נראה כמו כתבה מעניינת+דיון

ALiCiA SpInNeT

New member
נראה כמו כתבה מעניינת+דיון

(קטע מבדר ולא קשור לנושא- " As for whether the relationship between the brothers Gallagher will hold up for the entire trip, "It's always the same," Noel said. "It starts off great and then somewhere, usually in America, I don't know why ... probably the sight of cactus plants or something like that ... [it] freaks [Liam] out. Then he oversteps the mark a little bit and ... it degenerates from there. It starts out great, then it just ends up being a bit of a shame, really. We'll see what happens this year." ") קטע מבדר וקשור לנושא- " "I turn up, they put their little cross [of tape] on the stage, and they say, 'You stand there and do your thing,' and you do it as best you can and hope that the guy who's doing the video does a good job. There's only ever been one criterion, and that's to make us look 10 years younger. You get that right and I'm fine." " השורה התחתונה- נואל לא אוהב(לשון המעטה?;|) את (הקליפ של) LYLA ולפתע טוען שהוא מעולם לא אהב ווידיאו קליפים וכאלה. בואו נודה בזה, יש הרבה דברים קטנים ומעצבנים בקליפ שמשחקים לרעתו:X זה שינוי מהסגנון הישן, גם מה פתאום הביאו את הבחורה הזאת שהקליפ יתרכז בה?;~| אוקיי LYLA. עדיין:| ממתי Oasis נכנעים למוסכמות ועומדים על במת מועדון צדדית/ שולית/לא מרכזית:| (לפחות לא וויתרו על המסטיק של ליאם) זה שונה:| מה דעתכם על הקליפ והשיר(קיטש?) בכלל? -לכתבה המלאה: http://www.mtv.com/news/articles/1500426/04192005/oasis.jhtml -
 

פולי3

New member
מאיפה אני אמורה לראות את הקליפ../images/Emo12.gif ו

בכלל, אני לא אוהבת קליפים^_~ זה מתוק וקיטיצ'י כזה:| ואני לא אוהבת את השיר ! יש להם כלכך הרבה יותר טובים ממנו. הוא דביק|; אבל לא בצורה כיפית, כמו סליידאוואי.
 

oasisssss

New member
הקליפ של לילה אחד הגרועים שלהם.

השחקנית חמודה מאוד, אבל אואזיס והיא זה הדבר היחיד שטוב שם. למרות שהרעיון של הקליף מגניב, שזה מסיבת משוגעים כזו, איך שזה יצא זה לא הכי.
 

RoySupernova

New member
למה ב"דה אימפורטנס" הם לא בצד?

נואל מופיע לשלוש שניות וכל השאר שניה אחת..
 
למעלה