נס? או מקרה?

מוטי32

New member
חחחחחחח קח סיפור טוב

http://news.walla.co.il/?w=/8/409249 הנה סיפור לכל מאמיני ישוע הפרוע וחבורתו .שכבר נבחנו על ידי הסנהדרין והועמדו לדין.אני מקווה שאכן הסנהדרין הקדושה צלבו את יש"ו.כי אם לא אז אני במו ידיי הייתי שוחט אותו וצולב אותו.אח"כ הייתי מאכיל את גופו לכלבים.חבל שלא הייתי בזמנם.חבל. http://news.walla.co.il/?w=/8/409249 סיפור לילדי ישראל. לפני כמה ימים היה כומר חמוד ופתי שביקש סימן מאלוהים. אמר לו אלוהים אם תרצה לראות את דעתי אין בעיה. מה עשה אלוהים נתן לו סימן ופוצץ לו את הכנסיה וחישמל את הכומר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אז מה רוצה אלוהים? התשובה ברורה חחחחחחחחחחחחחחחח ועכשיו ילדים יקרים היו שמחים כי לא יעזוב אתכם לעד אביכם שבשמים ואמרו בכוונה "שמע ישראל ה אלוהינו ה אחד " ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד ראו שם http://news.walla.co.il/?w=/8/409249 כל כלי יוצר עלייך לא יצלח וכל לשון תקום איתך למשפט תרשיעי זאת נחלת עבדי ה וצדקתם מאיתי נאום ה כל כלי יוצר עלייך לא יצלח וכל לשון תקום איתך למשפט תרשיעי זאת נחלת עבדי ה וצדקתם מאתי נאום ה סיפור לילדי ישראל. לפני כמה ימים היה כומר חמוד ופתי שביקש סימן מאלוהים. אמר לו אלוהים אם תרצה לראות את דעתי אין בעיה. מה עשה אלוהים נתן לו סימן ופוצץ לו את הכנסיה וחישמל את הכומר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אז מה רוצה אלוהים? התשובה ברורה חחחחחחחחחחחחחחחח ועכשיו ילדים יקרים היו שמחים כי לא יעזוב אתכם לעד אביכם שבשמים ואמרו בכוונה "שמע ישראל ה אלוהינו ה אחד " ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד ראו שם http://news.walla.co.il/?w=/8/409249 כל כלי יוצר עלייך לא יצלח וכל לשון תקום איתך למשפט תרשיעי זאת נחלת עבדי ה וצדקתם מאיתי נאום ה
 
