לרכוש יש בעלים - הוא לא רכוש נטוש או הפקר
אין שום צורך בזכות הציבור לגישה לכל דבר לכל מידע ולכל ידע. בגלל התנגשות עם זכות הפרט לפרטיות. וגם זכות הציבור הטוטלית לדעת מוטלת בספק. ולגבי זכות הגישה אז-
חלק לא רוצה, חלק לא מבין, חלק לא רשאי [למשל לגדל חיידקים ,להתקין פצצות מלוכלכות וכד]
אם מישהו שואף למידע - הוא יכול להשיגו . הוא לא צריך לשלוח יד לרכוש הזולת.
וומדוע רק לספרים - למה לא לדאוג לעניים למה לא 'להתרים' את כספם [המיותר] של העשירים שאינו בשימוש וממש לא נחוץ להם וסופו שיורישו אותו למעטים [ממשפחתם]ולחלקו בין הזקוקים לכסף. חלוקה בשם הצדק. הזכות הציבורית
למה שיישאירו זוג זקנים בדירה של 10 חדרים ולא יכפו עליהם לאכלס בביתם הומלסים? בשם הצדק הסוציאלי.
חשוב יותר מהצדק של גישה למידע.
למה שיהיו כאלה שיש להם כמה מכוניות ולא 'יתרימו' אותם ויקחו את המכוניות לתת לנוסעי אוטובוס שזקוקים להם
את הכל אפשר להביא לידי אבסורד. במיוחד את זכות הציבור למה שלא שלו
הסדר החברתי מתחיל בזכות האדם על רכושו.
וכל השאר 'קשקוש'
אין שום צורך בזכות הציבור לגישה לכל דבר לכל מידע ולכל ידע. בגלל התנגשות עם זכות הפרט לפרטיות. וגם זכות הציבור הטוטלית לדעת מוטלת בספק. ולגבי זכות הגישה אז-
חלק לא רוצה, חלק לא מבין, חלק לא רשאי [למשל לגדל חיידקים ,להתקין פצצות מלוכלכות וכד]
אם מישהו שואף למידע - הוא יכול להשיגו . הוא לא צריך לשלוח יד לרכוש הזולת.
וומדוע רק לספרים - למה לא לדאוג לעניים למה לא 'להתרים' את כספם [המיותר] של העשירים שאינו בשימוש וממש לא נחוץ להם וסופו שיורישו אותו למעטים [ממשפחתם]ולחלקו בין הזקוקים לכסף. חלוקה בשם הצדק. הזכות הציבורית
למה שיישאירו זוג זקנים בדירה של 10 חדרים ולא יכפו עליהם לאכלס בביתם הומלסים? בשם הצדק הסוציאלי.
חשוב יותר מהצדק של גישה למידע.
למה שיהיו כאלה שיש להם כמה מכוניות ולא 'יתרימו' אותם ויקחו את המכוניות לתת לנוסעי אוטובוס שזקוקים להם
את הכל אפשר להביא לידי אבסורד. במיוחד את זכות הציבור למה שלא שלו
הסדר החברתי מתחיל בזכות האדם על רכושו.
וכל השאר 'קשקוש'