סגירת משרד עו"ד - איתור מסמכיי...?

סגירת משרד עו"ד - איתור מסמכיי...?

יש לי שאלה קטנה אם אפשר, מקווה שזה המקום הנכון. בשלב זה לא אנקוב בשם המשרד, למרות שנראה לי שהמקרה מאוד מפורסם. אני לקוח של משרד שפשט את הרגל/נסגר.(דלתות נעולות! אין טלפון! פיניטו:) ) שאלתי היא כיצד אני מאתר ומשיג מסמכים מקוריים שהעברתי לאותו משרד לטיפול בענייניי? עניינים שכמובן לא טופלו. האם יש איזשהו נוהל/חוק/סעד שמתקיים ע"י לשכת עורכי הדין או גוף אחר במדינה שמטפל במקרים שכאלו?
 
אחדד/אפרט מעט יותר:

המשרד החזיק/אסף במסגרת פעילותו אלפי מסמכים אישיים, כגון תעודות זהות ישנות ומסמכיי זיהוי ישנים וכן מרשמים אישיים ממשריד הפנים. שאלתי בעצם, מהרגע שמשרד כזה נועל את שעריו, האם יש גוף במדינה "התופס" את כל המסמכים? אציין רק שניסיתי לפנות למשפחת בעליי המשרד אך לא נעניתי... שוב תודה על כל התייחסות, הצעה, טיפ
 
שמירת חומר משפטי

עו"ד אחראי לחומר שהובא לטיפולו לתקופה של 7 שנים עליך לפנות לעו"ד או למשפחתו אין גוף שמבצע פעולות שכאלה
 
זה לא מדוייק.

עו"ד מחויב לשמור על מסמכי הלקוח 5 שנים מיום סיום הטיפול בתיק או מיום סיום ההליכים המשפטיים. בכל מקרה, חל איסור על עו"ד לבער את החומר אלא אם הציעו קודם לכן ללקוח במכתב רשום.
 
למעלה