הלואי שהייתי תלמיד ישיבה

כי אז היה בכח קדושת תורתי למחות זכרכם מעל פני האדמה במילה אחת (הידועה לחכמי האמת) יען כי שם האלוהים חקוק בבשרינו לאות אמת לנצח נצחים לעד ולעולמי עולמים.בושה אמכם חפרה יולדתכם כי זניתם מעל אלוהי אמת אשר בעמו ישראל בחר ופניתם ללכת אחר אלוהי בשר ודם אשר היום כאן ומחר בקבר.על כן יחרה אף השם בכם ואכל את אדמתכם וביער את נשמתכם עדי אובד. http://news.walla.co.il/?w=/8/409249 הנה סיפור לכל מאמיני ישוע הפרוע וחבורתו .שכבר נבחנו על ידי הסנהדרין והועמדו לדין.אני מקווה שאכן הסנהדרין הקדושה צלבו את יש"ו.כי אם לא אז אני במו ידיי הייתי שוחט אותו וצולב אותו.אח"כ הייתי מאכיל את גופו לכלבים.חבל שלא הייתי בזמנם.חבל. http://news.walla.co.il/?w=/8/409249 סיפור לילדי ישראל. לפני כמה ימים היה כומר חמוד ופתי שביקש סימן מאלוהים. אמר לו אלוהים אם תרצה לראות את דעתי אין בעיה. מה עשה אלוהים נתן לו סימן שלח ברק משמיים כמו שכתוב "ברוק ברק ותפיצם" ופוצץ לו את הכנסיה וחישמל את הכומר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אז מה רוצה אלוהים? התשובה ברורה חחחחחחחחחחחחחחחח ועכשיו ילדים יקרים היו שמחים כי לא יעזוב אתכם לעד אביכם שבשמים ואמרו בכוונה "שמע ישראל ה אלוהינו ה אחד " ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד ראו שם http://news.walla.co.il/?w=/8/409249 כל כלי יוצר עלייך לא יצלח וכל לשון תקום איתך למשפט תרשיעי זאת נחלת עבדי ה וצדקתם מאיתי נאום ה כל כלי יוצר עלייך לא יצלח וכל לשון תקום איתך למשפט תרשיעי זאת נחלת עבדי ה וצדקתם מאתי נאום ה תמיד חשבנו שהמוזה היא בעצם השראה נעימה הנוסכת רגשות מעוף של טוב ועדינות.אכן אי אפשר לפורום ללא חידוש.הנה מצאנו ראינו השראה עצומה שמקורה בכעס ושינאה.והיא ההשראה הזו מביאה לידי חיבור לירי מדהים ביופיו עם יצירת רצף מלולי מפעים ושובה לב. להלן הציטוט של "אגרא רמא" או בלע"ז IGRA RAMA שהוא בכלל מכונה כאן בעוד כמה כינויים הידועים לו בלבד וחשודים בעיני כולם כי כבר ידוע שהפורום הזה מלא מסיונרים.אז כאמור הנה הציטוט שובה הלב והרוח : אידיוט, אינפנטיל זבל של החרא שמוציאים מהשירותים. עוף מפה ואל תחזור לפה, חתיכת נפל. עכ"ל הקדוש. ננסה נא כפי מיעוט השגתינו להבין את אשר התרחש בנבכי לב המשורר. "אדיוט"-כאן פותח המשורר במילה אשר מקורה בלעז כדי להבחין בינו לבין מושא גנותו (במקרה הזה..עבדכם הנאמן)אשר מתפקידה להוות איתות להבדלים התהומיים השוררים בינו-איש הלעז והחכמה לבין מושא גנותו-יליד מקומי נבער. וממשיך המשורר אינפנטיל"-לא ידעתי פירושו.אבל בטוח אין זאת ברכה.ויש מפרשים ילדותי. כעת מתמלא המשורר ברוח של ענקי עולם ומוציא יקר מזולל מפיו הקדוש כדלהלן: "זבל של החרא שמוציאים מהשירותים"-יש להתבונן היטב בהקשר מעורר ההתפעמות אין זה סתם זבל אלא זבל של החרא.כאן מגלה המשורר שמלבד הגנות שבעצם החרא עוד ישנו גנאי נוסף והוא "הזבל של החרא"-מכאן יש ללמוד כי הזבל של החרא חמור פי כמה מהחרא עצמו.אשרי דורינו שזכה למחדש כמשורר אגרא רמא.כל דור שאין אגרא רמא שרוי בתוכו.דור יתום הוא ! אני רוצה להתנצל על שהעזתי אני הדל לפרש את מילות קודשו של משוררינו הדגול. כל כלי יוצר עלייך לא יצלח וכל לשון תקום איתך למשפט תרשיעי זאת נחלת עבדי ה וצדקתם מאתי נאום ה קחו קצת לינקים אולי תתגיירו גוש מסיונרים צחיח וריק מחיים מלאי שינאה ורעל קחו ראיות לתורה ומותו מקינאה http://www.truesearch.org/hakdama.htm http://www.tapuz.co.il/forums/main/Viewmsg.asp?id=129&msgid=17377508 http://2772.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=425423 http://www.shofar.net/site/ARDetile.asp?id=4707&codeStat=21 http://www.tapuz.co.il/forums/main/Viewmsg.asp?id=129&msgid=17377508 http://www33.brinkster.com/emet11/loop.htm http://www.tapuz.co.il/forums/main/Viewmsg.asp?id=129&msgid=17403982 http://uman.co.il/ http://www.daat.ac.il/daat.html http://www.zarut.com/ret/ http://www.halacha.org.il/HeadIndex.html http://www.kipa.co.il/pesher/ http://www.shevanet.org.il/ http://www.arachim.co.il/articles.asp?tid=44 http://www.breslov.org/ http://www.moharan.com/pages_hebreu/page_menu_hebreu.htm http://gog.web-site.co.il/gog/main.shtml יאללה ביי
 

Skywalker10

New member
אתם שניכם ../images/Emo151.gif

לא הגיע הזמן לחסום את השניים האלה? שום דיון אינטלגנטי לא מתפתח כאן. מוטי: אם קיים איזשהוא כח עליון, די בטוח שבטיפוסים כמוך הוא לא כל כך גאה- בלשון המעטה. הדבר היחיד שאתה גורם לו הוא שינאת הדת. ואיגרא, שוב, ההיתדרדרות שלך לרמה אפס לא מוסיפה לאף אחד.
 

