נו, משהו ענייני ../images/Emo8.gif
בדרך כלל מקובל להפריד כמעט לחלוטין בין תסריט הצילום (שוטינג סקריפט, שכותב הבמאי לצלם) לבין התסריט הרגיל; אבל אני מוצא את עצמי הרבה מאוד פעמים במצב שבו אני לא יכול להמנע מכתיבת הוראות צילום/בימוי בתוך סצינות שונות, בעיקר כאלו שאני ממש חי אותן. מה איתכם? אישית במקרים כאלו אני פשוט כותב בצד שוטינג סקריפט מלא.. מה שגורם לי לחשוב שהדבר שהכי טוב לעשות זה להיות תסריטאי-במאי (טרנטינו, דוגמה נפוצה בישראל
).
בדרך כלל מקובל להפריד כמעט לחלוטין בין תסריט הצילום (שוטינג סקריפט, שכותב הבמאי לצלם) לבין התסריט הרגיל; אבל אני מוצא את עצמי הרבה מאוד פעמים במצב שבו אני לא יכול להמנע מכתיבת הוראות צילום/בימוי בתוך סצינות שונות, בעיקר כאלו שאני ממש חי אותן. מה איתכם? אישית במקרים כאלו אני פשוט כותב בצד שוטינג סקריפט מלא.. מה שגורם לי לחשוב שהדבר שהכי טוב לעשות זה להיות תסריטאי-במאי (טרנטינו, דוגמה נפוצה בישראל