתי את זה כהשערה

השערה פרועה לדעתי
ולא נראה לי שהיא שייכת למקרה. בעצם אולי נהג הג'יפ שתה? גם זה קשה לי להאמין. לכי תדעי מה קרה באמת. והפחית הזאת אולי שייכת למישהו מצוות ההצלה או איזה עיתונאי? או סתם סקרן?
לא כתבתי את זה כהשערה
כתבתי מה ראיתי, וזה היה בתוך האוטובוס, לא נראה שזה מהג'יפ. מי שתה ומתי? זה אני כבר לא יודעת וסומכת על המשטרה שעשתה את הבדיקות המתאימות והוצאו המסקנות.
 

aviy99

New member
מקריאה מעמיקה בכתבה

נהג אוטובוס הילדים מואשם בהריגה
נגד יוסף שלום, נהג אוטובוס הילידים שהיה מעורב בתאונה הקטלנית ב 30 ביוני כפר יונה הוגש כתב אישום. כזכור, האוטובוס התנגש בג'יפ צבאי משוריין, הסתחרר ,והתהפך בעת פגיעתו באי התנועה. התאונה גרמה כאמור למותם של שלושה ילדים ממושבי האיזור שהיו בהסעה בדרכם חזרה הביתה מיום הלימודים האחרון של שנת תשס"ד. ישנן עדויות רבות וסותרות לגבי מידת אשמתם של יוסף שלום ושל הקצין שנהג בג'יפ, אבל...מי הוא אשר נהג בג'יפ ? לא מפרסמים את שמו. איני בטוח שמישהו בדק כלל את חלקו בתאונה, כאשר חלק ניכר מהעדויות שפורסמו בתקשורת מיחסות לו כניסה פזיזה לצומת באור אדום. לא התייחסו עד עכשיו כלל וכלל לתשתית במקום, תשתית שאם היתה נבנית בסטנדרטים אירופיים היתה מונעת את התהפכות האוטובוס ואת הקורבנות. על התשתית ארחיב בהמשך, אולם דבר מאוד מעיק, את יוסף שלום רצחו כבר בציבור. במידה ויזוכה, כך אני מקווה, העניין "יושתק" בלשון המעטה כי כך נוהגים בארץ עם נהגי רכב ציבורי ונהגים מקצועיים אחרים כבר שנים רבות. כאן המקום לדון ולהביע דעות, כי תחבורה ציבורית זה אנתנו.
מקריאה מעמיקה בכתבה
מתברר שיש יותר נסתר על הגלוי בפרשה האומללה הזאת, למשל מה חלקו של נהג הג'יפ השב''כי באירוע. יש יותר מידי עדויות שהוא תרם תרומה מכרעת לתאונה. ולמה לא מפרסמים את שמו? טוב, בטח בסוף יגידו שזה היה ש. מבחורינו המצויינים. לעומת זאת שופכים ממש את דמו של נהג האוטובוס. אינני בא להוריד בחלקו של נהג האוטובוס לתאונה אבל בכל אופן 15 שנה ללא עבירות זה מעיד שהנהג היה מקצועי או שסתם לא תפסו אותו למרות שתמיד כל עבריין נתפס בסופו של דבר, אבל בכל אופן 15 שנה זה זמן ארוך בלי להתפס אם אתה עבריין, ולכן נראה לי שהוא עצמו קורבן לא קטן של האירוע האומלל הזה, אפילו אם הוא היה אשם בחלק גדול מהתאונה.
 