דב מאיר

New member
מוגוי

למען הסדר הטוב נחוץ לתת למשיג שם עניני שישקף את פעילותו באינטרנט. היות והמשיג מסרב להזדהות משמע שיש לו מה להסתיר. מה שברור הוא שהינו מוג לב שאינו מסוגל לעמוד מאחרי טיעוניו שלעיתים קרובות מגלות שאין לו חומר ספוגי בין אזניו כמו לסתם בני אדם (מוח). ייתכן שיש לו שם חומר פלסטי אטום בעל תכונה מיוחדת במינה – יכולת פליטה בלי יכולת קליטה. היינו ההיפך מספוג בו הוא משתמש כדי לתאר את מוחם של בני ריבו האידיאולוגיים. גם הרבה שנאת ישראל יש בדברי "חכמתו" בראותו צורך מתמיד לתקוף את היהודים על היותם "יודוצנטריים" כלשונו המגונה ואת דתם בסגנון מזולזל שלא נשמע כמותו בין הגרועים שבאומות העולם המכבדים אמונה באשר היא גם אם אישית לעיתים אינם מאמינים בבורא עולם. החזקה הפשוטה הנה שאינו איש ישר. טענותיו שאינו מתפרנס מהעיסוק בנסיבות של מעורבותו המסיבית באתרי האינטרנט בשעות העבודה מלמדת שמתאימה לו אמירת המקרא בתהילים במזמורי תהילים "אשר פיהם דבר שוא וימינם ימין שקר" האמור על גויים. מדעותיו משתמעת כפירה בכל אפשרות לקבל הוכחת מה שהוא מן התורה או באמונה בבורא. למרות שאין לו שום ראיה לשקרות האמונה בבורא. לרעיון האפשרי באמונה בקב"ה הוא מתייחס כהזיה כמובן שלרשימת ההוזים הזו הוא צריך לצרף אישים כמו ניוטון ופסקל ועוד רשימה ארוכה של מדענים והוגי דעות במהלך כל הדורות. בלי קשר לדברים לגופם. זוהי תכונה שלפי הרמב"ם לא תיתכן היותה שייכת לאדם מזרע ישראל . אשר על כן הכינוי הנכון יהיה מוג-לב-גוי. ובקיצור מוגוי. לכשתתברר זהותו נבדוק את התאמת השם לאיש. החזקה היותר פשוטה שהאיש מתאים לדברי חז"ל לדורותיהם: תלמוד בבלי מסכת נדרים דף כ עמוד א - מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא; מיכן אמרו: סימן יפה באדם שהוא ביישן. אחרים אומרים: כל אדם המתבייש לא במהרה הוא חוטא, ומי שאין לו בושת פנים - בידוע שלא עמדו אבותיו על הר סיני. ר"ן מסכת נדרים דף כ עמוד א ד"ה לא עמדו ובאשתו נדה - אפילו אשתו נדה שיש לו בה שעת היתר. מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא - דעל פניכם משמע בושת פנים וכתיב בתריה לבלתי תחטאו. לא עמדו אבותיו על הר סיני - שהרי נתן טעם למעמד הר סיני לבעבור תהיה יראתו על פניכם וכתיב (דברים כט) את אשר ישנו פה היום ואת אשר איננו פה ומי שאין לו בושת פנים אינו מזרעם. תלמוד ירושלמי מסכת קידושין פרק ד דף סה עמוד ב /ה"א רחמנין ובויישנין וגומלי חסדים רחמנין מניין ונתן לך רחמים בויישנין מניין ובעבור תהיה יראתו על פניכם זה סימן לבויישן שאינו חוטא וכל שאין לו בושת פנים דבר בריא שלא עמדו אבותיו על הר סיני וגומלי חסדים מניין ושמר יי' אלהיך לך את הברית ואת החסד ואילו אין בהן אחד מהן מיד עמד וריחקן שנאמר והגבעונים לא מבני ישראל המה אף עזרא ריחקן מחזור ויטרי סימן תכח ד"ה תניא ר' תניא ר' נתן אומר עז פנים לגיהנם ובוש פנים לגן עדן, עז פנים ר' אליעזר אומ' ממזר, ר' יהושע אומ' בן הנדה, ר' עקיבא אומ' ממזר ובן הנדה, אף לא עמדו אבותיו על הר סיני, ועל כולם אליהו כותב והק' חותם. אוי לו לפוסל את זרעו ולפוגם את משפחתו
 

Providence

New member
שלום למר דב מאיר שטיין.

איך מתקדם רעיון כינון בית הדין הגדול, חמודי? נכון שלמדת דברים חדשים שלא ידעת מעודך על הפלגנות והמחלקות בעולם החרדי? אתה נובח על העץ הלא נכון. דברים אלה ממש כתבת עלי. Igra Rama אינו Governor. התעשת נא. אגב, אם מי ממשתתפי הפורום חש עצמו qualified למשרת דין בבית הדין הגדול - יכול הוא לשלוח מועמדותו לדב מאיר שטיין, על פי הקשור...
 

דב מאיר

New member
בית הדין הגדול

א. הרעיון מתקדם. יש לו כבר מהלכים בין שופטי בתי הדין מטעם המשטר ושלא מטעם המשטר. ב. אנשים המופיעים בשמות בדויים הם אותה ישות. אין סיבה לחלק ביניהם. מה גם שמוחם פועל באותה שיטה מעוותת. ג. נדיר שאנשים qualified יציעו עצמם. הם עושים זאת בד"כ כתוצאה מפניות ולחץ ציבורי. אלו בדיוק המתאימים. ד. המועמדות נשלחת לא לאדם אלא לאגודת "השיבה שופטינו" בה יש חברים רבים. אני בס"ה השמש.
 
