נו מוחמד אחרי כל הראיות שהתפרסמו ואחרי

גידעון1

New member
נו מוחמד אחרי כל הראיות שהתפרסמו ואחרי

הריב שהיה בין ברק לאולמרט על כך שלא היה צריך לשחרר את הקלטת לידי האמריקנים אתה עדיין מאמין שלא מדובר בכור ועדיין לא מאמין שמדובר במודיעין ישראלי?
 

מוחמד5

New member
מה אכפת לי

בינתיים אין אישור, מה שיש זה רק הכחשה מהצד הסורי. מלבד זאטת ,מי היה קונה משהו תוצרת קוריאה!
 

גידעון1

New member
ממש אחלה טיעונים נגדיים יש לך

ברק ואולמרט התווכחו כי משעמם להם חחחח הכור של קוריאה עבד ולכן ניתן לומר שיש להם הידע לכך. לפיכך מה הבעיה??
 

mike00

New member
את הסיכסוך שלהם עם יפן ייבאנו לכאן.....

דוקדו איי דוקודואיי דוקדו הם קבוצת איים הממוקמת בים המזרחי כ-215 ק"מ מהחוף המערבי של קוריאה וכ- 90 ק"מ מזרחית מהאי הקוריאני אולונג (Ulleung) . על אף העובדה כי האי שייך לקוריאה מבחינה היסטורית, הוא מהווה נקודת מחלוקת בין הקוריאנים לבין יפן הטוענת אף היא לבעלות על האי.שניים מהאיים המרכזים הם דוקדו-סודו ודונגדו. שני איים סלעיים אלו מתנשאים לגובה של 100 מטר ו-174 מטר בהתאמה. שטחם הכולל נע בסביבות 0.18 קמ"ר. לכאורה מדובר בקבוצת איים קטנה יחסית, אולם קבוצת איים זו היא בעלת חשיבות פוליטית, כלכלית, ביטחונית ומדעית רבה. חשוב לציין כי האזכור לכך שאיי דוקדו היו נחלתו של העם הקוריאני מופיע כבר בשנת 513 לספירה. גם במפות שהתגלו לאחר מכן ובלא מעט מסמכים ומפות היסטוריות נוספות שנחשפו עד היום, הוכח מעל לכל ספק כי האיים הינם חלק בלתי נפרד מקוריאה מנקודת מבט גיאוגרפית, היסטורית ומשפטית. ואולם, בתחילת המאה ה-20 היתה קוריאה נתונה לפלישה יפנית. יפן טענה לבעלות לא רק על איי דוקדו אלא עם קוריאה כולה. עם סיום מלחמת העולם השנייה ותבוסתה של יפן, הוחלט בוועידת קהיר משנת 1943 כי על יפן לוותר ולסגת מכל הטריטוריות אשר הושגו בכוח ובאלימות.
 

mike00

New member
מזכיר לך משהו מוחה??

הים המזרחי הים המזרחי ממוקם מזרחית ליבשת האֵירוֹ-אַסְיָאנִית וגובל בתחומם של חצי האי הקוריאני, יפן ורוסיה. מזה שנים רבות, קיים סכסוך בין קוריאה ויפן לגבי שמו הבינלאומי של הים. בעוד שיפן מתעקשת לכנות את הים בשם "הים היפני", הקוריאנים מבקשים להזכיר כי השימוש בשם זה מהווה סמל והנצחה לעבר האימפריאלי של יפן. קוריאה מבקשת להדגיש כי במשך 2000 שנה כונה ים זה בשם "הים המזרחי". ספר ההיסטוריה הקוריאני הקדום ביותר מציין כי השימוש בשם "הים המזרחי" היה בשימוש כבר בשנת 37 לפנה"ס. אזכור זה ומחקרים נוספים מצביעים על כך שהשימוש בשם "הים המזרחי" קדם גם לאזכור הראשון של השם יפן. בשנת 1929 פירסמה הלשכה ההידרוגראפית הבינלאומית (IHO) את המהדורה לגבולות ימים ואוקיינוסים ובה הופיע השימוש בשם "הים היפני" (או "ים יפן") וזאת משום שבאותה תקופה הייתה קוריאה מצויה תחת שלטון יפני. מאז ועד היום נעשים מאמצים לשנות את השם הבינלאומי של הים. במקביל לניסיונות ההידברות והפשרה, החל בשנים האחרונות תהליך שיעודד את השימוש בשני השמות יחד.
 

מוחמד5

New member
יש עוד סכסוך

על איזה אי , אי שם , בין יפן לבין רוסיה. (ואללה שכחתי את השם )I
 

mike00

New member
לרוסיה לא חסרים סכסוכים......תגיד רגע מוחה,לא

מזכיר לך משהו הסיפור הזה של דרום קוריאה ויפן?? גם ליהודים יש עדויות היסטוריות על השטח בדיוק כמו לקוריאנים,הפלסטינים כבשו את השטח מאוחר יותר בדיוק כמו היפנים,גם אצלנו הוחלט שהפלסטינים יצטרכו לפנות חלק מהשטחים שנכבשו ולהעבירם לישראל וכל זה קרה אצלהם בשנת 1943,רק כמה שנים לפנינו...... אולי הפלסטינים הם בכלל צאצאים של היפנים??או שהסמוראים היו גם סוכנים ציונים במזרח??
 
למעלה