נו, מי היה אתמול באבו-גוש?

יש הבדל

בעצמך כתבת שתלוי באיזה משלבים משתמשים. אם אתה משתמש ב 4 אז העוגב מכסה את הזמר. אבל חוץ מזה שיש הבדל בין לשמוע את העוגב מתוך בליל של שירת המקהלה, ובין לשמוע אותו כקהל שנהנה מהאקוסטיקה והשתלבות כל הצלילים. אתה כזמר עסוק בשירה שלך ויש עוד תזמורת על הבמה אז אתה תמיד תשמע אותו חלש יותר. יצא לי לשיר במורמונים שיש שם עוגב ענק ומדהים. שרתי את האריה מתוך קנטטה 106 של באך ועמדתי ליד העוגבאית ובקושי שמעתי אותו, וגם כעת אני מכין שתי יצירות דתיות של מונטוורדי ועלתה השאלה האם ללות את זה בצ'מבלו או בעוגב, וגם כשאני צמוד לעוגב (אמנם קטן) אני שומע אותו חלש למדי.
 

dombi7

New member
הממ לשאלתך על הרקוויאם של פורה

בתור מישהו שהיה בין חברי התזמורת, וניגן משהו כמו 10 צלילים כל הקונצרט (מה לעשות... קלרינט כלי נחות ברקוויאם) לפחות אמרתי שאני אקשיב כמה שיותר לביצוע, ולי אישית יש כמה הערות שהייתי יכול לעשות, אבל בגלל התגובות של הקהל אחרי הקונצרט (מחיאות כפיים של 10 דקות, עמדו גם כמה, מישהו אמר לי שראה אנשים עם דמעות בחוץ) אני אעזוב את ביקורתי המוזיקלית שתמיד מחפשת את הפרטים הקטנים, וכנראה שפשוט היה נהדר. חוץ מזה, שבתוך התזמורת קשה יותר לשמוע מה הבלאנס, אז זה לא יהיה אובייקטיבי. העיקר שהקהל נהנה. כנראה די הרבה. ובעיקרון יש לך עוד 3 הזדמנויות לשמוע אותו אם אתה מעוניין, אבל הפעם קרוב לאקדמיה, באולם וייז שנמצא בקמפוס של האונ'. מחר ה28, יומיים אח"כ ב30. וכנראה גם ב6 ליוני. אם תרצה יותר פרטים תשלח איזה הודעה פרטית או משהו.
 

Overclocker

New member
הייתי היה מרשים חוץ מ...

היה פשוט מדהים מבחינת המקהלה והתזמורת אבל... הסולנים היו ברמה בינונית וה agnus die היה מתחת לכל ביקורת פשט רצח טוטאלי של היצירה... יצאתי מאוכזב...
 
למעלה