השוואה דומה לרבעון הקודם.
כאן התמונה כבר די שונה, מסתבר שהקו לירושלים בכל זאת הפסיד לעומת סוף 2011. עדיין, באר שבע מפתיעה לטובה, וגם דימונה ובאר יעקב (שגם היא ידועה כתחנה "בעייתית") אשר בולטות בשני הגרפים. הקו שמצליח "להמריא" יותר מכולם הוא קו הוד השרון - יבנה מערב ללא ספק ומסיבה מובנת מאליה: כי מדובר בקו שזכה לאחרונה לתגבור משמעותי ביותר בתחנות חדשות ומצליחות.
השוואה דומה לרבעון הקודם.נתוני נוסעים בתחנות הרכבת - רבעון ראשון 2012
הגיעו נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת לשלושת החודשים הראשונים של שנת 2012. לרשימת התחנות נוספה החל מחודש מרץ תחנת יבנה מערב שלטעמי פותחת לגמרי לא רע במחזור הפתיחה של ליגת התחנות (). לאחר הפגנת חולשה קצרה, תחנת יוספטל בבת ים שבה לכבוש את הפסגה בקו ראשל"צ מערב, במשך כל הרבעון, אם כי יש לציין שתחנת משה דיין הראשל"צית עוקבת אחריה צמוד-צמוד ואינה נותנת לגברת מבת ים להגדיל משמעותית את הפער ביניהן. "בקרבות התחתית" אין חדש: תחנת דימונה ממשיכה לנעול את הטבלה.
בשלוש ההודעות הבאות אצרף את קבצי הנתונים. חובבי הנתונים בפורום מוזמנים להעלות את מסקנותיהם ביחס לרבעון הראשון ברכבת; רבעון שהכיל בתוכו את חודש פברואר הקצר ואת סכסוך העבודה הקשה ברכבת. הודעות שתכלולנה גרפים לא תימחקנה.
לסיום אבקש להודות לרכבת ישראל על המשך השת"פ עם הפורום.
כאן התמונה כבר די שונה, מסתבר שהקו לירושלים בכל זאת הפסיד לעומת סוף 2011. עדיין, באר שבע מפתיעה לטובה, וגם דימונה ובאר יעקב (שגם היא ידועה כתחנה "בעייתית") אשר בולטות בשני הגרפים. הקו שמצליח "להמריא" יותר מכולם הוא קו הוד השרון - יבנה מערב ללא ספק ומסיבה מובנת מאליה: כי מדובר בקו שזכה לאחרונה לתגבור משמעותי ביותר בתחנות חדשות ומצליחות.