1.כמה פעמים בשעת טיסה או בכלל בכל טיסותיו ילך הסטיק במהלכו אל עבר הטייס,אל ה"תעלה" שיצרו בכיסאות הטייסים? 2.מדוע בעצם משיכת הסטיק מתורגמת להרמת אף המטוס ולא דחיפתו(כמו שמצערת נדחפת,נותנת יותר כח,או כל דוושת גז..)
שלא לדבר על כמה בת 18 יכולה באמת לרדת... הרעיון באותם עזרים המשמשים לשליטה ברכב או מטוסים הוא ליצור תנועה כמה שיותר טבעית. שיהיה לך רשיון נהיגה תשימי בטח לב שעל מנת לסובב את הרכב ימינה יש לסובב את ההגה ימינה..(ולהפך) כך גם באוירון (גם מלחמה וגם נוסעים) להרים את האף צריך למשוך אותו ולהוריד לדחוף..זו תנועה טבעית אשר לא מצריכה מחשבה.
זה יכול לקרות הרבה. הכיסא כרגע במצב אחורי כדי לאפשר לטייס להיכנס. אחרי שהוא יושב הוא לוקח אותו קדימה כדי להתאים את המרחק לדוושות. במיוחד אם הטייס נמוך, הסטיק יגיע למצב אחורי במקרים מסוימים.