הריי כבר ידוע
שמבקרים מחזיקים עצמם לפחות כמו היושב במרומים והקטע הוא שהם חושבים (ולמעשה- לצערנו לפעמים זה נכון) משפיעים על המכירות. לי יצא לפני מספר שנים לדבר עם מר חרסונסקי בעניין שכלל לא קשור לעיסוקו אלא כמנהל מחלקה באחת חברות התקשורת בה הוא היה מנוי, טען באוזני כי נציג החברה לא "הגיע עימו להסכמה" בעניין שלא מקבל כל מנוי רגיל, מדובר היה בעניין בעל ערך כספי לא מבוטל, וללא היסוס, כאשר לא נראה לו פרט מסויים בשיחה "הזכיר" לי כי הוא עיתונאי וחבל שיאלץ להשתמש בזה, כמובן שדבר זה לא ריגש אותי במיוחד או גרם לי לויברציות בכל הגוף. נכון, יש הרבה פלצנות (סלחו לי על הביטוי) בכל הברנז´ה העיתונאית בכלל ואצל המבקרים בפרט, אולם ראוי להזכיר כי גם THAT TYPE כתב דברים אחרים וחשוב שידעו כווללםם.