נינגה ירוקה באיילון אתמול ..

ואללה יש פה אנשים גמורים ...

זה שאני דפוק .. אני יודע .. אבל מה נהיה לכם ? נסעתם בלי קסדה והחלקתם ? למה סתם לריב .. תחייכו ותמשיכו הלאה - החיים יהיו הרבה יותלר יפים .. פשוט לא שווה לריב .. דורון
 

יוסיא

New member
../images/Emo45.gif הייתי בדיוק בסיטואציה

יצאתי עם חברה שלי לטיילת ביפו, לא רציתי להגיע לאיזור הזה בדיוק בגלל שהסיכון להכנס לעימות מיותר יחסית יותר גדול שם, אם הייתי לבד לא היה אכפת לי אך כשאני נאלץ להגן לא רק על עצמי אלא על עוד מישהי שחלשה יחסית למדד הכוח שמצופה מהסיטואציה זו בעיה. היא התעקשה (רומנטיקה -ים-בלה בלה) הלכנו. וכמו שחששתי... 4 צעירים ערבים שתויים החלו להתפרס מסביבנו ואחד מהם החזיק בקבוק בירה ריק כשהוא אוחז בצוואר הבקבוק כהכנה להנפה. אחזתי בגבה ובדיבור שקט וקר רוח אמרתי לה שתתקדם לא משנה מה יקרה, אם המצב יסלים שקודם כל תתקשר למד"א ואחר כך למשטרה. הגעתי לטווח מאוד קרוב עם הבחור שהחזיק את בקבוק הבירה- יצרתי קשר עין ובטון הכי אסרטיבי שיכולתי אמרתי לו "אל תחפש צרות" והמשכתי ללכת באופן מהיר אך לא מדי. בכיסי החזקתי קובוטן וביד השניה "סטינגר" (כלים להגנה עצמית). מעולם לא פחדתי כפי שפחדתי באותו הרגע. ראיתי איך הכל כבר מסתבך ואותי מנסה לשרוד בעור שיניי. מספיק שנים באמנויות לחימה הובילו אותי לראות את הסיטואציה מרחוק ולהגיב בזמן תוך המנעות מאלימות. פעם הבאה אסמוך יותר על האינסטינקטים שלי ופחות על הרומנטיקה... וזה היה בדיוק ליד הזקן והים, קצת לפני החניה.
 

lazybones

New member
אזור מאד מסוכן בלילה!!!

אני שמח שיש עוד מישהו שמבין על מה אני מדבר. לא להתקרב לאזור של הזקן והים בלילה. במיוחד לא עם בחורה. סכנת חיים.
 

יוסיא

New member
יש דברים שעם כל הרצון אי אפשר להבין

עד שלא חווים את הדבר על בשרך. אני כבר לא הולך חמוש (שריטה של סכינאים, אין מה לעשות) ואם לא במשהו חי אז במעצימי כח למיניהם... אבל אותה הסיטואציה גרמה לי להעריך מחדש את יעילותם של כאלה, במיוחד כנגד מספר תוקפים או כזה שאינו בדיוק מפוקס ורמת האדרנלין שלו מאוד גבוהה כך שצריך דבר מה רציני שיזעזע. אין מה לעשות..אנחנו לא סופרמנים וחייבים לעשות הערכת סכנות לכל מקום שהולכים, ולהערך בהתאם למקום. בין אם זה לברית אחר הצהריים (מינימום) או ללוד לקנות סגריות דווקא בשכונת הרכבת ב3 לפנות בוקר (מקסימום). כשניסיתי להסביר לבת זוגתי את אופן החשיבה שלי, אופן ניתוח הסיטואציה וקריאת מצב, היא פערה פה ולא הבינה על מה אני מדבר... אתה חי בעולם פרנואידי היא אמרה...בתגובה עניתי שלא, אני חי בעולם0 מודע ומפוקח, ולמזלה זה אני שחושב על זה ולא היא. כמו שאמרתי בהתחלת ההודעה , יש דברים שלא כל אחד מבין, בייחוד אם הוא לא נחשף אליהם בעבר. אחרי טבילת אש בלתי רצונית בעליל, מבינים יופי על מה מדברים
 

lazybones

New member
אתה פשוט צודק.

ניסיתי להאיר את עיניהם. כנראה צריך לעבור חוויה פיזית (קד"ר-קידום דרך הרגליים). יש כאלה שלא מקבלים הזדמנות שנייה ללמוד.
 