kennedy

New member
אין לי שום רחמים על הנהג

מקריאה מעמיקה בכתבה
מתברר שיש יותר נסתר על הגלוי בפרשה האומללה הזאת, למשל מה חלקו של נהג הג'יפ השב''כי באירוע. יש יותר מידי עדויות שהוא תרם תרומה מכרעת לתאונה. ולמה לא מפרסמים את שמו? טוב, בטח בסוף יגידו שזה היה ש. מבחורינו המצויינים. לעומת זאת שופכים ממש את דמו של נהג האוטובוס. אינני בא להוריד בחלקו של נהג האוטובוס לתאונה אבל בכל אופן 15 שנה ללא עבירות זה מעיד שהנהג היה מקצועי או שסתם לא תפסו אותו למרות שתמיד כל עבריין נתפס בסופו של דבר, אבל בכל אופן 15 שנה זה זמן ארוך בלי להתפס אם אתה עבריין, ולכן נראה לי שהוא עצמו קורבן לא קטן של האירוע האומלל הזה, אפילו אם הוא היה אשם בחלק גדול מהתאונה.
אין לי שום רחמים על הנהג
שיוריד מיד פרופיל,ושיצא מהפוזה של נהג ללא עבירות שאהב מאד ילדים רכים,הקורבנות הם הילדים והאומללים הם הוריהם ומשפחתם. יעשה הנהג טובה ויעוף לנו מהפריים הציבורי,ומצידי שיסתגר כל חייו בדלת אמותיו,ויפסיק להיות סדין אדום לאומללים שאיבדו את היקר להם!
 

aviy99

New member
תראה זה ברור שבאירוע האומלל הזה

אין לי שום רחמים על הנהג
שיוריד מיד פרופיל,ושיצא מהפוזה של נהג ללא עבירות שאהב מאד ילדים רכים,הקורבנות הם הילדים והאומללים הם הוריהם ומשפחתם. יעשה הנהג טובה ויעוף לנו מהפריים הציבורי,ומצידי שיסתגר כל חייו בדלת אמותיו,ויפסיק להיות סדין אדום לאומללים שאיבדו את היקר להם!
תראה זה ברור שבאירוע האומלל הזה
נהרגו 3 ילדים וזה אסון מאין כמוהו. אין שום דבר בעולם שכואב לי יותר ממקרים של מוות של ילדים בכל מקום בעולם. ולצערי העמוק אין אפשרות להחזירם. אבל לפי חלק גדול מהעדויות התרומה של הנהג לתאונה היתה לא פחותה מתרומת נהג הג'יפ של השב''כ. אז למה אתה מוציא להורג את נהג האוטובוס לפני שבית המשפט פסק שהוא אכן אשם בתאונה?
 

kennedy

New member
אין לי דבר אישי נגד הנהג,אני מדבר

תראה זה ברור שבאירוע האומלל הזה
נהרגו 3 ילדים וזה אסון מאין כמוהו. אין שום דבר בעולם שכואב לי יותר ממקרים של מוות של ילדים בכל מקום בעולם. ולצערי העמוק אין אפשרות להחזירם. אבל לפי חלק גדול מהעדויות התרומה של הנהג לתאונה היתה לא פחותה מתרומת נהג הג'יפ של השב''כ. אז למה אתה מוציא להורג את נהג האוטובוס לפני שבית המשפט פסק שהוא אכן אשם בתאונה?
אין לי דבר אישי נגד הנהג,אני מדבר
מבחינה ציבורית בלבד.איש לא הטיל על איזה נהג ג'יפ צבאי מצ'וקמק אחריות ל50 ילדים,ולכן הוא יכול לנהוג בצורה פרועה לעבור בירוק אע"פ שהדרך לא פנויה כי הוא צודק!לא? אבל נהג האוטובוס אחראי לחייהם של 50 עוללים,וחוץ מכח עליון(כדור אש,פצצה,או רעידת אדמה)שום דבר לא יסבר את אוזני האומללים שהוא עבר בירוק!כבינימט, הצומת לא פנוי!מה אתה עובר!!!?אז מה אם אתה צודק?
 

aviy99

New member
אתה צודק בדברים האלה שכתבת.

אין לי דבר אישי נגד הנהג,אני מדבר
מבחינה ציבורית בלבד.איש לא הטיל על איזה נהג ג'יפ צבאי מצ'וקמק אחריות ל50 ילדים,ולכן הוא יכול לנהוג בצורה פרועה לעבור בירוק אע"פ שהדרך לא פנויה כי הוא צודק!לא? אבל נהג האוטובוס אחראי לחייהם של 50 עוללים,וחוץ מכח עליון(כדור אש,פצצה,או רעידת אדמה)שום דבר לא יסבר את אוזני האומללים שהוא עבר בירוק!כבינימט, הצומת לא פנוי!מה אתה עובר!!!?אז מה אם אתה צודק?
אתה צודק בדברים האלה שכתבת.
אבל אני לא חושב שכדאי לחרוץ דין לפני שיש לנו את כל הנתונים. לא שאני סומך כל כך על בית המשפט שהרי גם שופטים הם יצורי אנוש ומושפעים מרחשי הסביבה, וכבר שמענו על טעויות של שופטים פה ושם. אבל בוא נחכה קודם כל להחלטת ביהמ''ש. אוקיי?
 