מוגוי

למען הסדר הטוב נחוץ לתת למשיג שם עניני שישקף את פעילותו באינטרנט. היות והמשיג מסרב להזדהות משמע שיש לו מה להסתיר. מה שברור הוא שהינו מוג לב שאינו מסוגל לעמוד מאחרי טיעוניו שלעיתים קרובות מגלות שאין לו חומר ספוגי בין אזניו כמו לסתם בני אדם (מוח). ייתכן שיש לו שם חומר פלסטי אטום בעל תכונה מיוחדת במינה – יכולת פליטה בלי יכולת קליטה. היינו ההיפך מספוג בו הוא משתמש כדי לתאר את מוחם של בני ריבו האידיאולוגיים. גם הרבה שנאת ישראל יש בדברי "חכמתו" בראותו צורך מתמיד לתקוף את היהודים על היותם "יודוצנטריים" כלשונו המגונה ואת דתם בסגנון מזולזל שלא נשמע כמותו בין הגרועים שבאומות העולם המכבדים אמונה באשר היא גם אם אישית לעיתים אינם מאמינים בבורא עולם. החזקה הפשוטה הנה שאינו איש ישר. טענותיו שאינו מתפרנס מהעיסוק בנסיבות של מעורבותו המסיבית באתרי האינטרנט בשעות העבודה מלמדת שמתאימה לו אמירת המקרא בתהילים במזמורי תהילים "אשר פיהם דבר שוא וימינם ימין שקר" האמור על גויים. מדעותיו משתמעת כפירה בכל אפשרות לקבל הוכחת מה שהוא מן התורה או באמונה בבורא. למרות שאין לו שום ראיה לשקרות האמונה בבורא. לרעיון האפשרי באמונה בקב"ה הוא מתייחס כהזיה כמובן שלרשימת ההוזים הזו הוא צריך לצרף אישים כמו ניוטון ופסקל ועוד רשימה ארוכה של מדענים והוגי דעות במהלך כל הדורות. בלי קשר לדברים לגופם. זוהי תכונה שלפי הרמב"ם לא תיתכן היותה שייכת לאדם מזרע ישראל . אשר על כן הכינוי הנכון יהיה מוג-לב-גוי. ובקיצור מוגוי. לכשתתברר זהותו נבדוק את התאמת השם לאיש. החזקה היותר פשוטה שהאיש מתאים לדברי חז"ל לדורותיהם: תלמוד בבלי מסכת נדרים דף כ עמוד א - מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא; מיכן אמרו: סימן יפה באדם שהוא ביישן. אחרים אומרים: כל אדם המתבייש לא במהרה הוא חוטא, ומי שאין לו בושת פנים - בידוע שלא עמדו אבותיו על הר סיני. ר"ן מסכת נדרים דף כ עמוד א ד"ה לא עמדו ובאשתו נדה - אפילו אשתו נדה שיש לו בה שעת היתר. מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא - דעל פניכם משמע בושת פנים וכתיב בתריה לבלתי תחטאו. לא עמדו אבותיו על הר סיני - שהרי נתן טעם למעמד הר סיני לבעבור תהיה יראתו על פניכם וכתיב (דברים כט) את אשר ישנו פה היום ואת אשר איננו פה ומי שאין לו בושת פנים אינו מזרעם. תלמוד ירושלמי מסכת קידושין פרק ד דף סה עמוד ב /ה"א רחמנין ובויישנין וגומלי חסדים רחמנין מניין ונתן לך רחמים בויישנין מניין ובעבור תהיה יראתו על פניכם זה סימן לבויישן שאינו חוטא וכל שאין לו בושת פנים דבר בריא שלא עמדו אבותיו על הר סיני וגומלי חסדים מניין ושמר יי' אלהיך לך את הברית ואת החסד ואילו אין בהן אחד מהן מיד עמד וריחקן שנאמר והגבעונים לא מבני ישראל המה אף עזרא ריחקן מחזור ויטרי סימן תכח ד"ה תניא ר' תניא ר' נתן אומר עז פנים לגיהנם ובוש פנים לגן עדן, עז פנים ר' אליעזר אומ' ממזר, ר' יהושע אומ' בן הנדה, ר' עקיבא אומ' ממזר ובן הנדה, אף לא עמדו אבותיו על הר סיני, ועל כולם אליהו כותב והק' חותם. אוי לו לפוסל את זרעו ולפוגם את משפחתו
 

Providence

New member
"יש לו כבר מהלכים בין שופטי בתי

הדין מטעם המשטר" מהו "משטר" זה? האם כוונתך למשטר המאפשר את קיומך כדי שתוכל לכנותו "משטר", משל היית עדיין בעיירה בפולין, והממשלה הפולנית והפריץ הם ה"משטר"? "מה גם שמוחם פועל באותה שיטה מעוותת" אני שמח שאתה מזכיר חשיבה מעוותת. סופסוף, מי מוסמך להרצות על כך יותר ממך? הנה, ב- 23/4/2003, שעה 17:40 כתבת: --- תחילת צטוט --- בהערת אגב יצויין שבין התומכים בד"א מצויה הקרן החדשה לישראל, בין מטרותיה – *אזרוח גויים כיהודים, *תמיכה בתנועות הרפורמית והקונסרבטיבית, *תמיכה בחמד"ת – אגודה בעלת מטרות חילוניות, *עדאלה-המרכז המשפטי למען זכויות המיעוט הערבי, *אמנסטי אינרנטיונל (גוף שפעילותו למעשה פירושה צמצום יכולתו של צ.ה.ל. והמשטרה לפעול להגנה על אזרחי המדינה בתואנות של הומאניזם), *הלל – אגודה של דתיים שהתפקרו, *קו לעובד – אגודה המחזקת בפועל את אחיזתם של עובדים גויים זרים בארץ הקודש, *האגודה הערבית לזכויות האדם. יש מקום לסברה שבין תומכי ד"א אחוז גבוה של סרבני גיוס מטעמי דת ומצפון שלמעשה תומכים בהפגנות באויבי ישראל מבית ומחוץ --- סוף צטוט --- אמנם בינתיים נמלכת ומחקת דברים אלה, אולם הצטוט שלי מדויק ולא הפלתי תג מדבריך ארצה. האינך מתביש להאשים את דעת-אמת בחבירה אל אויבי המדינה? 972357O34IO6C
 

