אני מבין
אבל בוא נלך אחורה אחורה... זו הרי הייתה פרשנותש ל בן אדם שצריך לברך לפני כל מצווה (לדוגמא). למה הפרשנות הזו של הטקסט התנ"כי (שנכתב מאות שנים לפני אותו פירוש) יותר טוב מהפירוש שלי? (בהנחה שלמדתי את הנושא) יש גם קטע כזה ביהדות שנקרא "הלכה" (מלשון "הליכה", התקדמות) שאומר שכל הזמן אפשר וחשוב לפסוק הלכות חדשות (כדי שהדת תתאים לרוח התקופה ולא תאבד מהרלוונטיות או מהלגיטימיות שלה). זאת ההצדקה היחידה שרבנים פוסקים היום כל מיני דברים - כי חשוב להמשיך להתעסק ביהדות, שלא תתאבן.
אבל בוא נלך אחורה אחורה... זו הרי הייתה פרשנותש ל בן אדם שצריך לברך לפני כל מצווה (לדוגמא). למה הפרשנות הזו של הטקסט התנ"כי (שנכתב מאות שנים לפני אותו פירוש) יותר טוב מהפירוש שלי? (בהנחה שלמדתי את הנושא) יש גם קטע כזה ביהדות שנקרא "הלכה" (מלשון "הליכה", התקדמות) שאומר שכל הזמן אפשר וחשוב לפסוק הלכות חדשות (כדי שהדת תתאים לרוח התקופה ולא תאבד מהרלוונטיות או מהלגיטימיות שלה). זאת ההצדקה היחידה שרבנים פוסקים היום כל מיני דברים - כי חשוב להמשיך להתעסק ביהדות, שלא תתאבן.