ניתוח הרמת חזה עם שתל

נועיק1

New member
ניתוח הרמת חזה עם שתל

שלום,
לפני שנה עברתי ניתוח להרמת חזה עם שתלים. פעלתי על פי כל ההוראות הנדרשות אך כיום, נראה כי קיים עיוות בשד אחד. אני חוששת שאולי, על אף ההסכם להשתיל את השתלים מעל השריר, אחד מהם (המעוות) הוכנס מתחת לשריר.
לאחר שסבלתי מכאבים (ועדיין סובלת) בשד שכיום הוא המעוות, ניגשתי לפגישה עם המנתח והראתי לו את העיוות והסברתי לו על הכאבים. הוא הסים לבצע תיקון לניתוח בשד המעוות. השאלה שלי היא האם קיימת אפשרות של רשלנות רפואית, אחרת מדוע שיסכים לנתח אותי ללא עלות ניתוח רגיל?
אשמח ליעוץ מאחר ואיני יודעת מה הפרוצדורה, האם עליי לפנות לחוות דעת של מנתח אחר בתחום, או שעליי לפנות ראשית לעו"ד?

תודה
 
הפרוצדורה, על קצה המזלג

יכול להיות שהייתה התרשלות בניתוח שעברת, ויכול להיות שלא.
לעתים יש צורך בניתוח מתקן עקב החלמה שאינה מיטבית, או קשיי הסתגלות של הגוף לשתל. אלו סיכונים שהרופא המנתח צריך להסביר לך מראש ולהחתים אותך על טופס לפיו את מבינה את הסיכונים האלו ומסכימה לניתוח על אף אותם סיכונים טבעיים.
&nbsp
ע"מ לבדוק מה באמת קרה שם, עליך לפנות לעו"ד אשר עוסק ברשלנות רפואית ועובד באופן שגרתי עם מומחים בתחומים רפואיים שונים.
עורך הדין יפנה אותך למומחה מטעמו בכירורגיה פלסטית, שיעבור על כל המסמכים שלך, יבדוק אותך פיזית, ולבסוף יעריך האם הייתה התרשלות, האם באמת קיים עיוות בשד (נזק גופני) והאם הנזק הגופני הזה אירע בגלל אותה התרשלות (כלומר, האם יש קשר של סיבה ותוצאה בין ההתרשלות בטיפול, לבין הנזק שנגרם לך).
כך בעצם מעריכים אם יש או אין קייס.
במידה והמומחה מוצא שיש קייס של רשלנות רפואית, הוא יערוך עבורכם חוות דעת להגשה לבית המשפט, ועורך הדין שלך יערוך כתב תביעה. משם "הספינה תמשיך להפליג" אל ההליך המשפטי.
זה אולי נשמע מורכב ומתיש, אבל למעשה, לא תידרש ממך טרחה רבה כלל וכלל. עורך דין שעוסק בתחום הנזיקין והרשלנות הרפואית כתחום עיסוק מרכזי, יטפל עבורך בתיק באופן שדורש ממך מינימום של מעורבות.
&nbsp
בהצלחה, ואם יש שאלות נוספות את מוזמנת לפנות.
&nbsp
ערן שפילינגר, עו"ד
 
למעלה