נמאס לי!!!!!!

noy fb 2

New member
אני באמת מכבד את הרצינות שבה התייחסת לקושייה

שלי. אבל, אולי לא ניסחתי נכון. הכוונה לא הייתה למה "בוסה". יש הרבה חסידי
"בוסה" בעולם ועם חלקם גם נפגשתי פה ושם. הם חושבים שהתחליף היחיד ל"בוסה"
זה "בוסה " חדש, בדיוק כמו שחושבים אגב, חבריי בעלי ה-ZX14 (כמו
ששנים רבות אמרו על ה"דקוטה" DC-3, שעדיין בשימוש פה ושם ויוצרה לראשונה ב-1933
.
כוונתי הייתה, למה בכלל להוריד משקל מכלי כזה, הרי הוא לא הופך לבלרינה?
אם תגיד לי שזה הכיף שבלבצע דיגומים (מה שאתה מכנה: "משהו אחר"), סחתן. הסינדרום הזה מוכר לי, מאד.
 

מיצו

New member
אכן, התחליף לדקוטה אחת הוא דקוטה אחרת

הלוואי והיאבוסה יהיה בעל שם עולמי כמו של הדקוטה. בנתיים מדובר על אופנוע שהוא אמנם אייקוני באופיו, אבל הוא עדיין צעיר. כ- 15 שנה בלבד, 2 גירסאות (מדברים על חדשה בסוף 2015).

אני אהפוך את השאלה אליך. תסתכל על ה- ZX12R היפיוף שלך. אופנוע מדהים לכל הדעות, הציב רף רציני כשיוצר לראשונה ב- 2000. אלא מה, תראה את האגזוז העצום שלו (בכל קנה מידה, אפילו של ההיאבוסה). נגיעה אחת בו עם המגף ואתה משאיר טביעת רגל מגומי עליו. המשקל שלו, אני מעריך, הוא לפחות 5-6 קילו, הדוד בלבד. החלפת כל המערכת הזו לפול סיסטם עשוייה להוריד לפחות 10 קילו מהאופנוע, אם לא יותר (בהיאבוסה - כמעט 20 קילו). האם אתה פוגע במשהו בנפשו של האופנוע? האם אתה לא משפר במעט את התחושה בעת הרכיבה? את הסאונד?
 

noy fb 2

New member
קווין קמרון הגדול, אמר פעם שהתחום היחיד שבו

בעלי אופנועים אינם גורמים לשום נזק לאופנוע שלהם הוא...מדבקות וגם
בזה יש יוצאים מן הכלל.
יש איזה שהוא קו עדין בשדרוגים, שמעבר לו, האופנוע מתחיל להיות קצת ערסי.
ברור שזה ענין של טעם וריח אבל...לא בטוח (במקרה שלי) שהחלפת דוד
ט י ט א נ י ו ם אורגינלי לקרבון אקרפוביצי, או אפילו לניקו באקר גיזעי...או
לרוב מאזי (הייתי אצלו אגב בהיספריה, ב"מסגריה" שלו), אינה חוצה את הקו.
באשר לרעש, היללה של הדוד המקורי היא כזו מטורפת (מעל 8000...) , כך שאיני בטוח
שכל השכנים צריכים לדעת שהינעתי או שאני מגיע בעוד 5 דקות. שלא לדבר על כול
הפעילות הדרושה ע"י שהנשימה שלו לא תתקלקל בשום נקודה במעלה הסל"ד.
ונניח שאני יורד מ 205 ל 195 ק"ג, זה יעשה אותו קל יותר בהליכה לידו? בדחיפה בעליה קטנה?
בהסטריה שאוחזת בך אם הוא נטה בטעות יותר מ 3 מעלות מהאנך?
אה...וגם, יש לי קצת קרבון מקורי (די מכוער אגב) סביב השעונים.
 

מיצו

New member
יאפ. זה זה.

לי היה כתם גומי שחור ומעצבן שעבדתי עליו חודש כדי לנקות אותו וגם אז הוא לא ירד לגמרי, מאיזו פקעצה אחת שהרכבתי אז והמגף שלה נגע בדוד...
 

rusti james

New member
במקרה כזה צריך לנקות כשעדיין חם.

קרה לי גם - על ההארלי וגם מפקצה שהותירה חותם גומי עם העקב...

כשהדוד חם מעבודה - הגומי מתקלף בקלות + סקוץ' רך.
כשמתקרר - יציקה!
 

BlueFairy10

New member
יש לי שני דברים להגיד על זה:

1. תפסיקו להרכיב פקאצות. מה נסגר?

2. היית צריך את זה כדי להבין שחום = לכלוך נמס בקלות?
מה קרה לתיאוריה הגברית הידועה בנוגע לכלים, שאומרת שכל דבר יורד אחרי השריה במים רותחים עם קצת סבון כלים?
 

rusti james

New member
מכיר גם 12,13,17 גם אלה כלים...

אבל סבון ומיים חמים? על הכלים? - משהו לא מסתדר לי


אבל צודקת הפייה הכחולה לגבי הפאקצות!
הפסקתי להרכיב כאלו.
 

Yehuda Badihi

New member
הפתרון פשוט

לבוא עם האופנוע לחנות ולמדוד עליו. כך עשיתי עם שני הכיסויים שלי (אחד טוב של ברוש ואחד דק שתופס פחות נפח לטיולים)
 

מיצו

New member
מאיפה קנית את הדק והקל?

זה העניין, לאף אחד אין במלאי. פשוט אין.
 

Yehuda Badihi

New member
הפתרון פשוט

לבוא עם האופנוע לחנות ולמדוד עליו. כך עשיתי עם שני הכיסויים שלי (אחד טוב של ברוש ואחד דק שתופס פחות נפח לטיולים)
 
לי יש כיסוי של ברוש שגדול על האופנוע

עם שני מיגונים בצדדים לאגזוזים. נראה לי שאמור להתאים לבוסה
 

Yemeth

New member
יש לי כיסוי גנרי שקיבלתי עם הסילבר

הוא מכסה את הסילבר יופי אך אני לא משתמש בו (הסילבר נראה כמו rat-scooter), אם תרצה אותו בחינם אין בעיה. הסילבר ארוך שמן וגבוה (המשקף) אז נראה לי שאת הבוסה הוא יכסה היטב.
אבל הוא לא חדש ונוצץ במיוחד.
 

a chain

New member
משתאה אני יה מיצו

אתה ששמך נלחש ביראת כבוד ,שהאותיות במקלדת עומדות דום . אתה שמקליד בצורה עיוורת . ועל שמך יש כמה וכמה פטנטים . לא חושב מעבר לריבוע
קח 2 כיסויים . תעשה אותם לאחד תבוא אלי אתפור לך אותם ביחד /
 

light12

New member
כנס לסוכנות הארלי

אני רכשתי שם כיסוי שמחזיק כבר שש שנים על הרואד קינג , הבוסה יעלם מתחת לכיסוי בקלות
 
למעלה