|נלניר ולליאת ולכולם שבת שלום ושקטה

ציפי 44

New member
|נלניר ולליאת ולכולם שבת שלום ושקטה

קודם כל תודה ליאת על הפורום הניפלא הזה פיתאום אני מגלה שכולם פותחים את הפה. וזה טוב וחשוב מאוד שיגלו אותנו כבני אדם ולא כמפגרים כי אנחנו לא כאלו כלל וכלל לא אני כתבתי כבר את דעתי על בתי הספר .אבל דעתי עומדת על כך שהחברה הבריאה לא מקבלת אותו כמו שצריך ראשית כל הכל בא מהחינוך בבית מההורים הם הדוגמה הכי טובה .וכך הילדים גודלים אם זה הדוגמה הכי טוב זו הבת שלי שכבר סיפרתי לכם עליה שהיא מקבלת את החברה הכנה ביכלל בטבעיות בכך זה צריך להיות וזה זה כך יהיה אנחנו על דרך המלך ואני רואה את הציאות כל יום אני כבר לא ילדה ואני רואה שהחברה הבריאה אכזרית מאוד מאוד ומי שאומר שזה לא כך אז הוא משקר את עצמו מצטערת לומר מילים קשים אלה. אני תודה לאל מסתדרת לבד ועצמאית ובכל זאזת החברה היא רעה מאוד כי היא בורחת מהחריג. בתודה ציפי ושבת שלום
 

tipid

New member
ברכת שבת שלום ומבורך!../images/Emo48.gif

על אף הצער והכאב במאורעות הזוועה של סוף שבוע זה אני רוצה לאחל לכולנו שבת שקטה ובטוחה ומביעה את תנחומי למשפחות הנרצחים יהיה זכרם ברוך ותהי נשמתם צרורה בצרור החיים.
 

nir y agus

New member
וגם היום נראה את ליאת?../images/Emo183.gif

הנקווה שהמנהלת תפציע?
 
תמר!

הלוואי שסוף השבוע הזה יהיה שקט, ונדע כולנו רק שלווה ונחת. כולנו מזדהים עם משפחות החללים מהפיגועים האחרונים, שבת שלום לכולם, ליאת.
 

gadi7

New member
בורחת מהחריג...

ציפי צודקת.שהחברה הבריאה מאוד אכזרית. קביעה זו נכונה בעיקר לגבי ילדים, אבל לא רק. החברה אכן אינה אוהבת חריגים ולא מדובר רק בנכים. זוהי מציאות חיינו, ואסור לנו להכנע ולומר שבגלל שכך, אנחנו מסכנים. בסופו של דבר החברה מקבלת אותך איך שאתה מציג את עצמך. רשעים ונבלות יש בכל מקום ובכל זמן,ועליך לדאוג לעצמך ולזכויותיך מבלי לחשוב כל הזמן מה יגידו... בהצלחה ממני, גדי
 
גדי!

אתה צודק ב-100%, זה הכל בנוי סביב תדמיתו של האדם. זה נכון שאסור לנו לומר שאנחנו מסכנים, ההיפך הוא הנכון, ליאת.
 
ציפי!

אין לך על מה להודות לי בקשר להקמת הפורום הזה, שמטרתו המרכזית היא שהאנשים יוכלו להתבטא בנושא. לדעתי, זה מאוד חשוב שיהיה מקום התבטאות הולם מבלי שישתיקו אותנו, גם אנחנו קיימים, לא? גם אני חושבת שישנה בריחה של החברה מהחריג, וזה מצב שצריך לשנות אותו, ליאת.
 
למעלה