נושאים "סביב" משחקיים

כמה שאלות

קודם כל...זה רעיון גאוני לעשות משחק כזה!!! אבל אני לא כל כך הבנתי את המטרה של המשחק, על מה אנחנו נלחמים? ואיפה קשורה הטבעת לכל הנושא?...אם היא קשורה בכלל! ואם המטרה של קובצה אחת במשחק היא לנצח, ויש קבוצות עם אותו אנטרס לדוגמא: אם בחרתי להיות עלף מלורין, אני לא הלחם בעלף מהנמלים האפורים או שכן??.!
 

Silver hores

New member
מישחק תפקידים או מה?

אנשים זה מישחק תפקידים כול אחד צריך לשחק תפקיד... המישחק יהיה הרבה יותר מענין אם נישכח את כל המריבות הקתנוניות , נשחק כל אחד את תפקידו אדד הסוף בלי דאות קודמות ... ותיתנו לרכן לקרוע לקולחם את התחת בשקט
 

Silver hores

New member
מקור כוח?

שמעתי שהמסתרים יביו לפתופים למישחק רציתי לישאול מהוא מקור הכוח והעם גם אפשר להיתחבר ?
 

Silver hores

New member
לא לזה היתקונתי

אני רוצה להבי לפטופ בעצמי קידי להקוב אחרי החילים ביתר דיור אני צריך מקור חשמל!
 

Silver horse

New member
אני מיצתער אל תעויות הכתיב../images/Emo70.gif

היתקונתי לחשמל ניתן יש שם?
 
Lap-Top???

ידידי, אם אתה בא לעולם פנטסיאה, אני מציע שתשאיר את העולם הזה מאחור. אני לא מאמין שלאי-מי בארץ התיכונה היה מחשב נייד. מרחיקי הלכת השתמשו בפלאנטירי, והמרחיק שביניהם נפל שלל ל"וירוס-אופל" ששום fire-wall לא עומדת בפניו, הלא הוא סרומאן חסר הצבע ורב-הצבעים. אם אתה בא לעולם פנטסיאה - שחק פנטסיאה, ואל תהרוס לאנשים לידך את המשחק.
 

Silver horse

New member
מסכים 100%

אבל בכול זאות האם קימת אפשרות לא להישתמש בו תוך כידי מישחק אלה לסיקומים ביכלל זה יקל אל ניהול המישחק!!!
 
תפיסת המשחק

לדעתי אתה טועה בתפיסת המשחק. להבדיל מבית-ספר או מערכת שעות של סטודנט שרץ מ-Session ל-Session או ליתר דיוק מהפסקה להפסקה, המשחק הזה מיועד להתנהלרצוף. פירוש הדבר הוא שיש "סיכום" אחד, וזה בסוף היום האחרון. אתה רוצה לנהל קבוצה אסטרטגית? השתמש באמצעי ניהול אסטרטגיה התואמים את העולם: לוח, חיילים מיניאטורים, חוטים עם חצים בקצה. בתור מי שמשוטט ין הקבוצות, אומר כבר כשיו, שישמח אותי לראות מפקדה אסטרטגית שתנהל מעקב אחרי השתלשלות הארועים. מעניין איך תכנן וניהל יורש איסילדור אסטרטגיה קרבית, או איך נראה החלק בחדרו האפל של גורת´אור המוקדש לתכנון אסטרטגי. איך ימחיש מלך רואהן את מהלכיו למפקדיו, וכיצד תכנן אלרונד את הגנתו, כשקבע בפני גנדלף שהטבעת לא תוכל להישאר בריוונדל, אילו אפשרויות בחן כל אחד מהצדדים? מה היה בשיקוליו? מה יהיה בשיקולי הקפטין של הקבוצה שלך?
 
מלבד הזדהות עמוקה עם כל מה של-

Radagast יש לומר, אני מצטערת אבל פשוט לא נוכל לספק לך מקור חשמל..
 

Umrug

New member
זה יהיה בעיתי...

קודם כל, או שאתה משחק, או שיש לך LAPTOP, ביחד זה לא הולך. היה קבר ניסיון לממש "משרד סטרטגי" כזה, ולפי מה שאני יודע - מוצלח מואד ("LE O LEITIAN"). אבל מוצלח רק כחלק מהמשחק, לא כמו משהו שבאמת יעזור בהחלטות. למה? הסיבה היא פשוטה - המצב משתנה כל כך מהר, שהאינפורמציה שלך אפ פעם לא תיהיה עדכנית. בכלל, תתכנן למצב של בלגן טוטלי. רב ההחלטות שלך יהיו יותר ינטויטיוויות ומבוססות על ידע של ספר. (סטקלו מה עשיתם ללארפר רוסי מסקן! אני כותב עברית!)
 
