נראה לי שהבנתי את העניין-קובץ מצורף

נראה לי שהבנתי את העניין-קובץ מצורף

אני כל הזמן ניסיתי לצייר עם העט הגראפי כמו עם עיפרון וצבעים אבל התוצאות יוצאו ממוחשבות. עכשיו הבנתי שצריך ללכת עם המיחשוב ולא להתנגד. אני יודעת שיש מקום לשיפור אבל אני אוהבת מה שיצא.
 

Hamsta

New member
מחשבות

פתחת פה נושא שיחה מעניין. מצד אחד, אני מסכים שקשה מאוד לחקות את מה שאפשר לעשות עם עיפרון במחשב (אולי עם וואקום גדול ואיכותי יותר מהגרפייר שלי
) ושהתוצאה תמיד תהיה ממוחשבת. מצד שני, לא מומלץ לתת למחשב להשתלט יותר מדי, כמו "שנתת" לו ברקע, שנלקח היישר מספריית הטקסטורות הסטנדרטית שבאה עם פוטושופ, או בקווים הרכים שמסביב לכנפיים ובשמלה.
 
מקום ל"טעויות"

אני מציירת עם צבעי מיים ואקריליק ואני לא מאמינה שהרבדים שנוצרים מצביעה ידנית יכולים להיות במחשב. גם חסר לי מאוד מקום לטעויות. היד "טועה" ומתקבלת הזדמנות למשהו אחר לפעמים נטבל לי צבע שלא תכננתי ופתאום המראה נהיה קסום ומיוחד. המחשב מרגיש לי הכל מתוכנן כל כך. ההערות\הארות במקום תודה ברקע אכן נמאס לי להשקיע ואני קצת התאהבתי במראה הפייד בשולי השמלה זה אכן פוטושופי למדיי. אבל גם אם הייתי עןשה אחרת זה היה ממוחשב רק קצת יותר מושקע..
 

Hamsta

New member
קשה באימונים, קל בקרב ../images/Emo8.gif

אני שמח לשמוע שאת מציירת עם צבעי מים ואקריליק (גם אני) זה יכול רק לעזור, גם אם לפעמים לא מתחשק לעדות את כל ההכנות, או להתלכלך, לאילו שזה מפריע להם. ישנם דברים בסיסיים כמו אנוטמיה, קומפוזיציה ואור וצל שצריכים להיות נכונים ולא משנה באיזה כלי אנחנו משתמשים. המחשב בתור כלי יכול להיות חזק מאוד לאלו
 

Hamsta

New member
אופס, שלחתי בטעות לפני שסיימתי

ואני לא יכול להגהות עכשיו
...ששולטים בו, למשל קרייג מולינס, שמקבל תשבוחות בקרב המאיירים הדיגיטליים.
 
וואו, קרייג ממש עוצר נשימה

אכן חומר למחשבה ואני מצרפת התחלה של מסיבת חרקים. מאוד רחוק מקרייג אבל מאוד אני. אני באמת נתקעת ברקעים. צריך לעבוד על זה.
 

Hamsta

New member
לא קיים אמן שלא עבד על זה

גם אני עדיין מחפש את עצמי. אולי כדאי שאני אראה משהו, ושאני לא סתם מדבר?
הנה העבודה האחרונה שלי, למרות שאין בהחלט קשר בין אמן טוב למבקר טוב.
 
למעלה