אורי צודק, יועבר מתפקידו יריב אגמון
הממונה על מח' פניות הציבור, או למעשה התחמן הבלתי נלאה של ר"י. כל יום שהאיש נשאר בתפקידו הינו בלתי נסבל מבחינתי. פנייתו של אורי מזכירה לי פנייה שלי לר"י בעניין הוספת רכבות מאוחרות בקו ת"א - בית שמש. התשובה שקיבלתי הייתה זלזול באינטיליגנציה של כל פונה סביר ובנוסף תחמנות לשמה.
אורי צודק, יועבר מתפקידו יריב אגמוןגם בפניות הציבור שלהם טעון שיפור.
התקשרתי למרכז פניות הציבור לגבי הרכבות בכפר סבא (עניין האוטובוסים ובקשה להוספת רכבות בלילה).הנציגה אמרה לי לכתוב פקס או מכתב (רגיל או מייל). כתבתי מכתב ברור. הם לא פנו אליי. התקשרתי אליהם פעמים וביקשתי את טיפלום. הם מסרו שהם יחזרו אליי. ביום ראשון בהפסקה שלי בעבודה אני אנסה למצוא את הדובר של הרכבת. כל העניין של פניות הציבור (על עניינים לגיטימיים ולא על הערות שלא במקום) הוא מתחת לכל ביקורת. זה בין אם מדובר בגופים של תחבורה ציבורית או שלא. מחרתיים, כאמור, אנסה להזכיר להם.
הממונה על מח' פניות הציבור, או למעשה התחמן הבלתי נלאה של ר"י. כל יום שהאיש נשאר בתפקידו הינו בלתי נסבל מבחינתי. פנייתו של אורי מזכירה לי פנייה שלי לר"י בעניין הוספת רכבות מאוחרות בקו ת"א - בית שמש. התשובה שקיבלתי הייתה זלזול באינטיליגנציה של כל פונה סביר ובנוסף תחמנות לשמה.