אתה ממש טועה.

אין לי דבר אישי נגד הנהג,אני מדבר
מבחינה ציבורית בלבד.איש לא הטיל על איזה נהג ג'יפ צבאי מצ'וקמק אחריות ל50 ילדים,ולכן הוא יכול לנהוג בצורה פרועה לעבור בירוק אע"פ שהדרך לא פנויה כי הוא צודק!לא? אבל נהג האוטובוס אחראי לחייהם של 50 עוללים,וחוץ מכח עליון(כדור אש,פצצה,או רעידת אדמה)שום דבר לא יסבר את אוזני האומללים שהוא עבר בירוק!כבינימט, הצומת לא פנוי!מה אתה עובר!!!?אז מה אם אתה צודק?
אתה ממש טועה.
אני אורח כאן, ובמקרה קראתי את הדברים שכתבת, ובכל הכבוד כל התיזה שלך שגויה. נתחיל בנהג הג'יפ: "איש לא הטיל על איזה נהג ג'יפ צבאי מצ'וקמק אחריות ל50 ילדים,ולכן הוא יכול לנהוג בצורה פרועה לעבור בירוק אע"פ שהדרך לא פנויה כי הוא צודק!" - איזו שטות מוחלטת. אני מתקשה להאמין שמי שכתב את זה מחזיק ברשיון נהיגה, או שהוא אבא לילדים. החוק מטיל אחריות מוחלטת על כל נהג, גם אם הוא איש שב"כ, לשמור על בטיחותו וחייו של כל אחד מהמשתמשים האחרים בדרך, בכביש או על המדרכה, שעלול להפגע מנהיגתו. זה כולל אחריות מלאה של נהג הג'יפ לכל אחד מהילדים שהיו באוטובוס, והשתמשו באותו הכביש באותו המקום ובאותו הזמן. אם הנהג השב"כניק (ומפקדיו) לא מוכן לקחת את האחריות המלאה לחיים של הילדים האלו, החיים שלי וגם שלך, כמשתמשים בכביש, שלא יעז להכנס לכלי רכב ולנהוג בו. אני מקווה שכשאתה נוהג, אתה מרגיש אחראי באופן מוחלט לחיים שלי ושל כל האחרים בכביש, כנהגים או כהולכי רגל שעלולים לחצות את הכביש לפניך, בלי לשים לב או בלי לראות ובלי לשמוע. אם לך זה לא מתאים - אל תנהג. מה לעשות, זו לא רק דעתי אלא זה החוק במדינת ישראל. שנית - כפי שקראתי וראיתי, הג'יפ הזה היה מהסוג הממוגן, אלו שאינם מורשים ואינם רשאים כלל לנוע על כבישים רגילים, בשל מגבלות ראיה קשות, שדה ראיה מוקטן באופן מאוד משמעותי, בעיות יציבות ותמרון במהירויות מעל בינוניות. נהג של כלי כזה שיוצא לכביש רגיל, בניגוד לחוק, לוקח לעצמו את החוק בידיים ומסכן מתוך ידיעה ברורה את כל המשתמשים האחרים בכביש. לדעתי (המקצועית, אגב) זה בלבד מספיק על מנת להגיש נגדו כתב אישום בגין הריגה. שלישית - נהג סביר צריך להניח שכניסה לצומת מרומזר באור ירוק תאפשר לו לעבור בבטחה. רמזורים הומצאו על מנת שניסע בירוק, ולא על מנת שנעצור בירוק. אם נהג האוטובוס היה עוצר בירוק כמו שאתה מציע, היה מסכן את התנועה, עובר עבירת תנועה, וזו בוודאי התנהגות לא נכונה לא חוקית ולא רצויה. רביעית - אני לא מעלה על דעתי שום סיבה שבעולם שלא ייחשף שמו של נהג הג'יפ, ויועבר הג'יפ עצמו לבדיקה כמו כל רכב אחר המעורב בתאונה. בלי שום טיוחי "בטחון שדה". זה בולשיט מוחלט: שהמשטרה הצבאית תערוך את החקירה, יש לה את כל הכלים. לא יעלה על הדעת לשפוט נהג אחד שהיה מעורב בתאונה, בלי שתבדק התנהגות הנהג השני, בלי שתתגלה זהותו, בלי שייבדק הכלי עליו נהג: אתה יודע שהג'יפ נגרר מהמקום עוד לפני שבוחני המשטרה הגיעו למקום התאונה? בעניין הזה השב"כ היה מאוד יסודי ונמרץ. באזרחות קוראים לזה "העלמת ראיות", וזו עבירה בפני עצמה שדינה מאסר. יבוא המפקד שהורה על כך, ייחקר ויישפט. למה שאנשי שב"כ יהיו מעל החוק? אין דבר כזה במדינת ישראל, מישהו שהוא מעל החוק. מבחינת התוצאה זו תאונה מחרידה, אבל צר לי - היא אינה מחרידה יותר מכל תאונה שבה נהרג אדם, ילד או מבוגר. היא צריכה לקבל בדיוק את אותה התייחסות מצד הציבור והמשטרה: חקירה מלאה של כל כלי הרכב שהיו מעורבים, כולל כל הבדיקות הטכניות הנדרשות, חקירה מלאה של כל הנהגים, ושל כל העדים. בלי המינימום הזה - אני לא מוכן לקבל שום כתב אישום נגד אחד הנהגים, ולא חשוב מי מהם נשפט. אני מאחל לנהג האוטובוס שיצא זכאי, כי אני מאמין שאינו אשם. ברור שבלי עדויות, ועם חורים כאלו בחומר החקירה, ועם התייחסות מבישה כמו של המשטרה במקרה הזה - כל עורך דין טוב יוציא אותו זכאי. האינטרס הציבורי מחייב שגם הנהג השני ייחקר לעומק ויישפט במידת הצורך, וחבל שלא שמעתי ממך קצת גם על זה. זהו, סליחה על ההתפרצות ואורך ההודעה. חג שמח ובטוח לכולם.
 

