נו, אז אחרי קצת יותר מחצי שבוע...

../images/Emo132.gif ההבדל, בין חטיבה לתיכון:

בחטיבה, עוד יש יחס "חברי" בין המורה לתלמיד, שמות, קצת יותר "אהבה בשיעורים...".. המורים בתיכון קצת פחות מתענינים בתלמיד, ולא טורחים לזכור מהר את השמות. מה שחשוב להם זה הבגרויות, יש להם טונה של חומר להספיק. בכל מקרה, אני בטוח שתתרגלי.
 

ARMOR KING

New member
אני יודע שאני קצת משתלט על השיחה...

אבל משעמם לי. ודווקא יש מורים שמגלים הרבה חיבה... לדוגמא אמציה... או תמי... תחשוב על זה שעכשיו רק תחילת השנה...
 
../images/Emo132.gif באופן כללי:

אתה צודק. לענין הספציפי שלנו, אמציה, מורה גבר, (לראשונה עבורי), מגלה חיבה, כחלק מתהליך הלימוד, הוא יודע שאם הוא ילמד את זה "יבש" זה יהיה מעאפן. אני מתאר לעצמי, שהוא בוחר ללמד את זה מענין, גם בשביל התוצאות בבגרות, וגם בשביל שלנו יהיה יותר נעים. אדם נחמד.
 

ARMOR KING

New member
למרות ש.....

עוד לא התחלנו ממש ללמוד... אני צודק 'האוזר העוזר'? ו'אנטון הזורק' יאשר...
 

charmingirl

New member
אמציה מתקלקל באמצע השנה!

הוא כבר לא ילמד כמו שהוא מלמד עכשיו. אבל בכללי הוא בסדר. הוא בנאדם טוב, ומורה טוב. והוא הרכז שכבה שלי! והוא ממש ממש נחמד!!
 

charmingirl

New member
כ"כ לא בגלילי!!

יש יחס מאוד חברי! אולי לא כינויי חיבה (בעצם..יש כאלה שכן..)ותתפלא, הם מאוד מתעניינים בתלמידים והם לא רוצים רק להביא את התלמיד לבגרויות. מה,אמציה לא מספיק נחמד?! אח...מיצייייי!!
 
../images/Emo132.gif אמציה הגבר+רמי השאקל

ד"א, יש כינויי חיבה, אמציה ביקש "אישור" לקרוא לי פשוט "האוזר".
 
תגובה לכל ....

אז ככה חמישה אתה צודק לחלוטין בקשר לכל המורות -לא כולל את אילנה דבי גרוסמן ורינת כל השאר יש לי הרבה מה להגיד יונה -אחלה של מחנכת והיא ממש לא שנאה אותנו היא שנאה את העובדה שעשינו מלא בעיות ורעש רחל -אחלה של מורה לספורט ואהבלה ונותנת פטורים לכל השנה מספורט מירב -היא "ה"מורה הכי טובה שהייתה לי אי פעם בערבית ואני מודה לה על כל מה שהיא עשתה ולימדה אותנו כי בזכותה אני יושבת עכשיו בשיעורי ערבית ועושה מה שבראש שלי כי הכל ממש קל לי ואני מסיימת תוך שניות ובאמת באמת באמת שרואים הבדל עצום בין תלמידי החטיבות האחרות לבין תלמידי בר לב בערבית בשמ"ת -מה היינו עושים בלעדיה היא אחלה של מורה והיא מעבירה את החומר בצורה מעניינת ומהנה אהובה -אחלה של מורה שלא עושה הרבה בעיות ולא נותנת הרבה עבודה עכשיו לגבי המורים שלי בתיכון המורה למתמטיקה -היא אחלה של מורה והיא מסבירה מממממממשששש טוב (אולי היא רוסייה כי יש לה מבטא אבל לא שם של רוסייה ) המורה לערבית -גם מסבירה דקדוק ממש טוב (אבל זה כנראה כי יש לי בסיס טוב אז יותר קל לי להבין) המורה לאנגלית הקנדי והמצחיק הוא ממש נחמד ומתחשב ולא עושה בעיות למי שמשתתף אמממ זה בערך כל המורים שאני הכי אוהבת בתיכון (לא כולל את כל המורים למוסיקה שהם מממשדשש נחמדים ומשרים אוירה אחלה) האוזר חמישה וכל הגלילים למינהם בואו לגדר תגידו שלום !!! (הגדר של כצה -גלילי)
 

kipod2

New member
מבר לב באהבה

דבי אחת המורות שלא יודעות ללמד! רנית ממש מתנקמת בתלמידים! כל השאר סבבה במיוחד כהן המחנכת שלי
 

lolly pop700

New member
טוב חבר'ה

קראתי כל מה שכתבתם ומה אני אגיד לכם... חמישה,אולי תסתום? אני למשל בכלל מורוקאית שלמה,ואני מתה על רוסים! המורה שלי בתיכון עכשיו,רוסיה והיא סבבה! יש לה הכי מבטא שבעולם,אבל למי אכפת? אני באה בשביל לשמוע את המבטא שלה או ללמוד? חוץ מזה,בר-לב זה אחלה! כמו שכונה כזה... יאללה לילה טוב
 
לוליפפ, לוליפאפ!

לא אמרתי שהרוסים לא יודעים ללמד. אמרתי שהם לא מותאמים, לדעתי, למערכת הישראלית. ופעם הבאה, שפה קצת יותר יפה, אם אפשר.
 

ARMOR KING

New member
ללוליפופ המרוקאית...

אני לא יודע מי את... את בטח מכירה אותי, ואם את כן, את בטח יודעת שאני גם בן עדות המזרח... כן כן... אני עיראקי ועוד כמה דברים שלא כדאי לך לדעת. אני אומר שוב, אין לי שום דבר נגד רוסים!!! אני מכיר המון רוסים מקרוב, ואני לא רואה שום סיבה להגיד אפילו שיש לי משהו נגדם... הם אפילו אומרים לנו שיש להם בעיה עם השפה... וזו לא בושה. וזה לא המבטא, זה אוצר מילים וכמות הזמן שלוקח להם להעביר חומר בעברית. הם גם שמים לב שקשה להם להעביר ת'חומר. ואני הבנאדם האחרון שיהיה לו משהו נגד מישהו בגלל מוצא...
 

BanjoKazooie

New member
שטויות

מה שאמרת ממש שטויות, כנראה חסרים לך מורים "חברותיים" כאלו יש כאלו שכן ויש כאלו שלא הרוב לא אבל יש גם חלק שכן
 
מורים "חברותיים"

לשחתי הרבה מאוד, רוב (ואפילו כמעט כולם) מאוד חברותיים ומשתדלים להפוך את הבית ספר למקום שבו לא רק לומדים.
 
אני מבין אותך..

גם אני באתי מבר לב אבל אני הלכתי לאורט ששם גם מורים רוסים למתמטיקה ופיסיקה ומחשבים ומבנה ישן שעוד שניה נופל. אין מה להשוות למבנה של בר לב אבל איך אומרים "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו"
 
לא כ"כ מהר....

אני מכיר כמה תלמידים שלא רוצים לעלות לחמש י"ל באורט, כי המורה שם רוסיה.
 
אני לא רוצה לעלות ל 5 י"ל באורט

לא בגלל שהמורה רוסיה אלא כתוצאה מכך שהיא רוסיה אני לא מבין אותה, אם הייתי מבין אותה לא היה מפריע לי.
 
למעלה