דב מאיר

New member
משטר

א. הואל בטובך להבחין בין המושגים משטר ומדינה. מדינה היינו אוכלוסיה ארץ רבונות ומשטר. לכן כשם שצאן אינו כבש כך גם מדינה אינה משטר. ב. איני סבור שהמשטר הקיים בארץ מאפשר את קיומי. להיפך הוא מסכן את קיומי ואף את קיומם של כ 5 מילון יהודים החיים בארץ כ"י. קיומם של יהודים כאן בארץ הוא לא בגלל המשטר אלא למרות המשטר. המשטר מפתח מנגנון להשמדה עצמית של הישות היהודית בארץ, הן מן הבחינה הדמוגרפית והן מן הבחינה התרבותית. ג.אכן ציטוטך נראה תקין. אולם היה ראוי לדעתי להשיג את המידע בצורה יותר אוטנטית. אין לי הרבה זמן להשקיע באיתור המידע הזה. אין הטיפול בנושאים אלו משמש לי לפרנסתי ולכן זמני הפנוי קטן היקף. כשאשיגנו אעלנו במדוייק באתרי התשובה ל"דעת אמת" באשר הם! בנסיבות אלו השמטתי זאת עד שאשיגם שוב. ד. רשימת הנתמכים ע"י הקרן החדשה לישראל תואמת את דברי דוד המלך כפי שצוטטו מפרק קיט פסוק 157+ ה. אכן אני חי כאן בארצי וגם אם אני מקיים בה מצוות "וישבתם בה" הרי עדיין תחושת הגלות שלי כאן אינה שונה במהותה מזו שהיתה לזקני בפולניה יש צדדים להעדפת מרירות הגלות בפולניה ויש צדדים להעדפת מרירות הגלות כאן שהיא גלות ערב רב הנחשבת בזהר לקשה שבגלויות.
 

Providence

New member
טעות. ההבחנה צריכה להעשות בין

"משטר" לבין "ממשל". "ממשל" משמעו גוף נהולי שהוקם לנהול עניני מדינה ע"י נבחרי צבור בדרך של הסכם שתוף (coalescing). "משטר" הוא מונח נקי מן הזיקה ל- "הסכם שתוף", "בחירות", ול- "נבחרי צבור". אני חיב להניח שאתה מודע להבדלים, ולפיכך, השמוש ב- "משטר" הוא אמירה בוטה. מכל מקום, גם הודית כי צטוטי מדויק בנוגע לרמיזותיך חסרות האימות אודות דעת-אמת... 972357O34IO73
 

דב מאיר

New member
משטר

אני מתייחס למשטר דווקא. משטר הוא מסגרת יותר רחבה מממשל. ממשל מתנהל במסגרת משטר. ההסתייגות שלי הינה מהמשטר. היינו השקפתי הינה שלעם ישראל לכשעצמו ולארץ ישראל לכשעצמה יש חוקת יסוד. על אחת כמה וכמה כשמדובר בעם ישראל ריבוני בארץ ישראל הקרוי בשם התיאוסופי המובהק "ישראל". כל משטר של ישות כזאת שאינו מתנהל על פי חוקת היסוד הזו הוא בלתי חוקי בעליל. לכן גם כל חקיקת יסוד הנעשית בכנסת בהיותה סותרת חוקת יסוד הקודמת לה הרי היא בבחינת ענן חולף ואין לה את התוקף שיש אפילו לקליפת השום. אני מתייחס אל חוקיה כמו למפגעי מזג האוויר. כמובן שממשל המתנהל במסגרת משטר חוקי מבלי לממשו הוא גם כן פגום. כך היה למשל ממשלו של המלך אחאב. מה שנדרש כדי שממשל ומשטר יהיו חוקיים ותקפים זה ציות לחוקת היסוד. אני סבור שבמסגרת משטר וממשל חוקיים עדיף וראוי לנהל את החיים תוך שימוש בכלים הקרויים משום מה "דמוקרטיים" היינו כפי האמור בשלחן ערוך חשן משפט סימן קסג. היינו מימוש סדרים חברתיים בהתבסס על הסכמת רוב האזרחים. רעיון המופיע כבר בתורה בדברי משה רבנו "הבו לכם אנשים חכמים וידעים לשבטיכם"
 

דב מאיר

New member
רמיזות מדוייקות

איתן אני בדעתי ש"דעת אמת" נהנית מתמיכות ציבוריות הבאות לפי הנראה, בעל כרחי, גם מכיסי שלי על ידי גביה בלתי חוקית (וכדי לא להתנגש ברשויות החוק הכפוי כאן בארץ קדשנו, אציין - לענ"ד) של שלטונות המס. היו בידי מסמכים שעליהם נסמכתי כשכתבתי את הגירסה המקורית אותה ציינת. אולם. לדאבוני אין לרשותי שרותי משרד מאורגנים וממונים ולכן איני מוצא כעת מסמכים אלו. בלי תעודות אלו בידי בפועל אני מעדיף להיות זהיר.
 

