השפעה של משבר נגיף הקורונה על עסקים בישראל

משמעות המשבר היא שהאיום לנפילת החברות והעסקים עולה (גם הגדולים שבהם) ומלבד האפשרות לקריסה כלכלית עקב העדר פעילות, המתחרים שלכם עלולים לנצל את המשבר כדי לרסק לכם את העסק.
בשוק הישרדותי רק החזק שורד ואם לא תנצלו את מקסימום האפשרויות העסקיות והשיווקיות ובמיוחד בזמן משבר, העסקים שלכם עלולים להצטמצם באופן משמעותי, אתם עלולים לפשוט את הרגל ובתוך תקופה קצרה להפוך להיות מחפשי עבודה כשכירים.
ההמלצה החשובה הראשונה: אסור להקפיא את העסק ולבנות על המענק הזעיר של המדינה לעסקים, התחילו לנתח את הבעיה וחשבו על שינויים במבנה החברה באופן זמני או כהזדמנות לשדרוג חשיבה ותהליך עסקי.

דווקא בזמן משבר הקורונה: ניהול מוניטין ברשת לעסקים

כפי שציינו בעצות העסקיות לטווח הארוך, כל קידום ושיווק כל מוצרים ושירותים חדשים אינו מומלץ בתקופת הקורונה למרבית החברות והעסקים במשק (אלא אם אתם משווקים מוצר רפואי לקורונה).
בפן השיווקי בזמן הקורונה עליכם לדאוג לתדמית ולמוניטין שלכם, כזה שיכול להפוך להיות שלילי דרך ביקורות שליליות על תפקוד לקוי בזמן המשבר, כתבות ותביעות מצד לקוחות וספקים.
גם אם לא מדובר על מוניטין שלילי שנוצר בעקבות הקורונה, בזמן משבר זהו בדיוק הזמן להתבלט מול המתחרים הממתינים לנפילה שלכם.
כדי לנצל את המשבר הקשה של הקורונה לטובתכם או לטפל במוניטין שלילי, פנו למשרדי “ניהול מוניטין” הפועלים בכל מצב במשק.
 

קבצים מצורפים

  • new-year-resolution-5859760_640 (2).jpg
    new-year-resolution-5859760_640 (2).jpg
    KB 50.1 · צפיות: 0
למעלה