נו, אז מה דעתכם על האלבום של מוקי ויוסלס

The Macker Girl

New member
נו, אז מה דעתכם על האלבום של מוקי ויוסלס../images/Emo35.gif

אהבתם? לא אהבתם? להיט פוטנציאלי? שתפו אותנו
ושיהיה שבוע טוב
 

The Macker Girl

New member
קהל קשה ../images/Emo122.gif

בסדר, אז אני אתחיל
כשדובר בהתחלה על הפרוייקט המשותף של מוקי ויוסלס, לא הייתי כ"כ בטוחה שאני אתחבר לזה. אבל כבר בהופעה הראשונה היה לי ברור שיש פה משהו טוב, ובהופעה השלישית כבר הבנתי שאני ממש אוהבת את זה. כ"כ אוהבת את זה, שאולי יש סיכוי שהאלבום עצמו יאכזב אותי. לשמחתי גיליתי שההפך הוא הנכון, והאלבום לא יורד ברמתו מההופעות המשותפות. אז נכון, זה לא היפ הופ (ואולי זה אפילו פלוס), אבל מדובר באלבום רוק כיפי לגמרי, מלא אנרגיות, קצב ו-וייבס, כזה ש(לדעתי לפחות) לא ייצא כבר הרבה זמן בישראל. פשוט תענוג לאוזניים! הפלואו וההגשה של מוקי סוחפים כבר בשמיעה ראשונה, הטקסטים פשוט מצויינים (ציון לשבח ל"יוצא מזה", "תאונה בסלואומושן" ו"טעם של חופש"), יוסלס מנגנים ונשמעים מעולה (ואם יורשה לי לציין - חרפק מתופף גאון) - וכל אלה ביחד יוצרים את אחד האלבומים היותר מגניבים שקניתי לאחרונה. בקיצור, אני לגמרי ממליצה
ואתם?
 

ChEGi

New member
=]

אלבום מעולה שירים מצוינים, מוקי כהרגלו עם המילים המרגשות פוגע בול. קצת לא אהבתי חלק מהלחנים ולפי דעתי היו יכולים ''להוציא'' מהמילים של מוקי שירים יפים יותר כי חלק מהלחנים לא הכי מתאימים לשירים עצמם אבל עדיין מוקי גאון יודע להוציא מכל שיר ומכל לחן זהב ולהפוך את זה למשהו טוב שכיף לשמוע .
 

ס ו ל ר ו

New member
אהבתי, מאוד אהבתי.

להופעה הראשונה באתי בלי ציפיות, בכלל... לא ידעתי מה אני הולכת לשמוע, אם אני אהנה, לא אהנה. אבל יצאתי בהרגשה טובה, היו כמה שירים שתפסו לי את האוזן, במיוחד "הנשמה", "מה לך נפשי" ו"תאונה". בהופעה השניה היה יותר טוב, בעיקר בגלל הסאונד של הרידינג לעומת הברזילי, ואז כבר הצלחתי להבין יותר את מה שמוקי שר. את ההופעה השלישית אני יכולה להגדיר ב4 מילים - מצוין מצוין מצוין ומצוין! היה פשוט כיף, הרבה זמן לא נהנתי ככה בהופעה... הדיסק נשמע מעולה, כמעט כמו ההופעות. הטקסטים מרשימים.. ממליצה לקנות את הדיסק, אבל גם לבוא להופעות! וזהו... אני רק מקווה שהפרויקט הזה יצליח, ושמחה שמוקי מגון ולא נשאר באותו הז'אנר, כמה שיותר התנסויות בחיים, יותר טוב.
 
אחד הדיסקים!!../images/Emo6.gif

אני ממש אוהבת את הדיסק את השילוב עם יוסלס איי.די וכבר לא יכולה לחכות להופעה!!! אני ממש אוהבת את "תאונה בסלואומושן" ואת השיר המלא של רמזור "לא רוצה להתבגר". בקיצור אני מאוד ממליצה למי שלא קנה עדיין את הדיסק לקנות, כי זה באמת דיסק מעולה וכל שיר שם זה פשוט תענוג לאוזניים!
 

kombinaizer

New member
דיסק סבבה

אהבתי את מוקי תמיד ואת יוזלס גם. ככה שציפיתי למשו בסט, הטקסטים טובים וגם הנגינה אבלללל הנגינה פשוטה מדי ולטעמי היה מקום להכניס את יוזלס, בקושי יש סולואים ויותם בכלל לא שר לבד אלא רק ברקע. בהחלט דיסק שמכבד את האמנים, ועכשיו רק צריך לתפוס הופעה.
 
למעלה