נקודות חוזק ונקודות חולשה <:~

shui chan

New member
נקודות חוזק ונקודות חולשה <:~

אז.. כמו לכל דבר בחיים גם לסדרתנו האהובה יש נקודות חולשה ונקודות של חוזק. נסו להימנע מתגובות כמו - היייייטוסגאיה
וכל מיני כאלה כי יש גם בסדרה טיפה יותר מזה ;> [רק טיפה] תגובה שלי תבוא בקרוב P:
 

dark max

New member
לא רק טיפה >__>

יש את רגשות האשמה של רוקיה, לדעתי היא עמוקה יחסית לדמויות כמו באינויאשה *נסקלת*. זה שיש בישים לא אומר שאין יותר בסדרה *__* . אמנם אין הרבה דמויות עמוקות כמו רוקיה, אבל אלו שיש מספיקות בחלט ^__^ .
 

Sunnaiko

New member
יש עוד הרבה דמויות עמוקות...

איצ'יגו, אישידה, סוי פונג וקארין, סתם בתור דוגמא. ^__^ לכל דמות בסדרה הזאת יש רקע עמוק ואמין. וכולם פועלות בהתאם למה שהחיים שלהם לימדו אותם. דמות לא חייבת להיות אנגסטית ודיכאונית כדי להיות עמוקות. שום דבר נגד רוקיה, כמובן. אני מאוד מאוד אוהבת אותה וחושבת שהיא דמות מעולה.
 

dark max

New member
לא הייתי אומרת שאיצ'יגו הכי עמוק

ורוקיה הייתה דוגמא, יש עוד דמויות עמוקות כמוה ויש עוד דמויות שהן פחות עמוקות אך עדיין עמוקות. בכלל, אני חושבת שהיוצרים בנו את הדמויות היטב, כולן באמת אמינות. מיזה סוי פונג? אני אוהבת דמויות דכאוניות
רוקיה
 

shui chan

New member
נקודות חוזק ונקודות חולשה אם כך.

כדר"א זה עלול להכיל ספוילרים לפרקים היותר ראשונים של הסדרה.
נתחיל מחולשה [נשאיר את הטוב לסוף] א. לא ברור איך קוראים דברים. נגיד הקטע אם הכוחות, אז מילא איציג'ו דיי ברור כאילו [כנ"ל אישידה] אבל אוריהימה וצ'אד? זה כאילו הם קיבלו את הכוחות שלהם מחתול XD כאילו זה באמת לא הגיוני - למשל אוריהימה, מה אח שלה ידע על זה? הוא תיכנן מראש לתת לה את הסיכות האלה? ב. התעלמות מדמויות. הכוונה היא כמובן לא ממש להתעלמות אלה לחוסר יחס אליהן כאילו. יש דמויות ששומעים עליהן רק 'פעם ב..' ובכל שאר המזן פשוט מעלמים מהם למשל צ'אד - דבר שקצת חבל לדעתי. ודברים טובים- 3: א. לכל דמות יש סיבה משלה. אף דמות לא קמה פתאום ועושה משהו סתם כי בא לה או סתם כי היא רעה. גם אם לא תמיד הסיבה הגיונית וממש מוצלחת היא קיימת. ואני יודעת שהצגתי את זה בתור חסרון בקשר לדמויות אבל בכל זאת אני רואה בזה גם יתרון - מגוון רחב של דמויות שונות ומעניינות. בגלל זה אני גם מאוד אוהבת את הפרקי זכרונות - זה מראה לי סוג של חשיבה על הדמות עצמה, על הסיבות לדרך של ההתנהגות שלה ובעצם מראה שהיא לא התחילה מכלום. ב. פסקול מדהים. שיר הפתיחה הראשון, שיר הסיום הראשון, שיר הפתיחה השני, שיר הסיום השלישי. כל אלה שירים מדהימים. כמובן שגם השירים של הדמויות והפסקול עצמו פשוט יפים ונחמד לשמוע אותם בכל זמן. בטח אזכר אח"ב בעוד דברים, זהו, 3:
 

Ishida

New member
זה מזכיר לי שכשראיתי את הפרקים

הראשונים כל החודש כל שבוע בחודש כל יום ושעה ודקה ושניה מאיית השניה, הייתי מזמזמת את שיר הפתיחה הראשון. ועכשיו זה שיר הפתיחה החדש -.-
 

dark max

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo31.gif../images/Emo58.gif

הקטע עם הכוחות: אני חולקת עליך, הסיכות של אוריהימה מכילות את הכוח שלה מכיוון שהן חשובות לה - בגלל שאח שלה נתן לה אותן. החתולה לא נתנה להם את הכוחות, היא פשוט הראתה להם כיצד להשתמש בהם.
 

Ishida

New member
ממ צודקת נראה לי-.-אבל אבל ../images/Emo58.gif

היא לא חתולה!!!!!!!!!!!1111111111
 

JeeChan

New member
הסבר לכוחות שלהם ../images/Emo58.gif

יוריצ'י הסבירה להם שהכוחות של איצ'יגו הם כל כך חזקים שזה עזר להם לחשוף את הכוחות הרוחניים שלהם שהתעוררו אצלם. אצל צ'אד בגלל המקרה עם התוכי ואצל אוריהימה בגלל המקרה עם אחיה. חיסרון נוסף לסדרה איך זה שכשהם מתים אז חלקם גדלים בSoul Society וחלק לא וזה לא משנה אם יש להם כוחות רוחניים חזקים או לא.
 

shui chan

New member
זאת אומרת שיכול להיות שזה קרה אצל

עוד אנשים. בקיצור הסבר טיפה מצוץ מהאבצע לדעתי :\
 

dark max

New member
לדעתי לא

גם הכוחות של איצ'יגו התעוררו בעקבות אלו של רוקיה :/
 

shui chan

New member
כן אבל בדרך שונה.

אצל רוקיה היא הפכה אותה לשיניגאמי. היא נתנה לו חלק מהכוכחות - אומנם הוא לקח יותר אבל הכוונה הייתה לתת לו חצי. ההעברה בוצעה בגרך ישירה ולא ע"י השפעה.
 

dark max

New member
אולי בגלל שהכוח שלו כזה גדול

הוא נתן להם חלק? היה משו בסדרה בנוגע לזה... לא זוכרת איזה פרק או מה הם אמרו במדויק
.
 
לא בטוח

במנגה מוסבר שאיציגו לא שולט על הכח שלו ומפזר אותו לכל עבר אז בגלל שהם באים במגע איתו הכוח המעופף שלו השפיע עליהם וגרם להתעוררות של הכוחות הפנימיים שלהם.... אבל הם היו צריכים את המגע עם הכח של איציגו כדי שזה יתעורר וגם את הסיטואציה- רצון להגן על מישהו....כל אחד והמישו שלו D: ובאנימה אמרו שהוא השפיע עליהם....משו....לא כ"כ פירטו על זה תאמת.... אבל זה כמו עם הכוח של איציגו- הוא בא לידי ביטוי רק כשרואיקה הביאה לי כוחות....אח"כ זה גרם לכך שאיציגו היה יכול למצוא את הכוח השיגאמי הפרטי שלו כמו שהכוח של איציגו עזר לצאד ואוריהימה למצוא את הכוחות הפרטיים שלהם ^^
 
למעלה