נזילת מים מהמקלחון...

כRובי

New member
נזילת מים מהמקלחון...

ייבשתי את המקם הייטב (עוצר מקלחות לכמה שעות טובות , עבודה עם FAN חם כדי לייבש את מה שנשאר אחרי נייר הסופג) ומרחתי סיליקון בכל המקומות שחשבתי שאולי אדי מים יחשבו ויישקלו לצאת מהם... אבל כבר במקלחת הראשונה הצטברה שם שלולית
(ברור , שעוצר המקלחות נמשך עד שנבדק כי הסיליקון התייבשל לגמריי + חצי שעה).. נראה כאילו כל הזמן שנאר איפשהא רווח קטן שגורם לזרחמת מים אשר בסופו של דבר , מוצאים להם כמה מקומות לדחוק את הסיליקון החוצה... פשוט קיים איפשהוא רווח בין המקלחון לרצפה... יש הצעות לחומר אטימה אחר ? תודה מראש והמשך יום נעים...
כRובי מאופנועים
 
זה נראה כאילו נכנסת לכאן באמצע

הסיפור... אולי תתחיל מהתחלה? איפה בדיוק הנזילה, איפה השלולית, ממה עשוי המקלחון, האם מדלתות זכוכית או מה, וכו´.
 

כRובי

New member
אז ככה...

המקלחון בנוי מפרופילים של אלומיניום והחלקים השקופים שלו (לא יודע ממה הם עשויים) הם בטוח לא מזכוכית - זו הייתה הדרישה שלי. השלולית נקווית ברווח בין הפרופיל התחתון באחת מצלעות המקלחון לבין הרצפה. אני בטוח שהנזילה היא משם ולא מנקודה אחרת (כמו מסילת הדלתות של המקלחון או רווח בין הגומי שאוטם את הדלתות למשקוף המקלחון) זוהי , מן הסתם , נקודה שתמיד יגיעו אליה מים.. יש רעיונות ?
 

כRובי

New member
הכRובית מק../images/Emo78.gif

אז.. יש למישהוא רעיונות לחומר אטימה במקום סיליקון שיעשה עבודת איטום טובה ובכל זאת ייראה אסטי מספיק לחדר האמבטיה ?
 

amonit

New member
כRובי,

אני מעיזה לתת לך עיצה שבעלי המקצוע לא יאהבו, אבל המקלחון שלך כן,. אז קח אותה בערבון מוגבל ואם אין פתרון אחר לך על זה כי זה באמת עוזר, גרד את כל הסיליקון שיש שם + נקה היטב במסיר סיליקון ואטום שוב את החריץ עם דבק שיש לפי ההוראות יצרן, חשוב לעבוד נקי! הפטנט הנ"ל גם מונע פיטריות, וגם יכול לעזור לך לארגן את השיפוע במקום, כך שלא תשאר פינה של תשעים מעלות אלא בזוית שהמיים לא ישארו שם.
 

כRובי

New member
../images/Emo45.gif תודה ../images/Emo70.gif אז כמה שאלות :

א. למה בעלי המקצוע לא יאהבו את זה ?מה המינוסים ? העובדה שזה יהוך להיות קבוע ? (יקבע את המקלחון למקום לעולמי עד ?) ב. איפה אני משיג את הדבר הנ"ל ? ג. האם הוא נמכר בכמויות "נורמאליות" ? (אני לא זקוק למיכל 5 גלון..
) ומה המחיר הצפוי ? ושוב , המון תודה !
 

amonit

New member
תשובות:

א.למה לא יאהבו את זה? זה נחשב "חאפרי" מעיין טלאי שאם אתה לא מבצע את העבודה כמו שצריך, גם מבחינת הזויות וגם מבחינת האיטום להסיר את החומר המממ איך לומר יהיה מאוד קשה,,,, גם מהריצפה וגם מהמקלחון, כן זה יהפוך לקבוע למדי . כך שהמלצתי לך על זה כמעיין מוצא אחרון, ב. בעיקרון אתה יכול להשיג בכל חנויות החומרי בניין ויש כמה סוגים תוצרת חוץ ותוצרת הארץ ויש טענות שונות לכל מוצר אני אוהבת ללכת לחנות של נתן גרינברג ברח קינג גורג ת"א פינת זמנהוף, ולקבל מהם הוראות ביצוע, בהום סנטר לא תמיד מכירים טוב את החומרים ודרכי העבודה. החומר נמכר מכמויות קטנות מאוד ועד כמויות גדולות לפי הצורך, בעיקרון זה חומר של בסיס+מקשה, וחייבים לעבוד לפי ההוראות על הקופסא ובכל מקרה לעשות טסט בנפרד בכדי לקבל מושג על מהירות ההתקשות והגמישות שלו [ סתם על בלטה או קרמיקה שאפשר לזרוק מהשאריות של הבניה] הבנת אותי?
 
למעלה