נהיגה במנהרה

rubh86

New member
נהיגה במנהרה

לפי תקנה 46 סעיף (6) כתוב, שאסור לעקוף במנהרה ו50 מ' לפניה ואחריה. מדוע??

א. יש מנהרות דו ותלת נתיבים וממילא מתקיימת עקיפה
ב. מדוע 50 מ' אחרי המנהרה? קשור להסתגלות הראייה?

רוני
 

rubh86

New member
מנהל פורום דיני תעבורה , לא יכול

שלא להתייחס לשאלה הנוגעת לדיני תעבורה....
אודה לך אם תחלוק איתי את ידיעותיך , או תפנה אותי לגורם מוסמך שיכול להעיר את עיני בנושא.

ככלל , כל שאלותי הם בנושא דינים ולא בבקשה לעצות איך להתחמק מעונש אחרי קיום עבירת תנועה...
ואם כבר בחרת לענות , עלתה אצלי שאלה נוספת: מדוע מס' הק"מ הרשומים בשולי הדרכים הם בצד אחד בסדר עולה ובצד השני בדר יורד? כך יוצא, שהם נותנים בדיוק את אותו מידע... , כלומר, מצד אחד חסר לי מידע באיזה ק"מ של הדרך אני נמצא , או לחילופין - בצד אחד אין לי מידע כמה ק"מ נשארו, בדרך בה אני נוסע.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
שתי תשובות

1. בקשר לעקיפה במנהרה - שאל את המחוקק
כללית - בתקנות התעבורה שלנו יש הרבה שלא לעניין, שנותרו מזמן הטורקים והבריטים.
ואשר לרישום הקילומטרים (ראה גם ספרור הבתים ברחוב) הספרור מתחיל מכיוון מסוים (בד"כ ממערב ודרום, כביש 44 יוצא מהכלל), הוא לא אמור להראות כמה קילומטרים עברת או כמה נשארו לך אלא באיזה מקום אתה בכביש, על כל "מייל סטון" יש, מלבד המספר גם חץ המראה למעלה או למטה, אם למשל המספר הוא 9 ויש חץ למעלה - סימן שעברת את הקילומטר התשיעי בכביש ונכנסת לעשירי, אם החץ למטה זה אומר שעברת את העשירי ונכנסת לתשיעי, אם תתקע בכביש ותודיע ל 100 באיזה כביש אתה ובאיזה קילומטר אגיע הרבה יותר מהר לחלץ אותך כי יחסך לי זמן החיפוש.
 

be_roo

New member
מנהל הפורום לא עובד אצלך

אני אגלה לך סוד, הוא לא עובד גם בשביל תפוז.

ולכן, הוא ממש אבל ממש יכול שלא להתייחס לשאלה.
הוא כאן בהתנדבות, כמו שאר הגולשים, רק שלו יש אחריות מנהלתיות לניהול תקין של הפורום, ובוחר, מתי שמתאים לו, לחלוק את הידע שלו עם אחרים.
 
למעלה