עברית

כל הכבוד! העברית שלך אפילו טובה יותר מהעברית של כמה וכמה מן הכותבים...
 

קיסקי

New member
מה עם מידע בסיסי?

למה לא לפרסם באתר מתאי אוכלים, נגד מי נילחמים ואיך כל מהלך המשחק מתנהל? נ.ב השם של החתולה שלי זה קיסקי
 

zany

New member
מידע בסיסי ועוד קצת:

קודם כל יופי של מחווה עשית לחתולה שלך. מתי אוכלים: אין זמן מוגדר. כל קבוצה אוכלת מתי שהיא רוצה. אפשר לעשות הפסקות אוכל בפונדקים. אולם יש לזכור להביא אוכל מהבית, כי שם יהיו רק חטיפים במקרה הטוב. נגד מי נלחמים: עם קצת מזל, נגד אף אחד. נשיג שלום עולמי ונחייה באחווה אחת גדולה. אה.. כן.. אולי נגד הדרקון... מה ז"א ?? תחליטו אתם, בקבוצה שלכם, נגד מי אם בכלל אתם רוצים לצאת. זה תלוי בקבוצה, אסגרות´, למשל, היא עיר מסחר שוחרת שלום, קבוצות האורקים לעומת זאת, תוקפים כמעט כל מה שזז (להבדיל מקומונת האורקים הסוציאליסטית היחידה*). איך כל מהלך המשחק מתנהל??? יש קפטיין, יש מאסטר, יש קבוצה.. אוכל לענות לשאלות יותר ספציפיות בנושא. -בזז
 

Silver hores

New member
פוליטיקה

השאלה היא האם אפשר לנהל פוליתיקה ליפני תחילת המישחק עצמו? ו האם אתם צריחים לדעת אל המהלחים שמיתרחשים?
 
פוליטיקה מקדימה

פוליטיקה מקדימה ברוכה תמיד. כמובן שעל קווי המזימות לתאום את הקוים הכלליים המונחים על ידי הספר כמצב הראשון בתחילת המשחק, וגם מאז - הכל אפשרי.
 

calaheru

New member
עזרה...

תישמעו אני דיי חדש בעניין המשחק הזה ויש כמה דברים שאני לא מבין.... איך מדברים עם חברי הקבוצה? איך מתנהל המשחק בכלל? מה אמורים לאכול בזמן יומיים של משחק? איך בוחרים קבוצה? איפה ישנים? איך מגיעים? איפה זה? מאיפה משיגים תלבושות, נשקים תחפושות וכו´?
 

calaheru

New member
איך יכול להיות?

איך יכול להיות שהאתר ברוסית הרבה יותר מאורגן, מעודכן וגדול מאשר האתר בעברית( שחלק מקישוריו לא עובדים)? אני יודע שרוב השחקנים הם אולי דוברי רוסית אבל בכל זאת אחנ גרים בארץ ישראל והשפה הרשמית פה היא עברית נ.ב. הודעה זו לא באה לפגוע בדוברי הרוסית בארץ ובואם, ביחד עם הבאת המשחק לארץ הוא מבורך
 
ולמרות זאת, אנחנו האורחים.

calaheru ידידי, תרבות המשחקים הספציפית הזאת הגיעה אלינו מרוסיה במהלך שבע השנים האחרונות. למרות שהיו בארץ משחקי LRP כבר מהשנים 90-91 (שהתנהלו דוקא באנגלית, משום מה), היו אלה משחקים מבוססי הרפתקאה, בעלי מבנה ארגוני שונה, תכנים שונים ואופי אחר לגמרי. תרבות המשחקים הספציפית הזאת, היא תרבות רוסית. בחירת קבוצה נעשית מיתוך ידיעת עולם המשחק, המבוסס על ספרותו המבורכת של ג.ר.ר.טולקין. הקשר עם חברי הקוצה לפני המשחק מרוכז באמצעות הקפטין של הקבוצה אליה אושר לך להיכנס. בנוגע לשאר שאלותיך - קרא בעיון את האתר ואת הפורום הזה.
 
למעלה