kennedy

New member
אתה טועה ו..מטעה!

אתה ממש טועה.
אני אורח כאן, ובמקרה קראתי את הדברים שכתבת, ובכל הכבוד כל התיזה שלך שגויה. נתחיל בנהג הג'יפ: "איש לא הטיל על איזה נהג ג'יפ צבאי מצ'וקמק אחריות ל50 ילדים,ולכן הוא יכול לנהוג בצורה פרועה לעבור בירוק אע"פ שהדרך לא פנויה כי הוא צודק!" - איזו שטות מוחלטת. אני מתקשה להאמין שמי שכתב את זה מחזיק ברשיון נהיגה, או שהוא אבא לילדים. החוק מטיל אחריות מוחלטת על כל נהג, גם אם הוא איש שב"כ, לשמור על בטיחותו וחייו של כל אחד מהמשתמשים האחרים בדרך, בכביש או על המדרכה, שעלול להפגע מנהיגתו. זה כולל אחריות מלאה של נהג הג'יפ לכל אחד מהילדים שהיו באוטובוס, והשתמשו באותו הכביש באותו המקום ובאותו הזמן. אם הנהג השב"כניק (ומפקדיו) לא מוכן לקחת את האחריות המלאה לחיים של הילדים האלו, החיים שלי וגם שלך, כמשתמשים בכביש, שלא יעז להכנס לכלי רכב ולנהוג בו. אני מקווה שכשאתה נוהג, אתה מרגיש אחראי באופן מוחלט לחיים שלי ושל כל האחרים בכביש, כנהגים או כהולכי רגל שעלולים לחצות את הכביש לפניך, בלי לשים לב או בלי לראות ובלי לשמוע. אם לך זה לא מתאים - אל תנהג. מה לעשות, זו לא רק דעתי אלא זה החוק במדינת ישראל. שנית - כפי שקראתי וראיתי, הג'יפ הזה היה מהסוג הממוגן, אלו שאינם מורשים ואינם רשאים כלל לנוע על כבישים רגילים, בשל מגבלות ראיה קשות, שדה ראיה מוקטן באופן מאוד משמעותי, בעיות יציבות ותמרון במהירויות מעל בינוניות. נהג של כלי כזה שיוצא לכביש רגיל, בניגוד לחוק, לוקח לעצמו את החוק בידיים ומסכן מתוך ידיעה ברורה את כל המשתמשים האחרים בכביש. לדעתי (המקצועית, אגב) זה בלבד מספיק על מנת להגיש נגדו כתב אישום בגין הריגה. שלישית - נהג סביר צריך להניח שכניסה לצומת מרומזר באור ירוק תאפשר לו לעבור בבטחה. רמזורים הומצאו על מנת שניסע בירוק, ולא על מנת שנעצור בירוק. אם נהג האוטובוס היה עוצר בירוק כמו שאתה מציע, היה מסכן את התנועה, עובר עבירת תנועה, וזו בוודאי התנהגות לא נכונה לא חוקית ולא רצויה. רביעית - אני לא מעלה על דעתי שום