נעים להכיר גם אותך

riktal

New member
נעים להכיר גם אותך

הפורם לא קיים הרבה זמן - משהו כמו שבועיים בערך. תמיד נחמד לגלות עוד אנשים שאוהבים את הסידרה הגדולה הזאת! מה הפרק הכי אהוב עליך? ביולי חוזרים בעונה רביעית (בארצות הברית) !!!
 
קשה להחליט3>

כרגע סיימתי לראות בפעם השניה את העונה הראשונה ואני לא בדיוק זוכרת מה קרה בעונה השניה, אז בינתיים אני פחות או יותר מאוהבת בפרק 14 ["Poker? I barely know her"]
חוצמזה שהבלופרז של הפרק הזה גאוניים
אז, למה החליטו לפתוח עכשיו פורום?
רק בגלל העונה ה-4? לא חשבתי שיש הרבה אנשים בישראל שרואים את הסדרה. או שכן, ואני פשוט בדיליי
[אגב, אי אפשר לשרשר את זה אומשו?
אני די בטוחה שזה חלק מהאפשרויות לניהול.]
 

riktal

New member
יש לך טעם טוב!

פרק 14 הוא אחד הפרקים הכי אהובים עלי בעונה הראשונה. התמונה המצורפת היא מהפרק הזה. למה החליטו לפתוח עכשיו את הפורם? האמת היא שהתאהבתי בסידרה הזאת וכשראיתי שאין לה פורם, החלטתי לעשות משהו בנידון. אני לא יודעת כמה אנשים אוהבים אותה, אבל אני מקווה שיותר ויותר יגלו את נפלאותיה. לדעתי היא סידרה גדולה (גם מצחיקה, גם מותחת). אני מקווה שכשהעונה השלישית תעלה (סוף-סוף) ב-יס יותר ויותר אנשים יגלו אותה. אני אישית גיליתי את הסידרה כשהעונה השניה החליפה את העונה השניה של "על טבעי". אחרי שראיתי את העונה השניה, השגתי את העונה הראשונה כדי לגלות איך הכל התחיל. אבל ההתאהבות האמיתית שלי התחילה רק בעונה השלישית. העונה השלישית היא העונה הכי טוב של הסידרה (לדעתי). אפילו הזמנתי את המארז של העונה, אבל הוא יצא רק באמצע יולי השנה, כך שאני אקבל אותו בסביבות החגים בערך. אני לא יכולה לחכות כבר! בכל מקרה אם תרצי עזרה במציאת חומר על הסידרה (ראיונות, תמונות, קטעי וידאו וכדומה), את מוזמנת לבקש ואני אעשה כמיטב יכולתי לעזור לך למצוא את מבוקשך.
 

riktal

New member
תודה גם לך

על טבעי היא אחת משתי הסדרות הכי אהובות עלי. בקשר לעונה השלישית - מקווים שתעלה בקרוב. בשבוע הבא ישודר הפרק האחרון של "גיבורים". אני מאוד מקווה ש-"PSYCH" יחליף אותם. בכל אופן, עד כמה שידוע לי, החודש היא אמורה לעלות.
 
למעלה