ארתור דנט24
New member
נסיעת מבחן ראשונה
יום בהיר הג'וניור ואני (שהקסדה לא תתעה אותכם הוא קיבל אותה בירושה מאחותו הגדולה)
לקחנו את ה R 1200 RS לנסיעת מבחן
אני אחסוך לכם את הנתונים הטכנים ושולח אותכם לפה מה שאני רוצה לספר זה
בגירסה החדשה של ה R 1200 RS מופיע האות S והיא לא לחינם מצורפת לשם, הם לקחו את הדגם לאופי ספורטיבי, הישיבה היא ספרטיבית ולא כפי שמיקודם זקופה. היא נותנת את הפינוק של BMW עם מרכז כובד במיקום המושלם שהופך כל ירידה לקליקלות, מנוע עוצמתי ויכולת תמרון מגניבה
נניך אתה בראשון באיזה עליה ... סיבוב... והרכב מאחורך מעצבן הורדה נוספת של ידית הגז... והוא נקודה על המראה
הם ירדו משלושת המצבים הכמעת סטנדרט שלהם נורמל, ספוט וקונפורט ושינו לדינמיק, כביש וגשם (לפי מיטב זיכרוני) יש אפשרות לשליטה במערכת הניווט בקידון ההגה (והGPS מטאים בצורה מושלמת, כך שאם אקנה לא אצטרך להשקיע בזה) בקיצור אני הלהבתי ++
אחרי יום רכיבה נאלצתי עם דמעות להחזיר את האופנוע
וכבעתי לשבוע הבא מסיעת מבחן אחרת עם ה K1600 GL או ב R 1200 GS נראה
יום בהיר הג'וניור ואני (שהקסדה לא תתעה אותכם הוא קיבל אותה בירושה מאחותו הגדולה)
לקחנו את ה R 1200 RS לנסיעת מבחן
אני אחסוך לכם את הנתונים הטכנים ושולח אותכם לפה מה שאני רוצה לספר זה
בגירסה החדשה של ה R 1200 RS מופיע האות S והיא לא לחינם מצורפת לשם, הם לקחו את הדגם לאופי ספורטיבי, הישיבה היא ספרטיבית ולא כפי שמיקודם זקופה. היא נותנת את הפינוק של BMW עם מרכז כובד במיקום המושלם שהופך כל ירידה לקליקלות, מנוע עוצמתי ויכולת תמרון מגניבה
נניך אתה בראשון באיזה עליה ... סיבוב... והרכב מאחורך מעצבן הורדה נוספת של ידית הגז... והוא נקודה על המראה
הם ירדו משלושת המצבים הכמעת סטנדרט שלהם נורמל, ספוט וקונפורט ושינו לדינמיק, כביש וגשם (לפי מיטב זיכרוני) יש אפשרות לשליטה במערכת הניווט בקידון ההגה (והGPS מטאים בצורה מושלמת, כך שאם אקנה לא אצטרך להשקיע בזה) בקיצור אני הלהבתי ++
אחרי יום רכיבה נאלצתי עם דמעות להחזיר את האופנוע
וכבעתי לשבוע הבא מסיעת מבחן אחרת עם ה K1600 GL או ב R 1200 GS נראה