דב מאיר

New member
מוגוי

למען הסדר הטוב נחוץ לתת למשיג שם עניני שישקף את פעילותו באינטרנט. היות והמשיג מסרב להזדהות משמע שיש לו מה להסתיר. מה שברור הוא שהינו מוג לב שאינו מסוגל לעמוד מאחרי טיעוניו שלעיתים קרובות מגלות שאין לו חומר ספוגי בין אזניו כמו לסתם בני אדם (מוח). ייתכן שיש לו שם חומר פלסטי אטום בעל תכונה מיוחדת במינה – יכולת פליטה בלי יכולת קליטה. היינו ההיפך מספוג בו הוא משתמש כדי לתאר את מוחם של בני ריבו האידיאולוגיים. גם הרבה שנאת ישראל יש בדברי "חכמתו" בראותו צורך מתמיד לתקוף את היהודים על היותם "יודוצנטריים" כלשונו המגונה ואת דתם בסגנון מזולזל שלא נשמע כמותו בין הגרועים שבאומות העולם המכבדים אמונה באשר היא גם אם אישית לעיתים אינם מאמינים בבורא עולם. החזקה הפשוטה הנה שאינו איש ישר. טענותיו שאינו מתפרנס מהעיסוק בנסיבות של מעורבותו המסיבית באתרי האינטרנט בשעות העבודה מלמדת שמתאימה לו אמירת המקרא בתהילים במזמורי תהילים "אשר פיהם דבר שוא וימינם ימין שקר" האמור על גויים. מדעותיו משתמעת כפירה בכל אפשרות לקבל הוכחת מה שהוא מן התורה או באמונה בבורא. למרות שאין לו שום ראיה לשקרות האמונה בבורא. לרעיון האפשרי באמונה בקב"ה הוא מתייחס כהזיה כמובן שלרשימת ההוזים הזו הוא צריך לצרף אישים כמו ניוטון ופסקל ועוד רשימה ארוכה של מדענים והוגי דעות במהלך כל הדורות. בלי קשר לדברים לגופם. זוהי תכונה שלפי הרמב"ם לא תיתכן היותה שייכת לאדם מזרע ישראל . אשר על כן הכינוי הנכון יהיה מוג-לב-גוי. ובקיצור מוגוי. לכשתתברר זהותו נבדוק את התאמת השם לאיש. החזקה היותר פשוטה שהאיש מתאים לדברי חז"ל לדורותיהם: תלמוד בבלי מסכת נדרים דף כ עמוד א - מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא; מיכן אמרו: סימן יפה באדם שהוא ביישן. אחרים אומרים: כל אדם המתבייש לא במהרה הוא חוטא, ומי שאין לו בושת פנים - בידוע שלא עמדו אבותיו על הר סיני. ר"ן מסכת נדרים דף כ עמוד א ד"ה לא עמדו ובאשתו נדה - אפילו אשתו נדה שיש לו בה שעת היתר. מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא - דעל פניכם משמע בושת פנים וכתיב בתריה לבלתי תחטאו. לא עמדו אבותיו על הר סיני - שהרי נתן טעם למעמד הר סיני לבעבור תהיה יראתו על פניכם וכתיב (דברים כט) את אשר ישנו פה היום ואת אשר איננו פה ומי שאין לו בושת פנים אינו מזרעם. תלמוד ירושלמי מסכת קידושין פרק ד דף סה עמוד ב /ה"א רחמנין ובויישנין וגומלי חסדים רחמנין מניין ונתן לך רחמים בויישנין מניין ובעבור תהיה יראתו על פניכם זה סימן לבויישן שאינו חוטא וכל שאין לו בושת פנים דבר בריא שלא עמדו אבותיו על הר סיני וגומלי חסדים מניין ושמר יי' אלהיך לך את הברית ואת החסד ואילו אין בהן אחד מהן מיד עמד וריחקן שנאמר והגבעונים לא מבני ישראל המה אף עזרא ריחקן מחזור ויטרי סימן תכח ד"ה תניא ר' תניא ר' נתן אומר עז פנים לגיהנם ובוש פנים לגן עדן, עז פנים ר' אליעזר אומ' ממזר, ר' יהושע אומ' בן הנדה, ר' עקיבא אומ' ממזר ובן הנדה, אף לא עמדו אבותיו על הר סיני, ועל כולם אליהו כותב והק' חותם. אוי לו לפוסל את זרעו ולפוגם את משפחתו
 
מוגוי

למען הסדר הטוב נחוץ לתת למשיג שם עניני שישקף את פעילותו באינטרנט. היות והמשיג מסרב להזדהות משמע שיש לו מה להסתיר. מה שברור הוא שהינו מוג לב שאינו מסוגל לעמוד מאחרי טיעוניו שלעיתים קרובות מגלות שאין לו חומר ספוגי בין אזניו כמו לסתם בני אדם (מוח). ייתכן שיש לו שם חומר פלסטי אטום בעל תכונה מיוחדת במינה – יכולת פליטה בלי יכולת קליטה. היינו ההיפך מספוג בו הוא משתמש כדי לתאר את מוחם של בני ריבו האידיאולוגיים. גם הרבה שנאת ישראל יש בדברי "חכמתו" בראותו צורך מתמיד לתקוף את היהודים על היותם "יודוצנטריים" כלשונו המגונה ואת דתם בסגנון מזולזל שלא נשמע כמותו בין הגרועים שבאומות העולם המכבדים אמונה באשר היא גם אם אישית לעיתים אינם מאמינים בבורא עולם. החזקה הפשוטה הנה שאינו איש ישר. טענותיו שאינו מתפרנס מהעיסוק בנסיבות של מעורבותו המסיבית באתרי האינטרנט בשעות העבודה מלמדת שמתאימה לו אמירת המקרא בתהילים במזמורי תהילים "אשר פיהם דבר שוא וימינם ימין שקר" האמור על גויים. מדעותיו משתמעת כפירה בכל אפשרות לקבל הוכחת מה שהוא מן התורה או באמונה בבורא. למרות שאין לו שום ראיה לשקרות האמונה בבורא. לרעיון האפשרי באמונה בקב"ה הוא מתייחס כהזיה כמובן שלרשימת ההוזים הזו הוא צריך לצרף אישים כמו ניוטון ופסקל ועוד רשימה ארוכה של מדענים והוגי דעות במהלך כל הדורות. בלי קשר לדברים לגופם. זוהי תכונה שלפי הרמב"ם לא תיתכן היותה שייכת לאדם מזרע ישראל . אשר על כן הכינוי הנכון יהיה מוג-לב-גוי. ובקיצור מוגוי. לכשתתברר זהותו נבדוק את התאמת השם לאיש. החזקה היותר פשוטה שהאיש מתאים לדברי חז"ל לדורותיהם: תלמוד בבלי מסכת נדרים דף כ עמוד א - מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא; מיכן אמרו: סימן יפה באדם שהוא ביישן. אחרים אומרים: כל אדם המתבייש לא במהרה הוא חוטא, ומי שאין לו בושת פנים - בידוע שלא עמדו אבותיו על הר סיני. ר"ן מסכת נדרים דף כ עמוד א ד"ה לא עמדו ובאשתו נדה - אפילו אשתו נדה שיש לו בה שעת היתר. מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא - דעל פניכם משמע בושת פנים וכתיב בתריה לבלתי תחטאו. לא עמדו אבותיו על הר סיני - שהרי נתן טעם למעמד הר סיני לבעבור תהיה יראתו על פניכם וכתיב (דברים כט) את אשר ישנו פה היום ואת אשר איננו פה ומי שאין לו בושת פנים אינו מזרעם. תלמוד ירושלמי מסכת קידושין פרק ד דף סה עמוד ב /ה"א רחמנין ובויישנין וגומלי חסדים רחמנין מניין ונתן לך רחמים בויישנין מניין ובעבור תהיה יראתו על פניכם זה סימן לבויישן שאינו חוטא וכל שאין לו בושת פנים דבר בריא שלא עמדו אבותיו על הר סיני וגומלי חסדים מניין ושמר יי' אלהיך לך את הברית ואת החסד ואילו אין בהן אחד מהן מיד עמד וריחקן שנאמר והגבעונים לא מבני ישראל המה אף עזרא ריחקן מחזור ויטרי סימן תכח ד"ה תניא ר' תניא ר' נתן אומר עז פנים לגיהנם ובוש פנים לגן עדן, עז פנים ר' אליעזר אומ' ממזר, ר' יהושע אומ' בן הנדה, ר' עקיבא אומ' ממזר ובן הנדה, אף לא עמדו אבותיו על הר סיני, ועל כולם אליהו כותב והק' חותם. אוי לו לפוסל את זרעו ולפוגם את משפחתו
 

