ניתוח בקע מפשעתי חוזר

moshekc10

New member
ניתוח בקע מפשעתי חוזר

נפתחה לי בקע מפשעתי חוזר וממליצים על ניתוח תיקון לפרוסקופי. קראתי כן בפורום שאחורי ניתוח בקע מפשעתי חוזר בצורה לפרוסקופית יכולים להיות בעיות בניתוח פרוסטתה עתידי. הייתי רוצה להבין מה סוג הבעיות כי פרוסאטתה שלי גודלת.
 
תיקון לפרסקופי לבקע מפשעתי וניתוח ערמונית

משה, שלום
אני נהוג להפנות אנשים שסובלים מבעיה בפרסטטה לאורולוג . אני רוצה לקבל חוות דעת על חומרת הבעיה, אם סביר להניח שיש צורך בניתוח ואם כן האם הניתוח צריך לבצע דווקא בשיטה פתוחה. אם כן אני ממליץ על תיקון הבקע בשיטה פתוחה, לא לפרסקופית, כדי שלא להפריע לניתוח בערמונית. מצד אידך, הרבה גברים מטופלים היום על ידי תרופות בלבד ואו שלא מגיעים לניתוח או שניתן לנתח את הערמונית בשיטת TURP דרך הגיד. בניתוח TURP אין סתירה לניתוח לפרסקופי.

במצב שלך, שמדובר בבקע חוזר, שיטה לפרסקופית עדיף.
אם האורולוג לא מתכוון לנתח את הערמונית עכשיו, אני מתקדם לניתוח בלאפ. גם בניתוח, לפעמים יש אפרשות לעשות משהו שפחות יפריע בעתיד תלוי באיזה סוג הבקע.
בהצלחה,
ד"ר יעקב יולנו
 

moshekc10

New member
ניתוח בקע לפרוסקופיט

תודה ד"ר,
אני מתופל ע"י אורולוג ופניתי אלך כיאורולוג שלי לא היה יכול לענות על שאלתי. היא דיברה על השפעת הניתוח על מתן שתן ולא יודע על השפעתו בניתוח עתידי של פרוסטטה. כנראה יש ניתוק בין המומחים במקצועות שונים. אני מטופל בתרופות אבל מתקרב לניתוח פרוסטטה. לצערי המוסגים: שיטת TURP דרך הגיד וניתוח בלאפ קופסות שחורות בשבילי.
עוד פעם תודה

 
TURP וניתוח בלאפ

מצטער לבלבל אותך. אני לא רואה השפעה מניתוח לפרסקופיה על מתן שתן. המושג של TURP זה כריתה של הערמונית בלי חתך בבטן . מכנסים משקפ דרך הפין וכורתים לאט לאט בחתיכות קטנות את הערמונית שחוסמת את שביל השתן.
ניתוח בלאפ, קרי. שיטה לפרסקופיה סליינג.
 
למעלה