נראה שביום שני בשבוע הבא שוב יהיה

Safedc1

New member
שאלה ^+^

למה כל הגשם שהבטחת לנו נעלם פתאום ? כי נראה לי שלפי המפות שלך היה אמור לרדת לנו גשם באחד מהימים ? זתומרת שהסיכוי של זה שואף לאפס ? ותענה לי בכנות [אם תענה בכלל]
 

itaiking7

New member
אל תשנה נושא, הוא שאל אותך על הגשם

שהבטחת לנו עם המפות משקעים, תודה פעם אחת שהן לא תמיד צודקות.
 

TheChessMaster

New member
זה לא חוכמה מה שנעשה פה :

הרבה יותר קל לפגוע בול או בערך אבל קרוב יותר כשמנסים לתת תחזית לטמפרטורות. מישהו יגיד 38 מעלות ויהיו 34. או מישהו יגיד שיהיה 15 מעלות ויהיו 10. אלא שזה לא כל כך משנה. כי במיוחד במעלות של חום בדרך כלל לא יורד כלום אין משקעים. לעומת זאת לחזות גשם הרבה יותר קשה. זה לא רק לחזות אם יהיה קר יותר או פחות אלא אם יירד משהו. בדיוק כמו שפה אנשים כבר שבוע מביאים לנו מפות של גפס על גשם בליל הסדר או בפסח אבל אף אחד לא יכול להגיד אם באמת יירד משהו או לא. וכמה פעמים השנה ובכלל נתנו פה תחזיות לפי גפס ולפי מפות כאלה או אחרות ולא היה כלום ולהיפך. אז נכון רוננין זורק פה מפות כל הזמן משקעים והן ברובן לא מדוייקות. אבל זה לא שהמפות של גפס הרבה יותר טובות. בשבילי מישהו שמביא גפס עכשיו לליל הסדר והמפות של רוננין הן אותו הדבר. כמה פעמים ראינו כבר כל מני מפות של גפס ואחרים שאמרו על גשם סערה וכמה שעות לפני פתאום בום כלום הכל נעלם. כמה פעמים ? ועדיין אנשים ממשיכים להביא פה מפות של גפס לטווחים של חודש שבועיים ומעלה. ולא ראיתי שמישהו אומר להם משהו כאילו ש גפס קדוש או משהו. אבל כשרוננין מביא מפות משקעים מייד עליהום אפשר לחשוב. סך הכל רוננין לא יצר את המפות האלה אלא מישהו אחר וכנראה יש סיבה לזה. פשוט לא ברור לי איך זה שכל פעם שיש מפה של רוננין של משקעים כולם כועסים . ומתחת לזה יש מפה של גפס וכולם נעמדים דום מתוח ומנתחים את המפה מכל הכיוונים למרות שהיא לעוד שבועיים. פשוט לא ברור לי. לדעתי הבעיה לא במפות המשקעים אלא אתם פשוט לא מסוגלים לקבל את רוננין. משום מה אנשים פה שומרים לו טינה על פעם לא יודע. כי אישית ומקצועית ואני עוקב פה אחרי הפורום לא רואה שום פסול בלהביא מפות משקעים. גם אם לא הכי מדוייקות בעולם. כשתביאו לי מפה של גפס מדוייקת לעוד חודש אני אסכים. בנתיים גפס לא יותר טוב מהמפות משקעים של רוננין.
 
מסכים איתך מילה במילה ../images/Emo127.gif

בתור אחד שפעם אחר פעם גם אני קורבן לעליהום, אני מסכים איתך ב- 100%
 

תוכון1

New member
אם בכל התקופה שאתה כאן בפורום,

היית רק רוצה להחכים, ולא לטמטמם לנו את השכל כל הזמן, היית מבין שמפות המשקעים הם למעשה של גפ"ס, או של כל מודל אחר שנותן מפות משקעים [היפני, או נוגפס]. אני אמנם מסכים איתך שגם מפות מז"א רגילות לעוד שבוע לא מדוייקות, אך לפחות יותר מדוייקות ממפות המשקעים שמביא הבחור. מפות משקעים לא מתחשבות בגורמים רבים. נדיר שמפות המשקעים אכן צודקות בכמות המשקעים שהן נותנות. ואגב, אף אחד כאן לא שומר טינה לרוננין. הוא פשוט לא מבין שאלה מפות לא מדוייקות. זה הכל.
 

barnea1

New member
../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif../images/Emo127.gif

וחבל שרוננין לא מפנים זאת.
 
ידוע שזה לא אמין בגרוש אבל הטווח

מתקרב וכבר בעידכון הבא הוא יהפוך ל- 180 שעות !!! קבלו גשם לליל הסדר, בסיידר ?
 

Light Of God

New member
גם אם לא ירד גשם ירידה בטמפ' ומזג

אוויר נאה בחג יהיה מעולה... שרבים מוצאים את החשק לצאת מהבית..
 

adi CB13

New member
אתמול היה כחול על כל הארץ בליל הסדר

היום הוא התמתן.
 

יוטו

New member
שמור את המפה הזו, ותשווה אותה עם

המפה שתהיה בעוד שבוע. .
 

adi CB13

New member
זה נכון שהוא שומר על העקביות לגשם

אבל תשים לב שכל פעם הוא ממתן לפני כמה ימים הוא צפה 50 מ"מ שיתפרשו על יומיים-שלושה והננ היום גשמים מקומים קלים ולא בכל הארץ.
 
מוזר מאוד ?!

איך זה שגפ"ס מביא מפות שמעודכנות ב- 06Z וההמשך בטווח של כמה שעות מאוחר יותר מעודכנות עדיין ב- 00Z ? או שככה גפ"ס מעדכן את המודלים שלו לפי שלבים ?!
 

adi CB13

New member
הוא לא מעדכן את הכל בבום הוא עושה

אז זה בחלקים היו מקרים שנכנסתי למפת ה500 מ"ב (הראשונה) ומפת המשקעים לאותה שעה עדיין לא התעדכנה צריך לשים לב לשעות שכתוב.
 
למעלה