דב מאיר

New member
מוגוי

למען הסדר הטוב נחוץ לתת למשיג שם עניני שישקף את פעילותו באינטרנט. היות והמשיג מסרב להזדהות משמע שיש לו מה להסתיר. מה שברור הוא שהינו מוג לב שאינו מסוגל לעמוד מאחרי טיעוניו שלעיתים קרובות מגלות שאין לו חומר ספוגי בין אזניו כמו לסתם בני אדם (מוח). ייתכן שיש לו שם חומר פלסטי אטום בעל תכונה מיוחדת במינה – יכולת פליטה בלי יכולת קליטה. היינו ההיפך מספוג בו הוא משתמש כדי לתאר את מוחם של בני ריבו האידיאולוגיים. גם הרבה שנאת ישראל יש בדברי "חכמתו" בראותו צורך מתמיד לתקוף את היהודים על היותם "יודוצנטריים" כלשונו המגונה ואת דתם בסגנון מזולזל שלא נשמע כמותו בין הגרועים שבאומות העולם המכבדים אמונה באשר היא גם אם אישית לעיתים אינם מאמינים בבורא עולם. החזקה הפשוטה הנה שאינו איש ישר. טענותיו שאינו מתפרנס מהעיסוק בנסיבות של מעורבותו המסיבית באתרי האינטרנט בשעות העבודה מלמדת שמתאימה לו אמירת המקרא בתהילים במזמורי תהילים "אשר פיהם דבר שוא וימינם ימין שקר" האמור על גויים. מדעותיו משתמעת כפירה בכל אפשרות לקבל הוכחת מה שהוא מן התורה או באמונה בבורא. למרות שאין לו שום ראיה לשקרות האמונה בבורא. לרעיון האפשרי באמונה בקב"ה הוא מתייחס כהזיה כמובן שלרשימת ההוזים הזו הוא צריך לצרף אישים כמו ניוטון ופסקל ועוד רשימה ארוכה של מדענים והוגי דעות במהלך כל הדורות. בלי קשר לדברים לגופם. זוהי תכונה שלפי הרמב"ם לא תיתכן היותה שייכת לאדם מזרע ישראל . אשר על כן הכינוי הנכון יהיה מוג-לב-גוי. ובקיצור מוגוי. לכשתתברר זהותו נבדוק את התאמת השם לאיש. החזקה היותר פשוטה שהאיש מתאים לדברי חז"ל לדורותיהם: תלמוד בבלי מסכת נדרים דף כ עמוד א - מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא; מיכן אמרו: סימן יפה באדם שהוא ביישן. אחרים אומרים: כל אדם המתבייש לא במהרה הוא חוטא, ומי שאין לו בושת פנים - בידוע שלא עמדו אבותיו על הר סיני. ר"ן מסכת נדרים דף כ עמוד א ד"ה לא עמדו ובאשתו נדה - אפילו אשתו נדה שיש לו בה שעת היתר. מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא - דעל פניכם משמע בושת פנים וכתיב בתריה לבלתי תחטאו. לא עמדו אבותיו על הר סיני - שהרי נתן טעם למעמד הר סיני לבעבור תהיה יראתו על פניכם וכתיב (דברים כט) את אשר ישנו פה היום ואת אשר איננו פה ומי שאין לו בושת פנים אינו מזרעם. תלמוד ירושלמי מסכת קידושין פרק ד דף סה עמוד ב /ה"א רחמנין ובויישנין וגומלי חסדים רחמנין מניין ונתן לך רחמים בויישנין מניין ובעבור תהיה יראתו על פניכם זה סימן לבויישן שאינו חוטא וכל שאין לו בושת פנים דבר בריא שלא עמדו אבותיו על הר סיני וגומלי חסדים מניין ושמר יי' אלהיך לך את הברית ואת החסד ואילו אין בהן אחד מהן מיד עמד וריחקן שנאמר והגבעונים לא מבני ישראל המה אף עזרא ריחקן מחזור ויטרי סימן תכח ד"ה תניא ר' תניא ר' נתן אומר עז פנים לגיהנם ובוש פנים לגן עדן, עז פנים ר' אליעזר אומ' ממזר, ר' יהושע אומ' בן הנדה, ר' עקיבא אומ' ממזר ובן הנדה, אף לא עמדו אבותיו על הר סיני, ועל כולם אליהו כותב והק' חותם. אוי לו לפוסל את זרעו ולפוגם את משפחתו
 
