נינגה ירוקה באיילון אתמול ..

נינגה ירוקה באיילון אתמול ..

אתמול , יום א, שעה 12:30 ... איילון לכיוון צפון ... נינג'ה ירוקה עם רוכבת מעל גיל 35 ... רק רציתי לומר לך שניראת כמו נסיכה .. :) דורון
 
בלונדה בערך מטר שבעים בר"ג היום

היום יום ב' במעבר בשעה 09:00 הולכת לכיוון הבורסה בר"ג התחנות אוטובוס רק רציתי להגיד שזה לא האייפון בכיס אלא פשוט הייתי שמח לראות אותך
אנטון
 
(כנראה) ערביה עם גלביה

היום יום ב בצומת תפוח הולכת לכיון הטרמפףיאדה של חווארה רק רציתי להגיד שלא הייתי שמח לראות אותך אלא זה האקדח שנשאתי.
 

Choia

New member
../images/Emo243.gif../images/Emo243.gif

אתה לא האחד שמפחד ללכת בחלק הדרומי של הטיילת כי הוא מפחד ומרגיש את השנאה של האנשים שם?
 

lazybones

New member
אני...

...מרגיש את השנאה שלך אליי. יפה נפש יקר שלי. מוזר לגלות שיפי נפש שונאים. חשבתי שהם רק בעניין של שלום ואהבה.
 

Choia

New member
אין קשר בין מה שאני כותב לזה שאני שונא אותך

פשוט חשבתי שזה מעניין איך אתה שמפחד ללכת בחלק הדרומי של הטיילת בת"א כי אתה מרגיש את השנאה של האנשים שם ומפחד שיעשו לך משהו אבל אתה מחייך למשמע מישהו בצומת תפוח ליד המחסום שם עם רובה מכוון (ולו בהוויה) כלפי מישהי. זה נכון שאתה הולך לעשות מילואים כי רק אז אתה מרגיש חזק? כי רק אז אנשים מתייחסים אליך או למה שאתה אומר? כי תהיה לך את ההזדמנות להגיד למישהו לעשות משהו והוא אשכרה יעשה את זה? אמנם זה יהיה בגלל שאתה תחייך כשאתה מכוון עליו את הרובה אבל לפחות מישהו יעשה את מה שאתה אומר.
 

lazybones

New member
בואנה אתה דפוק בשכל.

א. אני גר קרוב ליפו. אם הייתי מפחד ללכת באזור הדרומי של הטיילת לא הייתי יכול לצאת מהבית. יש לי שכנים ערבים בשכונה. ב. צחקתי כי הבדיחה הצחיקה אותי, הוא לקח את הבדיחה של "אתה מבסוט לראות אותי או שזה אקדח בכיס שלך לכיוון ההפוך וזה היה ממש מצחיק בעיני. ג. אני הולך לעשות מילואים כי אז אני מרגיש חזק? אתה אמיתי? אני עושה מילואים ממיליון סיבות, לצאת מהשגרה, חברים שאני פוגש שם, אני אוהב את המדבר בצאלים, אני מחויב על פי חוק לעשות מילואים, להגן על המדינה שלי, אני אוהב לישון באוהל, אני אוהב לשמור, אני מטורף על לוף. ד. מישהו מתייחס למה שאני אומר במילואים? פחחח...אני חפ"ש ורק מקבל פקודות. נראה לך שאני מסתובב עם מגפיים שחורות עד הברך עם שוט וצועק על ערבים? ה. אני תמיד מחייך. יש לי קמטים בפנים מרוב שאני מחייך. טעית בבן אדם. זה לא אני.
 

Choia

New member
קמת על הצד ה"נורמטיבי" שלך הבוקר?

א - אתה אמרת את זה שאתה מפחד להסתובב בחלק הדרומי של הטיילת - לא אני. http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=8&MessageId=144954118 http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=8&MessageId=144952218 ב - אני שמח שהסיטואציה מצחיקה אותך. זה בטח ההיילייט בחיים המרגשים שלך בדרום ת"א. יחד עם זה כדאי שתבין ששכתוב של ההיסטוריה הוא לא הצד החזק שלך. ג - אתה שקרן די מחורבן ד - ראה ג' (לא, זה לא שאני חושב שאתה מסוגל לתפקד כמשהו מעבר לחפ"ש וגם זה עם פאקטור) ה - ראה ג'.
 

Quitty

New member
חאלאס, נו.

אתה (אתם) לא חושבים שזה קצת מוגזם בשביל *פורום אופנועים*?
 

lazybones

New member
אם תקרא טוב מה שכתבתי...

אז תבין שהתכוונתי לרחבה שנמצאת באזור של "הזקן והים" ביפו, ולא לטיילת. אתה קשקשן כי אתה לא מכיר את האזור, יש שם המון שבחי"ם וגם לערבים יפואים לא נעים להסתובב שם בשעות החשכה. רואים שאתה לא גר כאן באזור. תרשה לי לנחש, אתה חי אצל ההורים באיזה מקום בורגני. בפוסט שכתבתי ספרתי שהייתי שם במקרה עם בחורה, לבד אני לא מפחד.היא מאד פחדה (שמאלנית תל אביבית אגב, אבל מפחדת מערבים מסתבר...) פחדתי בגלל הבחורה. לא בגללי. למה לי ללכת למקומות כאלה? כדי שאחרי שאקבל סכין בגב ויאנסו את החברה שלי אז צ'ויה כמו יפה נפש טוב יוכל לומר "מה היה להם לחפש שם?"
 

Choia

New member
אם אתה חושב שיידקרו אותך שם

לי זה נשמע כאילו אתה מפחד. אלא אם כן כמובן גיבור ישראל שלנו, חייל ומשרת מילואים פעיל בדרגת תת-אדם לא מפחד שיידקרו אותו אלא מצפה לזה. ששששששש - רק שאף אחד לא יחשוב שאתה מפחד..... ששששששש... החלק הכי כיף בלדבר איתך בפורום זה שאתה עושה את הכל כל כך קל...
 

Choia

New member
איזה פוליטקאי טוב אתה

מודה בדברים רק אחרי שמוכיחים אותך. אם אתה מפחד אז תעשה טובה תפסיק לקשקש דברים בסגנון: "בפוסט שכתבתי ספרתי שהייתי שם במקרה עם בחורה, לבד אני לא מפחד"
 
למעלה