נפילה בבית מלון
שלום רב, בזמן שהותנו בבית מלון באילת, ירדנו בבוקר לבריכה בסביבות 8:30 התכוונתי לרדת במדרגות, אבל בדיוק הבחור שניקה אמר שפכתי מים תיזהרי אז כמובן לא לקחתי סיכון ופניתי לכיוון אחר במחשבה לעבור היכן שלא רטוב כדי לא להחליק. אלא מה... החלקתי וסובבתי את הברך. הרגשתי שמשהו זז ויצא מהמקום. עובדי המלון הזמינו אמבולנס ופינו אותי ליוסף טל. חשוב לציין שלא היה שום שילוט שרטוב- רק אחרי שנפלתי הביאו את השלט הצהוב. אומנם בריכה, אבל שפכו כמות של מים כדי לשטוף (למרות שהיו כבר כמה אנשים בבריכה). בעצה של איש שהיה באזור,בעלי צילם אותי לאחר הנפילה שכובה על הרצפה ורואים בבירור שהמקום רטוב (לא קרוב לבריכה בכלל). היינו אמורים לחזור הביתה למחרת אך החלטנו לחזור כבר באותו יום בגלל האירוע (והפסדנו לילה ויומיים). היו עוד ליקויים, למשל: גם ביום הגעתנו, כשקיבלנו את החדר ועלינו אליו היה בחור ששטף את הרצפה ושפך מלא מים. אמנם כשעברתי לידו התנצל. גם פה לא היה שום שילוט. בנוסף, ביום הראשון כשנכנסנו דרכתי על קוץ שהיה בחדר. החדר לא היה מסודר בשביל זוג, ילד ותינוק. למרות שציינו בהזמנה ושבוע לפני התקשרנו לוודא, רק אחרי שירדתי להתלונן למנהלת יחסי הציבור שלהם, הועילו לבוא ולסדר מחדש- הכניסו מיטת יחיד קטנה יותר במקום הספה הענקית והביאו לול. האם לציינם גם? או להתרכז בנפילה עצמה? בבדיקה ראשונית של אורטופד (בקופ״ח) מדובר בפריקת פיקת הברך, אשר חזרה למקומה. לא ניתן לבצע כרגע בדיקות נוספות בגלל הנפיחות (יתכן שיש קריעה או מתיחה של רצועות וכו) ויש להמתין לפחות שבוע. המליצו לנו לנסות לפנות להנהלת המלון במכתב ולחברת הביטוח שלהם. האם זהו ההליך המקובל? האם עדיף לפנות לחברת הביטוח שלהם או ישר לתבוע? האם ניתן כבר לפנות להנהלת המלון או לחכות לבדיקות נוספות ותיעוד רפואי נוסף? תודה רבה וסליחה על האורך.
שלום רב, בזמן שהותנו בבית מלון באילת, ירדנו בבוקר לבריכה בסביבות 8:30 התכוונתי לרדת במדרגות, אבל בדיוק הבחור שניקה אמר שפכתי מים תיזהרי אז כמובן לא לקחתי סיכון ופניתי לכיוון אחר במחשבה לעבור היכן שלא רטוב כדי לא להחליק. אלא מה... החלקתי וסובבתי את הברך. הרגשתי שמשהו זז ויצא מהמקום. עובדי המלון הזמינו אמבולנס ופינו אותי ליוסף טל. חשוב לציין שלא היה שום שילוט שרטוב- רק אחרי שנפלתי הביאו את השלט הצהוב. אומנם בריכה, אבל שפכו כמות של מים כדי לשטוף (למרות שהיו כבר כמה אנשים בבריכה). בעצה של איש שהיה באזור,בעלי צילם אותי לאחר הנפילה שכובה על הרצפה ורואים בבירור שהמקום רטוב (לא קרוב לבריכה בכלל). היינו אמורים לחזור הביתה למחרת אך החלטנו לחזור כבר באותו יום בגלל האירוע (והפסדנו לילה ויומיים). היו עוד ליקויים, למשל: גם ביום הגעתנו, כשקיבלנו את החדר ועלינו אליו היה בחור ששטף את הרצפה ושפך מלא מים. אמנם כשעברתי לידו התנצל. גם פה לא היה שום שילוט. בנוסף, ביום הראשון כשנכנסנו דרכתי על קוץ שהיה בחדר. החדר לא היה מסודר בשביל זוג, ילד ותינוק. למרות שציינו בהזמנה ושבוע לפני התקשרנו לוודא, רק אחרי שירדתי להתלונן למנהלת יחסי הציבור שלהם, הועילו לבוא ולסדר מחדש- הכניסו מיטת יחיד קטנה יותר במקום הספה הענקית והביאו לול. האם לציינם גם? או להתרכז בנפילה עצמה? בבדיקה ראשונית של אורטופד (בקופ״ח) מדובר בפריקת פיקת הברך, אשר חזרה למקומה. לא ניתן לבצע כרגע בדיקות נוספות בגלל הנפיחות (יתכן שיש קריעה או מתיחה של רצועות וכו) ויש להמתין לפחות שבוע. המליצו לנו לנסות לפנות להנהלת המלון במכתב ולחברת הביטוח שלהם. האם זהו ההליך המקובל? האם עדיף לפנות לחברת הביטוח שלהם או ישר לתבוע? האם ניתן כבר לפנות להנהלת המלון או לחכות לבדיקות נוספות ותיעוד רפואי נוסף? תודה רבה וסליחה על האורך.