מוגוי

למען הסדר הטוב נחוץ לתת למשיג שם עניני שישקף את פעילותו באינטרנט. היות והמשיג מסרב להזדהות משמע שיש לו מה להסתיר. מה שברור הוא שהינו מוג לב שאינו מסוגל לעמוד מאחרי טיעוניו שלעיתים קרובות מגלות שאין לו חומר ספוגי בין אזניו כמו לסתם בני אדם (מוח). ייתכן שיש לו שם חומר פלסטי אטום בעל תכונה מיוחדת במינה – יכולת פליטה בלי יכולת קליטה. היינו ההיפך מספוג בו הוא משתמש כדי לתאר את מוחם של בני ריבו האידיאולוגיים. גם הרבה שנאת ישראל יש בדברי "חכמתו" בראותו צורך מתמיד לתקוף את היהודים על היותם "יודוצנטריים" כלשונו המגונה ואת דתם בסגנון מזולזל שלא נשמע כמותו בין הגרועים שבאומות העולם המכבדים אמונה באשר היא גם אם אישית לעיתים אינם מאמינים בבורא עולם. החזקה הפשוטה הנה שאינו איש ישר. טענותיו שאינו מתפרנס מהעיסוק בנסיבות של מעורבותו המסיבית באתרי האינטרנט בשעות העבודה מלמדת שמתאימה לו אמירת המקרא בתהילים במזמורי תהילים "אשר פיהם דבר שוא וימינם ימין שקר" האמור על גויים. מדעותיו משתמעת כפירה בכל אפשרות לקבל הוכחת מה שהוא מן התורה או באמונה בבורא. למרות שאין לו שום ראיה לשקרות האמונה בבורא. לרעיון האפשרי באמונה בקב"ה הוא מתייחס כהזיה כמובן שלרשימת ההוזים הזו הוא צריך לצרף אישים כמו ניוטון ופסקל ועוד רשימה ארוכה של מדענים והוגי דעות במהלך כל הדורות. בלי קשר לדברים לגופם. זוהי תכונה שלפי הרמב"ם לא תיתכן היותה שייכת לאדם מזרע ישראל . אשר על כן הכינוי הנכון יהיה מוג-לב-גוי. ובקיצור מוגוי. לכשתתברר זהותו נבדוק את התאמת השם לאיש. החזקה היותר פשוטה שהאיש מתאים לדברי חז"ל לדורותיהם: תלמוד בבלי מסכת נדרים דף כ עמוד א - מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא; מיכן אמרו: סימן יפה באדם שהוא ביישן. אחרים אומרים: כל אדם המתבייש לא במהרה הוא חוטא, ומי שאין לו בושת פנים - בידוע שלא עמדו אבותיו על הר סיני. ר"ן מסכת נדרים דף כ עמוד א ד"ה לא עמדו ובאשתו נדה - אפילו אשתו נדה שיש לו בה שעת היתר. מלמד שהבושה מביאה לידי יראת חטא - דעל פניכם משמע בושת פנים וכתיב בתריה לבלתי תחטאו. לא עמדו אבותיו על הר סיני - שהרי נתן טעם למעמד הר סיני לבעבור תהיה יראתו על פניכם וכתיב (דברים כט) את אשר ישנו פה היום ואת אשר איננו פה ומי שאין לו בושת פנים אינו מזרעם. תלמוד ירושלמי מסכת קידושין פרק ד דף סה עמוד ב /ה"א רחמנין ובויישנין וגומלי חסדים רחמנין מניין ונתן לך רחמים בויישנין מניין ובעבור תהיה יראתו על פניכם זה סימן לבויישן שאינו חוטא וכל שאין לו בושת פנים דבר בריא שלא עמדו אבותיו על הר סיני וגומלי חסדים מניין ושמר יי' אלהיך לך את הברית ואת החסד ואילו אין בהן אחד מהן מיד עמד וריחקן שנאמר והגבעונים לא מבני ישראל המה אף עזרא ריחקן מחזור ויטרי סימן תכח ד"ה תניא ר' תניא ר' נתן אומר עז פנים לגיהנם ובוש פנים לגן עדן, עז פנים ר' אליעזר אומ' ממזר, ר' יהושע אומ' בן הנדה, ר' עקיבא אומ' ממזר ובן הנדה, אף לא עמדו אבותיו על הר סיני, ועל כולם אליהו כותב והק' חותם. אוי לו לפוסל את זרעו ולפוגם את משפחתו
 
למעלה