נו, אז אחרי קצת יותר מחצי שבוע...

ARMOR KING

New member
האוזר!!! הנה סיכום חצי השבוע הזה...

למרות ששעות השינה שלי הסתדרו כבר לפני חודש (עבדתי בחודש השני של החופש הגדול בקיטנה), עדיין מעייף... גלילי אחלה של מקום, אבל אחרי היכרות עם המורים והבניינים, אני מבין כמה טוב היה בבר לב... הכל היה חדש ולא היה אף מורה רוסי למתמטיקה... אבל סבבה בגלילי, שכבה אחלה, שלא נדבר על הכיתה (י'5 פשוט שולטים!!!) אז בקיצר, הזמן זוחל, אבל זה לא בהכרח רע...
 

BritGirl

New member
כן, רק הערה קטנה.

טוב, לא הייתי פה הרבה זמן. הכל טוב. מה זה אמור להביע? "מורים רוסים למתמטיקה..." מצחיק שאתה אומר את זה, כי העובדות הן שהרוסים הם גאונים במתמטיקה, ואתה צריך לשבת בשקט ולהגיד "תודה" יפה על זה המורה שלך רוסי! חמוד שלי, בבר-לב לא הייתה רמה. במיוחד לא במתמטיקה. (אולי בשבילך כן, לורד נואוס...) זהו.
 
פשוט.

הרוסים, אכן גאונים במטמתיקה. הרוסים, ממש ממש לא יודעים להעביר חומר בעברית, כלומר הם יודעים את החומר, אבל הם לא יודע איך להעביר אותו, כך שאתה תבין, ויותר מזה, הם לא משטלטים על הכיתה (רעש, בלאגנים).
 

ARMOR KING

New member
שלא תבינו אותי לא נכון...

אין לי שום בעיה עם רוסים אני מכיר רוסים מאוד נחמדים, וממש אין לי שום בעיה איתם. אבל המורה שלי, אולגה, מסבירה במשך שיעור שלם תרגיל אחד!!!! ולכל המעוניין, בבר לב, לימדה אותי אילנה. מורה פצצה!!!!! אז כן הרמה בבר לב גבוהה...
 

ARMOR KING

New member
ניצי יא שרוטה......................

אילנה היא אחלה של מורה!!!!!!!! היא מלמדת מצוין, היא מסבירה מצוין והיא אחלה של מורה!!!! בזכותה חזרתי לשיר (כן כן מה שאת שומעת)!
 

q t girI

New member
יש הרבה רוסים בעולם!!!!!!

ואני בטוחה שיש חלק של רוסים שיודעים ומעבירים את החומר מעולה וכן גם בעברית!!!!!! וכן משטלטים על הכיתה!!! מה זה ההכללות האלה שאתה עושה?!?!?!?!?!?!?!?!?
 

11390841

New member
בלי לפגוע בשורשיך הרוסיים, ריטה.

כל מורה שהיא לא רומניה/רוסיה- היא ברכה. כי מורות עם מבטא הן מורות שפשוט לא ניתן להבין אותן. הן גם רגילות לשיטת לימוד שונה שלא מתאימה לשיטה שתלמידים רגילים אליה בישראל, שזה מקשה.
 

BritGirl

New member
שורשיי לא נפגעו. אין דבר כזה.

כולכם צריכים להתרגל לשיטות נוקשות כמו שהרוסים למדו, לכן הם יצאו מוצלחים ב- מתמטיקה! אני לא למדתי בבית ספר רוסי ברוסיה ובשום מקום כך שאני לא יודעת, אבל ממה ששמעתי, עבדו איתם קשה להצלחה. בקשר למבטא אין מה לעשות... מה עם ללמוד רוסית? תחשבו על זה.
 

BritGirl

New member
בואו לא נפתח מזה...

ריב, כן... כל אחד מגיע מתרבות שונה. כל אחד ממכם לא בדיוק כמו האחר.
 
הו בר לבניקים !סוף סוף אני חייבת

להגיד לכם שאני תופסת את עצמי כמעט כל שיעור וחושבת יווו איך בבר לב המורה הזאת והזאת היו עושות את זה יותרטוב ובבר לב היה יותר כיף ובלי להעליב את המחנכת הנוכחית שלי אבל אני רוצה את יונה היא הייתה המחנכת הכי טובה בעולםםםםםםםםםםםםםםםםם היא אפילו ידעה את השמות של רובנו כשגענו המורה שלי אפילו לא יודעת איך קוראים לנו !!!!
 

ARMOR KING

New member
צודקת חלקית........

באמת בבר לב היו מורות טובות, אבל לא יונה..... אולי היא ידעה את השמות של כולנו, אבל זה כנראה כדי להכין בובות וודו שלנו או משהו... בסוף כיתה ט' היא כבר שנאה את כולנו יחד וכל אחד לחוד (כמעט)... זה לא ייאמן, אני חשבתי שהיא אמורה להיות מחנכת, אבל היא פשוט שנאה אותנו!!!!!!!
 

ARMOR KING

New member
ועוד משהו.....

1. מזל שאין יותר דבי, וסוף סוף הגיעה שעת לשון (מי היה מאמין שכל כך כיף לדעת!!!!) 2. שרונה היא א-ח-ל-ה של מורה גם לביולוגיה וגם לפיסיקה. 3. אהובה חמודה!!!!!!!!!!! 4. כנראה שכל המורים (לא מורות) מדברים אותו הדבר... 5. אין לי שום דבר נגד תמי אבל שוש ומיכל שולטות! 6. אני יודע שמעטים אלו שיבינו את מה שרשמתי..... אבל הייתי חייב להוציא את זה...
 

ARMOR KING

New member
*תיקון....

כל המורים (לא מורות) לספורט מדברים אותו הדבר...
 
למעלה