לא נחיתה מושלמת כלל וכלל. ../images/Emo35.gif
נחיתה מדהימה בן, נכונה כלל לא, מסוכנת כן וכן. ראשית, בשדה זה ואחרים לעיתים בגלל מבנה טופוגרפי כפי שנכתב פה ע"י כמה, הגישה הסופית בעייתית ומחייבת תמרון רציני. ללא קשר לכך בסרט הנ"ל יש אכן רוח צד לא חזקה במיוחד של כ-8 קשרים לפי שק הרוח. לכן לטייס יש בעיה כפולה , הן בגישה והן תיקון לרוח. הנחיתה לא מוצלחת כלל וכלל (אני מוריד את הכובע בפניו כי בכל זאת זה 747, אבל לצערי יש פה לא מעט טעויות). לא כך מבתעים נחיתת "קראב" טובה. 1, בנגיעה הגלגל הראשי השמאלי נוגע ראשון במסלול והרחק מעבר לקו מרכז המסלול ימינה, ביצע סבסוב מאוחר מדי ולא היה רחוק מלרדת מהמסלול ימינה. נדרש תיקון מיידי נוסף וחריף לחזור למרכז המסלול, וזה מסוכן. 2.בגישת "קראב" הכנף לצד הרוח חייבת להיות למטה ולכן גם הגלגל הראשי הימני (צד הרוח) חייב לגעת ראשון ולאחריו הגלגלים האחרים. אם לא כן, הכנף בצד המרוחק לרוח עלולה לפגוע במסלול (עילוי ושאר ירקות). וכאן רואים היטב שהמנוע הפנימי בכנף השמאלית היתה לא יותר מס"מ בודדים מפגיעה במסלול, יכול לגרום לאש ולא עלינו.... אז הסרטון מאוד יפה, אבל הוא בא ללמד טייסים איך אין לנחות ברוח צד, ולא איך נוחתים נכון כמו שרבים כאן חשבו. למי שירצה הסברים נוספים כולל אפור השיער, מוזמן לשאול.