Rtitan

New member
הייתי בסיטואציה דומה...

הולך לי ברחוב בסוף יום עבודה, עובר את הכיכר וממשיך לפיצריה ממול לקחת משהו לאכול, כשבדרך חזרה אני עובר ליד קבוצה של כמה צעירים. אני ממשיך ללכת ומרגיש שהולכים אחרי - כשהסתובבתי לבדוק היו שם שניים כשאחד מהם, רזה וגבוה שואל אם יש לי "עשר שקל לתת לו". אני לא נוהג לחלק כסף - ובוודאי שלא עשרות שקלים - אז לא, אין לי. העניין הוא שההוא המשיך להתעקש ולהתקרב עד שהוצאתי את הסלולרי מהכיס - מה שלשניה עצר אותו והמשפט "שלום, משטרה?..." גרם לו להתחיל לסגת. מזל... סביבה מסוכנת לגמרי הכיכר הזה בתחילת רחוב הרצל בהדר בחיפה - והחברה דווקא לא היו ערבים, אלא יהודים בעלי מבטא צברי מובהק. היה עוד אחד - יהודי ירא שמיים שרצה להרביץ לי כי לא נתתי לו לחתוך מהשוליים חזרה לכביש בצומת וולקן - למזלי היתה ניידת של הבילוש שעצרה אותו לפני שהוא התחיל ממש להרביץ. והיה עוד יהודי אחד, חביב, שנתן לי סטירה כי אמרתי לו את דעתי על זה שהוא נדחף למקום חניה שעמדתי להיכנס אליו בחוף הים... והיה ערבי אחד, שאני לא מכיר אותו והוא לא מכיר אותי שירה בוקר אחד של קיץ 2006 רקטה שנחתה על הבית שליד הבית שלי והוא ממש הבהיל אותי. אה, כן... היה ערבי חברוני אחד, שהביא אותי לחיילים היהודים שהיו ליד מערת המכפלה כשהייתי בן שנתיים ואמר להם "הוא לא שלנו, אבל מצאנו אותו ישן ליד הכניסה לבית אז לקחנו אותו פנימה וחיכינו שיתעורר". אימא שלי היתה במצב קטטוני כשהביאו אותי להורים שלי אחרי כמה שעות של חיפושים מתישהו בשנת 1968-69... אם תחפש טוב, גם תמצא בלוס אנג'לס כמה מקומות שלדעתי תעדיף להסתובב ליד "הזקן והים" בלילה מאשר להסתובב בהם - תבוא לבקר ואקח אותך לשם, תמיד מגיעים לשם בטעות ומבינים שזו היתה טעות רק טיפה מאוחר מדי... ץציד תמצא בני אדם אלימים וסביבות אלימות ומסוכנות - יהודים, ערבים, נוצרים או כל צורה אחרת.
 

vmisha

New member
כמו שאומרים

אני לא גזען, אני סתם שונא ערבים
 

dblast

New member
אל תרתח אדון עזריאל

ובטח אל תשנא אותו. תעברו למסרים ותשלימו כמו ילדים בוגרים.
 

Devious Moto

New member
../images/Emo4.gif

צ'ויה, זה באמת מה שאתה חושב שאנשים עושים במילואים? (או הסיבה בגינה הולכים למילואים)
 

Choia

New member
תן לי קצת יותר קרדיט מזה

ותן לעצמך ולשאר משרתי המילואים קצת יותר קרדיט מללייזי בונז.
 

Devious Moto

New member
אני לא לוקח צד בזה.

או בשום ויכוח אחר שלא קשור באופנועים בפורום הזה, ובכל זאת, אחרי יציאה כזאת רציתי לדעת, נראה לי לגיטימי.
 

iec

New member
וואלה לא מבין אותך...סה"כ שם אייקון> ../images/Emo13.gif

על בדיחה ואתה פתחת חזית...
אני מתאר לעצמי שאם תשב איתו להמבורגר ,אתה תהנה יותר מאשר ישבת איתי... תארגן את המפגש הזה מהר...הוא פיקשש בחמישי ואני חושש שהוא ישלם על זה....תהיה זריז.
 

Choia

New member
נראה לי שלא כל כך נהנת אז

אבל אני מניח שזה לא בגלל ההמבורגר
 
זו לא ערביה ... :)

זה ברק (אהוד) מחופש לאשה .. מנסה למחזר את "אביב נעורים" ... דורון
 
למעלה