סיבה שבעולם שלא ייחשף שמו של נהג הג'יפ, ויועבר הג'יפ עצמו לבדיקה כמו כל רכב אחר המעורב בתאונה. בלי שום טיוחי "בטחון שדה". זה בולשיט מוחלט: שהמשטרה הצבאית תערוך את החקירה, יש לה את כל הכלים. לא יעלה על הדעת לשפוט נהג אחד שהיה מעורב בתאונה, בלי שתבדק התנהגות הנהג השני, בלי שתתגלה זהותו, בלי שייבדק הכלי עליו נהג: אתה יודע שהג'יפ נגרר מהמקום עוד לפני שבוחני המשטרה הגיעו למקום התאונה? בעניין הזה השב"כ היה מאוד יסודי ונמרץ. באזרחות קוראים לזה "העלמת ראיות", וזו עבירה בפני עצמה שדינה מאסר. יבוא המפקד שהורה על כך, ייחקר ויישפט. למה שאנשי שב"כ יהיו מעל החוק? אין דבר כזה במדינת ישראל, מישהו שהוא מעל החוק. מבחינת התוצאה זו תאונה מחרידה, אבל צר לי - היא אינה מחרידה יותר מכל תאונה שבה נהרג אדם, ילד או מבוגר. היא צריכה לקבל בדיוק את אותה התייחסות מצד הציבור והמשטרה: חקירה מלאה של כל כלי הרכב שהיו מעורבים, כולל כל הבדיקות הטכניות הנדרשות, חקירה מלאה של כל הנהגים, ושל כל העדים. בלי המינימום הזה - אני לא מוכן לקבל שום כתב אישום נגד אחד הנהגים, ולא חשוב מי מהם נשפט. אני מאחל לנהג האוטובוס שיצא זכאי, כי אני מאמין שאינו אשם. ברור שבלי עדויות, ועם חורים כאלו בחומר החקירה, ועם התייחסות מבישה כמו של המשטרה במקרה הזה - כל עורך דין טוב יוציא אותו זכאי. האינטרס הציבורי מחייב שגם הנהג השני ייחקר לעומק ויישפט במידת הצורך, וחבל שלא שמעתי ממך קצת גם על זה. זהו, סליחה על ההתפרצות ואורך ההודעה. חג שמח ובטוח לכולם.
אתה טועה ו..מטעה!
א.זה שנהג הג'יפ אשם,אינו מוריד מאומה מאשמת נהג האוטובוס ב.עם 15 שנות נסיון אפשר להבחין בג'יפ המגיע לצומת במהירות מופרזת ואין סיכוי שיעצור באדום,לא? ג.כנהג של אוטובוס ילדים מוטלת על הנהג אחריות כבדה,להיות גם חכם ולא רק צודק. ד.זהו פשע להחזיר לנהג רשלן זה את רשיונו ה.לא יזיק לו להוריד פרופיל ולהפסיק לצעוק אני נסעתי כחוק,ונכנסו בי,הרי הוא לא בדיוק עמד בחניה,הוא נסע מהר,ועוד איך!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה